❤️ IKM Uke 5 ❤️

Har bare digitale el tester igjen, så får ikke sett noe evt. Økning. Blir nok strips neste gang. Utrolig kjedelig med bare en runding :hilarious: ingen smiley i dag heller. Syns egentlig bare tre kan komme så kan jeg begynne på ny pp.
Samme her. Kun 2 digitale tester igjen nå, fordi jeg har testet som en gal testetøs uten hemninger (jeg har blitt verre enn noen gang før, hehe). :dead: Ca. 10.30 på morgenen i dag var det kun denne tomme, triste sirkelen som kom til syne - atter en gang... Hvor er du i løypa? Selv er jeg på syklusdag 13. Vanligvis får jeg positiv el-test på dag 10-11, men en sjelden gang så tidlig som cd9 og "så seint" som cd15, så det er vel en sånn syklus nå kanskje. Nå er vi lei av å jakte på deg el... Kom til oss (deg også @Theac❤️ ), så vi får fred :joyful::Heartred

Jeg våknet med en rar følelse i dag, men kan være bare at jeg ble vekket midt i en heftig drøm og :laughing002 Har så lite tegn (alltid, både på mens og graviditet), så best å ta alt man får :hilarious: Ellers innbilte jeg meg at jeg kjente tre sekunder med litt mensmurring når jeg la meg i natt? Men det var liksom sånn at det var gått over når jeg lurte på om det var det jeg kjente, og da fikk jeg ikke kjent etter, om dere skjønner? :laughing002:bookworm: Men tenk om?! Var kanskje litt tidlig for festesmerte, er 6 DPO i dag. Temperaturen tok et byks opp i dag og Fertilityfriend sier at det er positivt :woot:
Åh så spennede! Heier på deg :smiley-bounce022 :love7

Virker så usannsynlig at det pga graviditet, men shit så uggen og svimmel jeg har vært siden eggløsning, i tillegg til mye murring. Pleier å ha murring rundt eggløsning, men det varer som oftest bare noen timer!
Er bare 3 dpo. Skjønner ingenting. Nøyaktig sånn uggen som jeg har vært under de to andre (vellykkede) graviditetene men da fra etter forventet mens. Men dette er helt rart. Noen andre som har opplevd noe sånt?:hungover:

6 DPO. I går var jeg så svimmel og følte jeg hadde hetetokter, samt en stølhetsfølelse nederst i magen som varte i noen få sekunder. I dag innbiller jeg meg at det murrer eller at jeg er småstøl nederst i magen, vanskelig å forklare egentlig. Men mulig det bare er innbilning :bag:

Noen som har vært forskjellig i temperatur? Forrige svangerskap altså det som ble avslutta i nov, da frøys jeg absolutt hele tida omtrent og ble uvel om jeg satt i sol osv. Nå 5/6 dpo så koker jeg skikkelig hele tida. Går med følelsen av at det ikke har funka denna gangen og venter egentlig bare på tr… Jeg har ikke testa temp i det hele tatt, men føler selv at jeg ikke har noen endring i temp.

Samme her. Kun 2 digitale tester igjen nå, fordi jeg har testet som en gal testetøs uten hemninger (jeg har blitt verre enn noen gang før, hehe). :dead: Ca. 10.30 på morgenen i dag var det kun denne tomme, triste sirkelen som kom til syne - atter en gang... Hvor er du i løypa? Selv er jeg på syklusdag 13. Vanligvis får jeg positiv el-test på dag 10-11, men en sjelden gang så tidlig som cd9 og "så seint" som cd15, så det er vel en sånn syklus nå kanskje. Nå er vi lei av å jakte på deg el... Kom til oss (deg også @Theac❤️ ), så vi får fred :joyful::Heartred
Ja usj! Jeg er cd 16 i dag, seneste positive el test jeg har funnet er cd 17. Ikm flytter seg ikke så særlig uansett. Men har aldri hatt MA før så hvem vet :hungover: kommer ikke til å kjøpe disse triste sirklene igjen nei :hilarious:

Du er 8 dpo i dag? :woot: når tenker du begynne å teste?
Tror nok kroppen er forvirret etter kjemisk, og at "første EL" var et mislykket forsøk på å slippe egg. En uke etterpå fikk jeg alle symptomene på EL på nytt. Er litt usikker på akkurat når eggløsningen skjedde, men tipper natt til fredag en gang, siden jeg våknet med EL-smerter fredag. Hadde sex ca 35 timer før, så litt bedre muligheter enn uka før. :joyful: Tok en test for sikkerhets skyld i dag (ville vært 9 dpo) som var negativ. Da blir ny IKM 30-31/1, men vi sier 31/1 :happy: Glemte å kjøpe ananas i går da :shifty:

Ja usj! Jeg er cd 16 i dag, seneste positive el test jeg har funnet er cd 17. Ikm flytter seg ikke så særlig uansett. Men har aldri hatt MA før så hvem vet :hungover: kommer ikke til å kjøpe disse triste sirklene igjen nei :hilarious:
Huff, trist og kjipt med MA. :Heartred Håper ikke det klusser for mye med syklusen din. Hvor ofte tester du etter el? Har du noen tegn på at den er nær?

Velkommen til oss! Positive tegn med masse el slim :hello2 Hvor gammel er den dere har fra før?
Ho blir snart 10 mnd, så om det klaffer fort blir det to tette :) spennende å følge dere alle!

Er ish 6 dpo idag. Er det i det hele tatt mulig at økt tissetrang er pga graviditet nå? Eller er det ønsketenkning? :)

Wææ! Spennende!! :woot: Elsker statistikk! Har aldri prøvd meg noe særlig på temping, angrer nå kjenner jeg. Hahaah. :laughing021Når tenker du å begynne å teste? Jeg sliter allerede med å ikke teste, og er bare 3 dpo :whacky011
Haha, ja, det kan brukes til så mangt! Lurer på om det er betalt versjonen av fertilitfriend som har den funksjonen (med mer). Ikke så vanskelig å Tempe om du vil jobbe deg rundt :hilarious:

Jeg ryker nok på første test 8 DPO :bag::laughing002

9 DPO her (4 dager etter innsett av en 5-dagers blasto), og har mista trua totalt etter sterke murringer i går… :shifty: Tester søndag om en uke, men har egentlig testdato onsdag etter det…
Kunne du egentlig fått et resultat i dag og? Eller vil det vise positivt uansett pga sprøyten?

Har bare digitale el tester igjen, så får ikke sett noe evt. Økning. Blir nok strips neste gang. Utrolig kjedelig med bare en runding :hilarious: ingen smiley i dag heller. Syns egentlig bare tre kan komme så kan jeg begynne på ny pp.
Det er fryktelig demotiverende å bare se den sirkelen :shy::bag: Jeg og synes strimlene et litt bedre, da har man i alle fall en liten pekepinn :hilarious:

6 dpo her. Første test ryker nok i morgen, selv om jeg bør vente til tirsdag/onsdag :hilarious:
Haha, som jeg skulle sagt det selv. Jeg burde vente til IKM, sier jeg skal teste 9 DPO, men realistisk sett vet jeg at jeg nok prøver 7-8 DPO og sier det ikke til noen fordi jeg føler meg gal :laughing002:hilarious::bag:

Har du noen andre tegn? Kjedelig med denne tomme trauste sirkelen :arghh::bag: :laughing002 Strimlene gir i alle fall litt håp :hilarious:

Virker så usannsynlig at det pga graviditet, men shit så uggen og svimmel jeg har vært siden eggløsning, i tillegg til mye murring. Pleier å ha murring rundt eggløsning, men det varer som oftest bare noen timer!
Er bare 3 dpo. Skjønner ingenting. Nøyaktig sånn uggen som jeg har vært under de to andre (vellykkede) graviditetene men da fra etter forventet mens. Men dette er helt rart. Noen andre som har opplevd noe sånt?:hungover:
Kan det være en reaksjon opp progesteronet?

6 DPO. I går var jeg så svimmel og følte jeg hadde hetetokter, samt en stølhetsfølelse nederst i magen som varte i noen få sekunder. I dag innbiller jeg meg at det murrer eller at jeg er småstøl nederst i magen, vanskelig å forklare egentlig. Men mulig det bare er innbilning :bag:
Tenk om det et relatert til graviditet? Evt er det er progesteronet som gir den "hetetoktsfølelsen"? Progesteron øker jo kroppstemperaturen bittelitt (slik vi ser eggløsningen har vært vi som temper), så sikkert ikke usannsynlig at den påvirker dette?! Spennende!

Back
Topp