❤️ IKM Uke 5 ❤️

Noen som har vært forskjellig i temperatur? Forrige svangerskap altså det som ble avslutta i nov, da frøys jeg absolutt hele tida omtrent og ble uvel om jeg satt i sol osv. Nå 5/6 dpo så koker jeg skikkelig hele tida. Går med følelsen av at det ikke har funka denna gangen og venter egentlig bare på tr… Jeg har ikke testa temp i det hele tatt, men føler selv at jeg ikke har noen endring i temp.
Husker du om det var den følelsen av å fryse og uvel var helt i starten? For jeg husker selv du når man kommer i disse "kvalme" ukene (6/7-12) så er alt kvalmende, som for mye lys, for mye lyd, tanken på X og Y, alle lukter, gubben som tygger osv :bag::hilarious:

Så ikke sikkert det betyr at det ikke gikk nå, jeg heier i alle fall på deg :hello2:Heartred Å merke noe (om enn hetetokter) må jo bety at kroppen reagere på noe? Kan være progesteronet som "plager" deg.

Har du noen andre tegn? Kjedelig med denne tomme trauste sirkelen :arghh::bag: :laughing002 Strimlene gir i alle fall litt håp :hilarious:
Jeg har masse el-slim, det vibrerer og stikker ekstra der nede på begge sider, så jeg har jo i grunn masse tegn. Jeg bare håper at ikke det er noe tull med syklus som gjør at egget ikke klarer å slippe. Hver gang jeg har testet tidligere så har jeg fått positiv test hver gang, aldri opplevd og ikke fått det - men jeg må si at jeg blir litt redd for det når det drøyer en del i forhold til min "normale" syklus. Jeg tar en ny test om ikke så lenge og håper at den trause sirkelen blir beriket med et nydelig smil :angelic: :joyful::Heartred

Tror nok kroppen er forvirret etter kjemisk, og at "første EL" var et mislykket forsøk på å slippe egg. En uke etterpå fikk jeg alle symptomene på EL på nytt. Er litt usikker på akkurat når eggløsningen skjedde, men tipper natt til fredag en gang, siden jeg våknet med EL-smerter fredag. Hadde sex ca 35 timer før, så litt bedre muligheter enn uka før. :joyful: Tok en test for sikkerhets skyld i dag (ville vært 9 dpo) som var negativ. Da blir ny IKM 30-31/1, men vi sier 31/1 :happy: Glemte å kjøpe ananas i går da :shifty:
Skjønner, har flyttet deg! Kroppen er finurlig, og så bra den prøver igjen når den ikke lykkes første gang!

Husker du om det var den følelsen av å fryse og uvel var helt i starten? For jeg husker selv du når man kommer i disse "kvalme" ukene (6/7-12) så er alt kvalmende, som for mye lys, for mye lyd, tanken på X og Y, alle lukter, gubben som tygger osv :bag::hilarious:

Så ikke sikkert det betyr at det ikke gikk nå, jeg heier i alle fall på deg :hello2:Heartred Å merke noe (om enn hetetokter) må jo bety at kroppen reagere på noe? Kan være progesteronet som "plager" deg.
Ja, mener jeg var veldig kald i starten. Men det var jo sammen med å ikke få i meg mat. Slet med alt av varmmat. Så kan være en kombinasjon av det egentlig. Men ble bedre egentlig. Håper virkelig det er noe på gang❤️

Jeg har masse el-slim, det vibrerer og stikker ekstra der nede på begge sider, så jeg har jo i grunn masse tegn. Jeg bare håper at ikke det er noe tull med syklus som gjør at egget ikke klarer å slippe. Hver gang jeg har testet tidligere så har jeg fått positiv test hver gang, aldri opplevd og ikke fått det - men jeg må si at jeg blir litt redd for det når det drøyer en del i forhold til min "normale" syklus. Jeg tar en ny test om ikke så lenge og håper at den trause sirkelen blir beriket med et nydelig smil :angelic: :joyful::Heartred
Høres ut som østrogenet jobber godt hos deg da, det er bra! For det trengs for lh kommer. Men ja, det er såå kjedelig med disse testene som ikke sier noe før det er skikkelig klart for action. Både godt og kjipt :bookworm: :laughing002 :hilarious: :angelic: Akkurat så frustrerende at man begynner å tvile på at ting fungerer..

Ho blir snart 10 mnd, så om det klaffer fort blir det to tette :) spennende å følge dere alle!

Er ish 6 dpo idag. Er det i det hele tatt mulig at økt tissetrang er pga graviditet nå? Eller er det ønsketenkning? :)
Ja, det blir to tette! Jeg hadde slik økt tissetrang før jeg fikk positivt sist, jeg ved vet uten testet 8 DPO med slik ultratidlig (da slo ikke digital med uker ut), og da hadde jeg merket den tissetrangen, kan godt hende det var fra 6 DPO!

Ho blir snart 10 mnd, så om det klaffer fort blir det to tette :) spennende å følge dere alle!

Er ish 6 dpo idag. Er det i det hele tatt mulig at økt tissetrang er pga graviditet nå? Eller er det ønsketenkning? :)
Hadde faktisk notert det på charten min sist! Det var på 7 og 8 DPO :hello2

Vedlegg

• Screenshot_20250119_151352_FF App.jpg
    Screenshot_20250119_151352_FF App.jpg
    185,9 KB · Visninger: 14
Høres ut som østrogenet jobber godt hos deg da, det er bra! For det trengs for lh kommer. Men ja, det er såå kjedelig med disse testene som ikke sier noe før det er skikkelig klart for action. Både godt og kjipt :bookworm: :laughing002 :hilarious: :angelic: Akkurat så frustrerende at man begynner å tvile på at ting fungerer..
Veldig godt sagt - spon on ifht. hvordan det føles! :Heartred

:gen014 kanskje jeg burde ta en i kveld jeg å? Bare så sykt kjipt å legge seg til en sånn trist sirkel også :hilarious:
Jeg har testet flere ganger pr dag de siste dagene fordi jeg er redd for å gå glipp av toppen. Hos meg varer den ofte ikke mer enn 12-24 timer, så jeg har følt meg nødt til å teste ofte for å være sikker på at jeg når den. Håper du også får et smil på din. :smiley-angelic001

Jeg har testet flere ganger pr dag de siste dagene fordi jeg er redd for å gå glipp av toppen. Hos meg varer den ofte ikke mer enn 12-24 timer, så jeg har følt meg nødt til å teste ofte for å være sikker på at jeg når den. Håper du også får et smil på din. :smiley-angelic001
Min topp varer ikke så mye lenger den heller, litt redd for at jeg har misset den. Men kan jo like gjerne bruke opp de dumme digitale testene :hilarious:

FruMarihøne b2 pp5år egguttak 14.01 ikm 28.01isj

Satt inn befruktet egg 1 dags som siste nødskrik før vi gir oss med ivf. Null forhåpninger. Masse symptomer -men det er jo selvfølgelig progesteronstøtten som er skyld i det, for egget kan jo knapt ha festet seg.

Hei, dette er helt nytt for meg på alle måter. Jeg tenker det er fint å hoppe ut i denne reisen med litt ekstra støtte fra flotte mennesker med samme drøm.

Startenpånoe - 34 - B1 - PP1 - EL 19.01- IKM 02.02

Tenk om det et relatert til graviditet? Evt er det er progesteronet som gir den "hetetoktsfølelsen"? Progesteron øker jo kroppstemperaturen bittelitt (slik vi ser eggløsningen har vært vi som temper), så sikkert ikke usannsynlig at den påvirker dette?! Spennende!
Tror ikke det. For i dag er det helt motsatt. Rart. Men mulig jeg bare er sliten etter en del overtid på jobb. Men det er jo fra imorgen og kommende dagene som blir spennende nå! Jeg ryker nok på en test i morgen, selv om det er lite vits :hilarious: Har en følelse på at det ikke har klaffet, men vi får se

Hvordan ser tempen din ut nå?

Back
Topp