❤️ IKM Uke 5 ❤️

FW - 30 - B2 - PP3 - EL 19.01? - IKM 2.02?

Vi hadde egentlig ikke tenkt å prøve denne pp grunnet at sist syklus ble så tullete. Forsto ikke helt hva som var spotting og hva som var mensen. Jeg fikk derfor ikke tatt letrozol eller ovitrelle-sprøyte. Tenkte derfor at det ikke var noe poeng. Fikk likevel symptomene mellomblødning, kramper/sår korsrygg, oppblåsthet og ømme bryster rundt da eggløsning skulle være. Så kanskje jeg har fått eggløsning til tross for ingen medikamenter. Vi har hatt sex litt før og opp mot mulig eggløsning. Så nå håper vi på at det kanskje traff til tross for :smiley-angelic001
Så spennende! Kanskje det blir full klaff nå!

Halv time senere, ser ikke noe nå heller :laughing002 :angelic: :pompus: Samme testen altså.

20250120_221118.jpg

Nei, det her tror jeg ikke noe på!!! Strekk i morgen :smiley-bounce022 :Heartred
Når det er så tidlig, så er det nok ikke mye endringer i vanninntak/om du har spist noe salt/hvor mye aktivitet du har vært i etc om det blir utslag eller ikke. Jeg har trua :) :) gleder meg til å se videre testing! Blir nok en ny en på meg i morgen :angelic:
Ja, jeg håper dere har rett :angelic: om ikke annet var det god underholdning den dagen det varte :laughing002:hilarious: Gleder meg til å se deres tester fremover!

Ingen smiley i dag heller. Har nok ikke hatt eggløsning tidligere heller. Fikk svar på blodprøver fra Torsdag, legen tok også med hcg, den var på 28. Men tok en test på tirsdag som er negativ som jeg syns er rart ..men det er batch som slutter på 61, mener å huske den ikke var så bra ?

Ingen smiley i dag heller. Har nok ikke hatt eggløsning tidligere heller. Fikk svar på blodprøver fra Torsdag, legen tok også med hcg, den var på 28. Men tok en test på tirsdag som er negativ som jeg syns er rart ..men det er batch som slutter på 61, mener å huske den ikke var så bra ?
Hvis du tok test på tirsdag som var negativ, men blodprøve på torsdag hvor hcg var 28, da burde du vel kunne ta en ny graviditetstest nå og få positivt svar? Hvis den har doblet seg hver 48t siden torsdag skal jo det gi et ganske tydelig utslag nå? HCG 28 er vel regnet som graviditet? :)

8 dpo. Testen er hvit! Blir allikevel mysende og vender på testen i alle mulige vinkler og lys, og syns jeg ser antydning til strek, utrolig hva man kan innbille seg :facepalm: trenger en realitycheck :happy090

Vedlegg

• IMG_0220.jpeg
    IMG_0220.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 0
Back
Topp