❤️ IKM Uke 5 ❤️

Ja, det et nok mye rart om man først kjenner etter har jeg forstått på andre her. Folk som ikke har merket eggløsning før, før de faktisk kjente etter!

Her er charten så langt, vet ikke hvor kjent du er med temperaturmåling, men det skal egentlig være en heltrukken linje der det er stipletlinje. Av en eller annen grunn ville den sette eggløsning en dag før, det vet jeg helt sikkert ikke er rett, så har tatt bort noen temperaturer rundt eggløsning for å få eggløsningskrysset der det skal være :hilarious:

Hehe ja, det kan fort skje at den vil. Synes tempen din ser fin ut :smiley-bounce012

Tja, enten så har den vært ellers så lar den vente på seg noe voldsomt. Var fortsatt negativ i stad :facepalm:
Mine sykluser er relativt on point. Men jeg hadde MA i august i fjor og fikk eggløsning ca 16 dager etter at alt kom ut. Nå hadde jeg EXU og fikk eggløsning nøyaktig 14 dager etter operasjonen. Trodde jeg skulle få eggløsning forrige uke pga min "normale" syklus, men den lot vente på seg en uke. Var i IKM uke 4 med antatt EL 9/1 og IKM 24/1, men syklusen min ser ut til å ha skifta helt uke og jeg hadde eggløsning nå 16/1 med IKM antakeligvis 30/1. Føler med deg ang desperasjonen etter å komme tilbake i syklusen, var sååå deppa den uka jeg trodde jeg skulle ha EL og kasta bort en hel pakke med digitale eggløsningstester uten at noen EL kom :banghead: Hadde gitt opp EL denne mnd, men kjøpte 50(!) strimler på babyplan for å teste hele mnd sånn at jeg fikk kontroll på hvordan min nye syklus er :laughing021 Jeg testa morgen og kveld. EL kom plutselig veldig brått på og jeg gikk nesten glipp av den mtp aksjelegging :smiley-ashamed004 Rakk bare 1, kanskje 2 hvis jeg er heldig :laughing002 Noen LH topp fikk jeg aldri, så må bare anta at det var EL, men ville bare si at du er ikke alene i å være forvirra og en smule frustrert over syklusen etter å ha mistet :Heartred

Flere som har ømme bryster? Er 3 dpo, vet ikke hvis det kan komme så tidlig.. Har ømme pupper langt før mensen til vanlig, men så her ømme pleier de ikke å være før noen dager før mens..:shy:
Ja jeg har hatt det nå, helt siden EL 16/1 og er også 3DPO(4DPO nå da). Ser jeg har notert ømme bryster ganske tidlig i den første graviditeten min som var vellykket, men ikke på de to andre hvor graviditetene ikke gikk bra. Så jeg velger å tro det er et godt tegn :love017

Men Ja jeg har hatt det nå, helt siden EL 16/1 og er også 3DPO(4DPO nå da). Ser jeg har notert ømme bryster ganske tidlig i den første graviditeten min som var vellykket, men ikke på de to andre hvor graviditetene ikke gikk bra. Så jeg velger å tro det er et godt tegn :love017
Ja huff, min forrige graviditet var jo 12 år siden så husker ikke noe fra den :schocked028. Men så fint at flere har det!! Har følsomme (og store) pupper, og hadde EKSTREME mengder melk forrige gang så tenker det ikke trenger være så rart hvis dem gjør vondt tidlig.. Har hatt murringer idag og kjente et "stikk" over skambeinet nå for en time siden å.. Man blir jo litt gal av å lete symptomer haha. Har halsbrann å! Og samboeren mener jeg har kort lunte :joyful: tror vel egentlig ikke man får så mye symptomer så tidlig, men jeg er veldig følsom på egen kropp og ulike symptomer så kanskje? Lets hope! :love017

7 dpo og røyk jammen på en test :p hvit og fin, men fortsatt tidlig :angelic:

Vedlegg

• IMG_0213.jpeg
    IMG_0213.jpeg
    743,7 KB · Visninger: 20
Ja, du hadde vel korte LH topper og? Og masse tegn her for litt siden? Har du bilde av testene du tok igjen? Jeg tenker tegnene på kroppen er mer rett en testene!
Ja har aldri fått skikkelig sterk strek heller, men vet jeg har eggløsning. Men de pleier å bli sterkere enn dette. Hadde en dagen etter som var litt svakere. Blir vel å g teste mot helgen uansett, uten for mye forhåpninger. Ser de aller fleste har blitt gravid etter første mens etter MA. Ser jeg har satt ikm på cd29 eller 30, mye mulig den kommer før det :)
1000004230.jpg

:HeartredMine sykluser er relativt on point. Men jeg hadde MA i august i fjor og fikk eggløsning ca 16 dager etter at alt kom ut. Nå hadde jeg EXU og fikk eggløsning nøyaktig 14 dager etter operasjonen. Trodde jeg skulle få eggløsning forrige uke pga min "normale" syklus, men den lot vente på seg en uke. Var i IKM uke 4 med antatt EL 9/1 og IKM 24/1, men syklusen min ser ut til å ha skifta helt uke og jeg hadde eggløsning nå 16/1 med IKM antakeligvis 30/1. Føler med deg ang desperasjonen etter å komme tilbake i syklusen, var sååå deppa den uka jeg trodde jeg skulle ha EL og kasta bort en hel pakke med digitale eggløsningstester uten at noen EL kom :banghead: Hadde gitt opp EL denne mnd, men kjøpte 50(!) strimler på babyplan for å teste hele mnd sånn at jeg fikk kontroll på hvordan min nye syklus er :laughing021 Jeg testa morgen og kveld. EL kom plutselig veldig brått på og jeg gikk nesten glipp av den mtp aksjelegging :smiley-ashamed004 Rakk bare 1, kanskje 2 hvis jeg er heldig :laughing002 Noen LH topp fikk jeg aldri, så må bare anta at det var EL, men ville bare si at du er ikke alene i å være forvirra og en smule frustrert over syklusen etter å ha mistet :Heartred
Tusen takk:Heartredgodt vi er fler! Jeg er nok aller mest bare utålmodig :hilarious:

Back
Topp