Å nei Det hadde jeg ikke tenkt påStrek!
Og du er bare 7 DPO? Kanskje det er tvillinger da, som du skrev om i dagboken din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei Det hadde jeg ikke tenkt påStrek!
Og du er bare 7 DPO? Kanskje det er tvillinger da, som du skrev om i dagboken din
Skjønner det altså, det har jo aldri vært så stor fallhøyde som nå, så klart man vil beskytte seg litt. Tøft detteJa embryologen sa jo det, og samboer sier det samme, men jeg er så innprenta med at den murringa betyr mensen at jeg tør ikke håpe!
Ser jo tydelig strek på tidlig testen, de andre er vel vanlig? Bortsett fra EL testenJeg har 60 tester til fra Babyplan, men alle er samme batch (ender på 13). Håper ikke dette er en dårlig en.. Ser ikke noe på de andre. Ser ut som tidligtesten var en flopp, dette er tjue min senere, så den burde være ferdig. Gah.. La også med en eggløsningstest #testetøs i hjertet
Jeg sjekket den igjen nå, og du har rett!Ser jo tydelig strek på tidlig testen, de andre er vel vanlig? Bortsett fra EL testen
Ser strek på tidlig testen hvertfall sykt spennende!Jeg sjekket den igjen nå, og du har rett!
Herlighet, dette er alt for spennende!Jeg sjekket den igjen nå, og du har rett!
Ser strek!Prøvde et nytt i annet lys
Der er jo strek på begge de to øversteJeg sjekket den igjen nå, og du har rett!
Du har jo tydelig strek på begge fra babyplan joJeg sjekket den igjen nå, og du har rett!
Hurra, dette ser lovende ut!Prøvde et nytt i annet lys
Litt usikker på om det finnes noe tidlig på butikkene? Apoteket har jo den cb ultratidlige, men de er jo så dyre..Jeg røyk på en tidlig test fra babyplan i dag 6dpo og ikke noe strek på den, noe som er ganske forventa
Men irriterer meg nå skikkelig fordi det var den siste jeg hadde og nå har jeg bare vanlige tester igjen(20stk)
De make sure testene på butikken, er de tidlig tester? Har kun funnet de som er gul eske og de var ikke tidlig som jeg kunne forstå. Har hørt også at rfsu tidlig er dårlig
Ja, de er dyre… Får se litt om jeg skal ryke på å kjøpe en 2pk med de også bare bruke vanlige fra babyplanLitt usikker på om det finnes noe tidlig på butikkene? Apoteket har jo den cb ultratidlige, men de er jo så dyre..
Make sure har vel noen tidlig tester ? Litt dårlig utvalg her i området menLitt usikker på om det finnes noe tidlig på butikkene? Apoteket har jo den cb ultratidlige, men de er jo så dyre..
Ja, eller, den fra eBay sier den slår ut på 10, så jeg vet ikke. Men to ulike tester med strek kan jo ikke være feil? Shitt pomfritt, ble helt tatt på senga Jeg og gubben skulle teste sammen, ingen får jo positivt 7 DPO liksom, så tenkte ikke det gjorde noe at jeg tok denne nå. Så nå føler jeg meg skamfull for det, og får ikke tatt det tilbake og gjort det om igjen..og minnuttene snegler seg fremover til jeg skal hente han kl. 16Ser jo tydelig strek på tidlig testen, de andre er vel vanlig? Bortsett fra EL testen
Eg fekk positiv 6 dpo i januar 2023 den ente i sa, så usikker på tvilling spekulasjon, men ja det er fult mulig å få positiv 7 dpoJa, eller, den fra eBay sier den slår ut på 10, så jeg vet ikke. Men to ulike tester med strek kan jo ikke være feil? Shitt pomfritt, ble helt tatt på senga Jeg og gubben skulle teste sammen, ingen får jo positivt 7 DPO liksom, så tenkte ikke det gjorde noe at jeg tok denne nå. Så nå føler jeg meg skamfull for det, og får ikke tatt det tilbake og gjort det om igjen..og minnuttene snegler seg fremover til jeg skal hente han kl. 16
Så spennende!!Litt usikker på om det finnes noe tidlig på butikkene? Apoteket har jo den cb ultratidlige, men de er jo så dyre..
Wow, takk for bildet! Synes det er så rart siden jeg aldri har opplevd det med noen av de andre 6(7) barna. Men har aldri tatt Letrozol heller, så kanskje alt bare speeder opp på det!Eg fekk positiv 6 dpo i januar 2023 den ente i sa, så usikker på tvilling spekulasjon, men ja det er fult mulig å få positiv 7 dpo
Testene har lagt i pakningen i noen måneder før bilde vart tatt av dei så difor ser dei litt rattta ut
Ser strek på begge de øverste jeg også!Ja, eller, den fra eBay sier den slår ut på 10, så jeg vet ikke. Men to ulike tester med strek kan jo ikke være feil? Shitt pomfritt, ble helt tatt på senga Jeg og gubben skulle teste sammen, ingen får jo positivt 7 DPO liksom, så tenkte ikke det gjorde noe at jeg tok denne nå. Så nå føler jeg meg skamfull for det, og får ikke tatt det tilbake og gjort det om igjen..og minnuttene snegler seg fremover til jeg skal hente han kl. 16