❤️ IKM Uke 5 ❤️

Hei alle :)

Er ny her og visste ikke at denne verdenen eksisterte! Så fint med et felleskap å dele i når graviditet er alt man går rundt å tenker på!

FF96 - 28 - B1 - PP2 - EL 18/01 - IKM 1/02

Er på CD 17 idag og fikk endelig positiv eggløsningstest! Forventer eggløsning i morgen :)

Krysser fingrene for oss alle!!

Er ny her og visste ikke at denne verdenen eksisterte! Så fint med et felleskap å dele i når graviditet er alt man går rundt å tenker på!

Er på CD 17 idag og fikk endelig positiv eggløsningstest! Forventer eggløsning i morgen :)

Velkommen! :Heartred

Hei!
Spennende å lese hvordan andre i samme situasjon har det! Vi prøver på nr 3, og har hatt så fin erfaring med å følge med i forumet tidligere , så hiver meg på :Heartred Dette blir første runde med full innsats på aksjer :knegg:

Hadde skikkelig EL smerter 1601, hele dagen, aksjer satt, nå er det bare å teste tålmodigheten de neste dagene. Lete etter symptomer og bli smålig gal? laughing6

Ak91 - 33 - B3 - PP1 - EL 16/01 - IKM 31/01

Så kjekt at du fant oss! Ser det ikke har registrert det, høst du ordner seg et permanent Nick? Ellers får du vel ikke varsler osv. Så spennende med prøving på nummer 1 :love7

Hei!
Spennende å lese hvordan andre i samme situasjon har det! Vi prøver på nr 3, og har hatt så fin erfaring med å følge med i forumet tidligere , så hiver meg på :Heartred Dette blir første runde med full innsats på aksjer :knegg:

Hadde skikkelig EL smerter 1601, hele dagen, aksjer satt, nå er det bare å teste tålmodigheten de neste dagene. Lete etter symptomer og bli smålig gal? laughing6

Ak91 - 33 - B3 - PP1 - EL 16/01 - IKM 31/01
Vi liker å lete etter symptomer, og etterhvert teste :hello2:hilarious: Hvordan har dere fått lagt aksjer mtp eggløsning? Velkommen til galskapen med oss!

Så kjekt at du fant oss! Ser det ikke har registrert det, høst du ordner seg et permanent Nick? Ellers får du vel ikke varsler osv. Så spennende med prøving på nummer 1 :love7
Ikke helt lett å forstå seg på det her, men har nå registrert en bruker og søkt om å bytte navn til FF96 :)

Nei, jeg går offentlig. De ser ser ikke kun på alder, men gjør en helhetsvurdering (blodprøver, undersøkelser osv). Kanskje er BMI en del av vurderingen, men det er jeg ikke helt sikker på.
Så rart? Jeg er i kontakt med offentlig gynekolog, og der sa dem at de feks ikke tok blodprøver av meg siden ivf uke var aktuelt på grunn av alder.. Var ikke mye skjønn der? :bookworm: det de kunne gjøre for oss var sædanalyse av mannen, og Letrozol til meg.

Men det er privat? Har det forresten bmi grense? Min er et stykke oppover 30-tallet..
I det offentlige har man bmi grense ja,noen de sier de behandler deg litt individuelt også. Grensa er vel på 32. Jeg er på 37 og har derfor gått rett privat. Der er det en del som opererer med grense på 35 og så er det noen klinikker som ikke har en spesifikk grense. Hvis du hadde søkt så hadde nok blitt bumpa høyt opp hvis du er over 40 år.

Så rart? Jeg er i kontakt med offentlig gynekolog, og der sa dem at de feks ikke tok blodprøver av meg siden ivf uke var aktuelt på grunn av alder.. Var ikke mye skjønn der? :bookworm: det de kunne gjøre for oss var sædanalyse av mannen, og Letrozol til meg.
Angående alder er de veldig fleksibel i den private (forutenom den øvre grensa som er 46 år).
1000007304.jpg

Jeg tester også B6 denne syklusen. :D Tar du det bare i DPO?
Ja, jeg gjør det nå. Tok Q10 frem til el, også tar jeg b6 og vitamin E etter el :)

men i følge Chat gpt så kan b6 være behjelpelig med for hormoner frem mot el også da :shy: så går nok fint å ta før også.

Klør i fingrene etter å teste, men det er altfor tidlig ennå:shy: Flere enn meg som klør? Eller kanskje noen har ryk i på første test allerede?

Her er det masse stikking i livmor ennå og er super trøtt om dagen. Tenkte å vente til tirsdag med å teste, da er jeg 8/9 DPO og hadde vært godt med en positiv ting før samtalen med riksen skal være angående obduksjonsrapporten på jenta vår❤️

Back
Topp