❤️ IKM Uke 5 ❤️

Det glemte jeg å si: jeg kjøpte min på enten sunnkost eller Life - mulig du får bedre hell ved å sjekke der fremfor apotek, om du har i nærheten :shy:
Aha! Jeg har ikke helt i nærheten, men det har jo helsekost i sverige og. Tenkte ikke på det :hilarious: Jaja. Men takk for tipset, begynner å bli en liten liste fra helsekosten nå å handle, om det ikke klaffer hehe!

Måtte sjekke dette Fertility vitamin opplegget jeg tar, der var det vitamin E oppi faktisk. Men ikke B6.
Screenshot_20250118_195006_Chrome.jpg

Ja, får bare satse på det :hello2 Ble det greit med litt svømmere på plass og om datoen ble da?
Ja eller fikk til én runde på onsdagen da, og i teorien er det jo bare en som skal til. Hadde jeg vært litt glup hadde vi tatt en runde på torsdagen også, men det ble fredag morgen 17/1 så da var det antakeligvis for seint :laughing002
Hadde smertene på venstre side og de var ganske intense også egentlig, måtte ta smertestillende. Jeg hadde jo EXU på høyre siden så det var litt betryggende sånn sett at det (antakeligvis) er EL på venstre siden med tanke på at de ikke fjernet egglederen. Har ømme bryster og i kveld har det begynt å stikke skikkelig i korsryggen på venstre side. Jeg tillater meg å tenke at det er et godt tegn, var sånn jeg kjente det når jeg ble gravid i juni 2024. Var en helt merkelig følelse, jeg bare visste at jeg var gravid liksom. Det var som om kroppen min trykket på en knapp og jeg kunne kjenne at den jobbet for å bli gravid. Krysser fingrene for at det er gjentakelse av det, bare med en terminspire :smiley-angelic001 Men dvs jeg er 2 DPO da i så tilfelle! Spennende saker dette her :Heartred

Utålmodig92 - 32 - B2 - PP1 - EL13/1 - IKM27/1

Første prøving etter fødsel. Ammer fortsatt og har ikke hatt noe system på syklus enda så veldig spent. Tester ikke etter el, men hadde rikelig med el-slim rundt 13/1, og skikkelige el-smerter. Vi fikk lagt inn bra med aksjer rundt der, så krysser alt jeg har!

Ja eller fikk til én runde på onsdagen da, og i teorien er det jo bare en som skal til. Hadde jeg vært litt glup hadde vi tatt en runde på torsdagen også, men det ble fredag morgen 17/1 så da var det antakeligvis for seint :laughing002
Hadde smertene på venstre side og de var ganske intense også egentlig, måtte ta smertestillende. Jeg hadde jo EXU på høyre siden så det var litt betryggende sånn sett at det (antakeligvis) er EL på venstre siden med tanke på at de ikke fjernet egglederen. Har ømme bryster og i kveld har det begynt å stikke skikkelig i korsryggen på venstre side. Jeg tillater meg å tenke at det er et godt tegn, var sånn jeg kjente det når jeg ble gravid i juni 2024. Var en helt merkelig følelse, jeg bare visste at jeg var gravid liksom. Det var som om kroppen min trykket på en knapp og jeg kunne kjenne at den jobbet for å bli gravid. Krysser fingrene for at det er gjentakelse av det, bare med en terminspire :smiley-angelic001 Men dvs jeg er 2 DPO da i så tilfelle! Spennende saker dette her :Heartred
Ojjda, det var heftige greier, ille når man må ta smertestillende for eggløsning! Spennende å se etter exu nå, krysser fingrene :love7

Utålmodig92 - 32 - B2 - PP1 - EL13/1 - IKM27/1

Første prøving etter fødsel. Ammer fortsatt og har ikke hatt noe system på syklus enda så veldig spent. Tester ikke etter el, men hadde rikelig med el-slim rundt 13/1, og skikkelige el-smerter. Vi fikk lagt inn bra med aksjer rundt der, så krysser alt jeg har!
Velkommen til oss! Positive tegn med masse el slim :hello2 Hvor gammel er den dere har fra før?

Snorkfrøken85 - 39- B2 - PP4 - EL 17/01 - IKM 31/02

Pausemåned før siste runde med enkel dose letrozol, som jeg hadde liggende etter sist. MA i slutten av august, kjemisk i starten av desember. Har pcos, men overraskende stabile sykluser for tiden, til tross for vektoppgang
Velkommen til oss! Godt tegn med stabile sykluser! Akkurat ferdig med eggløsning du da, kom den i normal tid etter kjemisk?

Jeg våknet med en rar følelse i dag, men kan være bare at jeg ble vekket midt i en heftig drøm og :laughing002 Har så lite tegn (alltid, både på mens og graviditet), så best å ta alt man får :hilarious: Ellers innbilte jeg meg at jeg kjente tre sekunder med litt mensmurring når jeg la meg i natt? Men det var liksom sånn at det var gått over når jeg lurte på om det var det jeg kjente, og da fikk jeg ikke kjent etter, om dere skjønner? :laughing002:bookworm: Men tenk om?! Var kanskje litt tidlig for festesmerte, er 6 DPO i dag. Temperaturen tok et byks opp i dag og Fertilityfriend sier at det er positivt :woot:

Vedlegg

• Screenshot_20250119_064940_FF App.jpg
    Screenshot_20250119_064940_FF App.jpg
    247 KB · Visninger: 16
Altså, 90 % av de som har det er ikke gravid, men av de som er gravide hadde 90 % en stigende temperatur på 6 DPO. Så morsomt å bruke statistikk sånn :bookworm:
Wææ! Spennende!! :woot: Elsker statistikk! Har aldri prøvd meg noe særlig på temping, angrer nå kjenner jeg. Hahaah. :laughing021Når tenker du å begynne å teste? Jeg sliter allerede med å ikke teste, og er bare 3 dpo :whacky011

Jeg våknet med en rar følelse i dag, men kan være bare at jeg ble vekket midt i en heftig drøm og :laughing002 Har så lite tegn (alltid, både på mens og graviditet), så best å ta alt man får :hilarious: Ellers innbilte jeg meg at jeg kjente tre sekunder med litt mensmurring når jeg la meg i natt? Men det var liksom sånn at det var gått over når jeg lurte på om det var det jeg kjente, og da fikk jeg ikke kjent etter, om dere skjønner? :laughing002:bookworm: Men tenk om?! Var kanskje litt tidlig for festesmerte, er 6 DPO i dag. Temperaturen tok et byks opp i dag og Fertilityfriend sier at det er positivt :woot:
Jeg hadde tydelig festeblødning 5 DPO med min EXU, det var litt for tidlig siden den kom jo bare halvveis i egglederen :banghead: Men temperaturen må jo et godt tegn! Jeg tempet faktisk med førstemann, men har ikke gjort det nå. Både gøy og slitsomt å være i DPO land fordi man automatisk går rundt å leter etter symptomer :hilarious: Jeg klarer ikke å skru det av hvertfall hehe. Jeg har hatt korsryggsmerter siden i går og våknet med det samme i dag, og har fortsatt såre bryster. Jeg pleier egentlig ikke å ha det under eggløsning, men leste at det er noen som opplever det, så tolker det som et symtom :angelic: Men litt rart at det vedvarer etter antatt EL, så det gir jo litt ekstra håp da i denne forvirrende syklusen jeg har entret inn i. Men jeg må jo le litt hvis det viser seg at jeg ble gravid på den PP hvor vi bare rakk en aksje når vi har jobbet som helter på de andre PP :laughing002 Men det er jo bare én gang som skal til så må bare tenke positivt!!:cool:
Men det er jo så spennende å følge med på andres symptomer og tanker underveis :happy

Oi så gøy!

Hvor i DPO-land er folk nå da? :cool:
Jeg er bare 3 DPO, prøver å vente til lørdag/søndag med test :shy:

Gleder meg til å se tester komme inn hit, da kan jeg leve min testtrang gjennom dere som kan teste før meg :D

9 DPO her (4 dager etter innsett av en 5-dagers blasto), og har mista trua totalt etter sterke murringer i går… :shifty: Tester søndag om en uke, men har egentlig testdato onsdag etter det…

Gleder meg til å se tester komme inn hit, da kan jeg leve min testtrang gjennom dere som kan teste før meg :D
Samme som deg, 3 DPO! Ventetiden er i full gang:duckie Skal tilfeldigvis til legen 24 jan så tenkte å ta en test da bare fordi :smiley-ashamed004 Har blitt anbefalt å begynne på progesteron så fort jeg får positiv test. Har aldri testet før 9 DPO, men har fått positiv test 9DPO to ganger så er jo lov å håpe at det slår ut på 8DPO :laughing002

Spennende :hello2

Har bare digitale el tester igjen, så får ikke sett noe evt. Økning. Blir nok strips neste gang. Utrolig kjedelig med bare en runding :hilarious: ingen smiley i dag heller. Syns egentlig bare tre kan komme så kan jeg begynne på ny pp.

6 dpo her. Første test ryker nok i morgen, selv om jeg bør vente til tirsdag/onsdag :hilarious:

5dpo her. Tiden går så sakte når man venter! Føler jeg leter etter symptomer daglig, men må minne meg på at det er alt for tidlig :rolleyes:

Back
Topp