❤️ IKM Uke 5 ❤️

Jeg har 60 tester til fra Babyplan, men alle er samme batch (ender på 13). Håper ikke dette er en dårlig en.. Ser ikke noe på de andre. Ser ut som tidligtesten var en flopp, dette er tjue min senere, så den burde være ferdig. Gah.. La også med en eggløsningstest :bag::laughing002 #testetøs i hjertet
Her er det jo strek på første!!! :woot: :woot: :excited001

Burde man vente til tidligst 10-11 DPO, eller til IKM før man begynner å tester? Tenker å prøve å vente så lenge som mulig før testing, er også litt kjipt å måtte vente på TR (om TR kommer eller ikke) :rolleyes:

Ser strek på begge de øverste jeg også!
Jeg gjorde det samme med første når min mann jobbet borte, testa 2 dager før mannen kom hjem og mente jeg så noe der(etter at jeg demontere testen :laughing021 ). Ble så stressa at jeg kasta hele testen i søpla og ble kvitt alle bevis av at jeg hadde tatt den, tok ikke bilde engang fordi jeg følte jeg hadde ødelagt vårt moment av å finne det ut sammen :laughing002 Var in denial de to dagene etter det men den var 100% positiv to dager etterpå :love017
Å, nei :hilarious: :laughing002 huff! Lærdommen til dere andre er at vi må slutte og lage avtaler vi ikke klarer holde :bag::hilarious::laughing002:Heartred

Nå er jeg litt flau, jeg sendte melding til gynekologen og spurte om jeg kunne få en ny progesteron test i dag - som er MIN dag 7. De tror jo ikke på tester, så vanskelig å argumentere hehe. Men hun hadde ikke tid, måtte prioritere pasienter med avtale. Det føltes litt hardt, men jeg forstår det. Jeg tenker jo det tar tre minutter, og vanskelig å forstå at det ikke kan være tid til det. Men men, fant ut at da får jeg bare vente til jeg har tid, i mai. Så diskutere det med gynekologen da.

Så da ble jeg litt trassig og dro fram testene mine, tenkte jeg skulle begynne moroa, 7 DPO :laughing002 :hilarious: Men altså.. Jeg ser en strek?! Eller?
Jeg ser også en strek! :love2

Burde man vente til tidligst 10-11 DPO, eller til IKM før man begynner å tester? Tenker å prøve å vente så lenge som mulig før testing, er også litt kjipt å måtte vente på TR (om TR kommer eller ikke) :rolleyes:
Noen kan ha høyt nok HCG nivå til at det slår ut positivt rundt 10-12 dpo, men skulle det være negativt, så får du mest garantert resultat når mensen er forsinket en dag.

Tok en strimmel med gubben nå, og så ingenting på den, hadde bare holdt meg tre timer da :laughing002 Så har ikke sagt noe om testene før i dag, i tilfelle. Får sjekke igjen i morgen :)
Veldig spennende!! Håper for deg. Tidlig oktober termin eller sen september? Vil gjerne ha deg med i september :woot: :laughing002

Veldig spennende!! Håper for deg. Tidlig oktober termin eller sen september? Vil gjerne ha deg med i september :woot: :laughing002
Om det blir, så er nok oktober.. :shy: 7. Om mens, og 9. På eggløsning sier babyverden..

Hadde vært så fint med kjentfolk :Heartred

Men strimmelen var negativ på tre timers ettermiddagsurin, så ikke sikkert det stemmer da. Får se i morgen!

Om det blir, så er nok oktober.. :shy: 7. Om mens, og 9. På eggløsning sier babyverden..

Men strimmelen var negativ på tre timers ettermiddagsurin, så ikke sikkert det stemmer da. Får se i morgen!
Tenk at septembertetmin-testingen er over :nailbiting: håper oktober på deg og Lilje :love017

Jeg har samme termin som deg da om det klaffer. 7. på Flo og 10. her❤️

Herregud så kvalm jeg er! :laughing021 Sov en liten lur ista (for jeg er jo hinsides trøtt), og våknet kvalm som fy og eneste som hjalp var å tygge på noe… er bare 10dpo, så er sikkert progresteronen ellerno, men håper ikke det her blir normen! :arghh: Var kvalm på kvelden i går også, og i dag tidlig, men ikke så ille som nå! :sour:

Back
Topp