❤️ IKM Uke 5 ❤️

Noen her som har opplevd festesmerter? Hvordan føltes det?

Er bare 5 DPO, så det er vel fortsatt litt i det tidligste laget for festesmerter - men jeg hadde nettopp små «stikk» nederst til høyre i det som kjentes ut som livmoren. Akkurat som om noen kløyp veldig svakt - av og på, av og på - i sånn 4-5 min ish. :smiley-angelic001

Er bare 5 DPO, så det er vel fortsatt litt i det tidligste laget for festesmerter - men jeg hadde nettopp små «stikk» nederst til høyre i det som kjentes ut som livmoren. Akkurat som om noen kløyp veldig svakt - av og på, av og på - i sånn 4-5 min ish. :smiley-angelic001
Samme følelsen har jeg hatt. Lurt veldig på hva det har vært

Festesmerter er jeg usikker på, men har opplevd stikkinger i høyre og venstre side, minner litt om EL smerter. Etterhvert ble det ligamentsmerter som barnet ble større, kjentes ut som akutt hold i noen sekunder også går det over. Jeg hadde festeblødning 5 DPO sist, men endte dessverre ikke EXU :sorry: Men har hørt flere som hadde festeblødning tidlig og som det gikk bra med! Har selv hatt stikkinger/murringer i dag og er også 5 DPO. Spennende å se om det blir spire ut av det, og ikke minst terminspire :love017

Sniker fra uke 4:
Jeg har opplevd det hver gang jeg er blitt gravid. Denne gangen også fikk jeg stikkende/pulserende smerte ved høyre eggstokk 7 DPO. Positiv test dagen etterpå :happy:

I morgen er vi jo en del på 9 DPO, er det noen som skal teste? Herregud, har jeg skrevet nicket ditt feil @T94? Står J94, men finner ingen som heter det :knegg: :laughing002 :hilarious:

Føler jeg ser noe svakt?
Men mulig det bare er skyggestrek :bag:

IMG_3322.jpeg

Skal teste fra fredagen, er da 8DPO, men det er mest fordi jeg skal til fastlegen og ta HCG for å bekrefte at den er i null etter EXU. Den var på 5 en uke etter operasjonen, men håper jo at den viser mer enn 5 da :smiley-angelic006 :laughing002
Har bare vanlige babyplan tester og ikke tidlig da så forventer ikke noe utslag egentlig, men hvilke tester var det som var dårlig batch? Jeg har 5 stk av denne:
1000006028.jpg

Men jeg tester 1 gang om dagen etter 24/1. Resten har jeg bare 4 digitale som jeg tenkte å ta så jeg får 1-2 / 2-3 og 3+ (det er planen hvertfall hehe). Tok så mye tester etter positiv test ved EXU at jeg ble sprø, så skal prøve å unngå det nå :smiley-ashamed004 Skal også henvises til UL i uke 6-7 for at de skal påse at det sitter i livmoren og ikke i egglederen igjen.

Synes det er så kjedelig med tester uten strek vært litt frynsete i dag, så hadde ikke lyst til det.. Hørte på podkast at ved 40 år var kun 1 av 10 egg av bra nok kvalitet, så forenklet kan man tenke at man hver tiende måned slipper et bra nok egg. Og dette var vår tiende måned, og kanskje var det gullegget som kom, og bare streifet :sad015 og nå må vi vente ti måneder til.. Sånn har hodet kvernet i dag.

Ettermiddagens blenda kan jeg jo uansett legge ut:

Vedlegg

• 20250121_184812.jpg
    20250121_184812.jpg
    1,1 MB · Visninger: 41
Back
Topp