Vet ikke? Muligens? Det er i alle fall bedre enn ingenting, som fast hørt til nå disse månedeneSå kjedelig! Men det må da ha vært en streifer i så fall? Var jo relativt tydelig strek og det er jo fortsatt tidlig da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke? Muligens? Det er i alle fall bedre enn ingenting, som fast hørt til nå disse månedeneSå kjedelig! Men det må da ha vært en streifer i så fall? Var jo relativt tydelig strek og det er jo fortsatt tidlig da!
Nooo! Første jeg gjorde når jeg sto opp nå var å sjekke om du hadde postetSer ut som det var falsk alarm her, dessverre. Tempen er på tur ned, og ser ingen streker lengre men moro så lenge det varte, bruker ikke få streker på testene
Vis vedlegget 453102
Jeg også håpa å se to streker hos deg i dag ogsåJa, stod opp før de andre huset for å få tatt test og vist bilde, tenkte det var noen som ventet her inne Dere er søte da takk for heiarop!
Åå gjør du? Jeg er ingenting, har prøvd å redigere på fargen. Men håperSyns jeg så noe på metode-testen jeg?
Veldig sant! Jeg fikk positiv 8 dpo sist, men prøver å ikke sammenligne.. men ikke lettVeldig tidlig med 8 DPO, må ikke gi opp da
Ja det blir riktig! Hcg skulle vært synkende da. Rart ikke g resten plukka opp noe som helst 2 dager før jeg målte 28 på bp.Det er vel fortsatt rest hcg etter MA hos henne, eller var da. Siden testen ikke et positiv nå var det vel ikke noen ny graviditet (enda)? Rett meg om det blir feil, @Theac❤️
Dette var nedtur Men! Håpet er ikke overSer ut som det var falsk alarm her, dessverre. Tempen er på tur ned, og ser ingen streker lengre men moro så lenge det varte, bruker ikke få streker på testene
Vis vedlegget 453102
Ja, det er jo litt rart hmm.. Men halverer den seg på to dager, slik som de sier den doblet seg på to dager? Så kanskje den var rundt 10? Da er det vel bare ekstra tidlig testene som slår ut (og den kunne jo vært mindre og, er jo bare teoretisk). Bare synsing altså! Men positivt at hcg er ute, da er det bare å vente på at det kommer tilbake nåJa det blir riktig! Hcg skulle vært synkende da. Rart ikke g resten plukka opp noe som helst 2 dager før jeg målte 28 på bp.
Jeg ser jeg og! Hvilket nummer slutter batchen din på?Tok vanlig babyplan test på første morgen u og den som er cb ekstra tidlig digital på andre u i dag. På babyplan kan en skimte en strek, mens den fra cb var negativ Er bare 7 dpo i dag da, så ennå tidlig.
Legger ved testen og håper det ikke bare er meg som ser syner
13 ser det ut som det stårJeg ser jeg og! Hvilket nummer slutter batchen din på?
Jeg ser strek!!!Tok vanlig babyplan test på første morgen u og den som er cb ekstra tidlig digital på andre u i dag. På babyplan kan en skimte en strek, mens den fra cb var negativ Er bare 7 dpo i dag da, så ennå tidlig.
Aner ikke, legen syns også det var litt rart. Men hcg på 28 er jo veldig lavt. Men hun sa jeg kunne ta ny hcg nå på torsdag bare for å kontrollere så tenker jeg gjør det.Ja, det er jo litt rart hmm.. Men halverer den seg på to dager, slik som de sier den doblet seg på to dager? Så kanskje den var rundt 10? Da er det vel bare ekstra tidlig testene som slår ut (og den kunne jo vært mindre og, er jo bare teoretisk). Bare synsing altså! Men positivt at hcg er ute, da er det bare å vente på at det kommer tilbake nå
Jeg synes det var vanskelig å se, men det vises oftest ikke så godt vis skjerm når det er så tidlig!Er det bare hodet mitt som tuller her eller er det en suuuupersvak strek på nederste? Det er lov å si at dere ikke ser
jeg kan skimte noe her, håper det er babystrekkTok vanlig babyplan test på første morgen u og den som er cb ekstra tidlig digital på andre u i dag. På babyplan kan en skimte en strek, mens den fra cb var negativ Er bare 7 dpo i dag da, så ennå tidlig.
Tror kanskje det er noe der! På nederste ! Spennende!!Er det bare hodet mitt som tuller her eller er det en suuuupersvak strek på nederste? Det er lov å si at dere ikke ser
Håper det jeg også Syns jeg så noe på Makesure sin vanlige jeg tok nettopp også, så blir å ta ny test i morra tidligjeg kan skimte noe her, håper det er babystrekk