❤️ IKM Uke 5 ❤️

Tok vanlig babyplan test på første morgen u og den som er cb ekstra tidlig digital på andre u i dag. På babyplan kan en skimte en strek, mens den fra cb var negativ :( Er bare 7 dpo i dag da, så ennå tidlig.
Legger ved testen og håper det ikke bare er meg som ser syner❤️

Vedlegg

• IMG_4095.jpeg
    IMG_4095.jpeg
    367,7 KB · Visninger: 41
Ja det blir riktig! Hcg skulle vært synkende da. Rart ikke g resten plukka opp noe som helst 2 dager før jeg målte 28 på bp.
Ja, det er jo litt rart hmm.. Men halverer den seg på to dager, slik som de sier den doblet seg på to dager? Så kanskje den var rundt 10? Da er det vel bare ekstra tidlig testene som slår ut (og den kunne jo vært mindre og, er jo bare teoretisk). Bare synsing altså! Men positivt at hcg er ute, da er det bare å vente på at det kommer tilbake nå :D

Tok vanlig babyplan test på første morgen u og den som er cb ekstra tidlig digital på andre u i dag. På babyplan kan en skimte en strek, mens den fra cb var negativ :( Er bare 7 dpo i dag da, så ennå tidlig.
Legger ved testen og håper det ikke bare er meg som ser syner❤️
Jeg ser jeg og! Hvilket nummer slutter batchen din på?

Er det bare hodet mitt som tuller her eller er det en suuuupersvak strek på nederste? Det er lov å si at dere ikke ser :happy3

Vedlegg

• IMG_0223.jpeg
    IMG_0223.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 28
Ja, det er jo litt rart hmm.. Men halverer den seg på to dager, slik som de sier den doblet seg på to dager? Så kanskje den var rundt 10? Da er det vel bare ekstra tidlig testene som slår ut (og den kunne jo vært mindre og, er jo bare teoretisk). Bare synsing altså! Men positivt at hcg er ute, da er det bare å vente på at det kommer tilbake nå :D
Aner ikke, legen syns også det var litt rart. Men hcg på 28 er jo veldig lavt. Men hun sa jeg kunne ta ny hcg nå på torsdag bare for å kontrollere så tenker jeg gjør det.

Back
Topp