❤️ IKM Uke 5 ❤️

Hei igjen, forstår ingenting.. Tok test nå i kveld etter å ha holdt meg i nesten hele dag da jeg har vært travel, og fikk de testene her.. Forstår ikke om det bare er skygger eller ikke da jeg føler kameraet ikke får streken ordentlig opp på bildet og at jeg føler jeg ser den tydelig samtidig ikke i virkeligheten.. Noen som har erfaring? Det er makesure vanligtester, jeg er nok typ 12dpo, fått negativ test i går og i dagmorgens.. :bored:
Så spennende! Ser godt skyggen jeg og! Spent på om den utvikler seg!

Synes nesten det er litt trist å ikke skulle følge med i neste IKM gruppe, for det er så mye fin snakk her inne! Håper termingruppa blir en gjeng med bra folk også :Heartred Jeg innser at jeg egentlig skulle vært i IKM uke 4, men glad jeg havnet her!

21 DPO i dag, kveldstest med gjennomsiktig urin (fordi jeg drikker heeele tiden, og tisser heeeele tiden…)
Så fine test, liker det vi ser! Helt lov å ikke inn og skravle uansett :love7

Da er vi kommet til siste dagen i uken vår :Heartred Vi mangler fremdeles avklaring på flere, heier alle i mål her - så vil vente på oppdateringer fra dere alle :love7 Er enda plass til noen flere gravide!

Sant det!! Gleder meg nesten, sånn at vi kan starte på nytt :hilarious: Blir jo helt mentalt utslitt disse dpo dagene :hilarious::hilarious: Lagt en drøss tidligtester og el tester i handlekurven til babyplan trykket nesten bestill, men tenkte jeg kunne jo gi det et par dager til :hilarious::hilarious:
Jeg skjønner, jeg er helt lik, bestiller så fort mensen kommer hver måned - har jo vært dumt å bestille masse om man plutselig var gravid :hilarious:

Spennende dette altså! Siden det ikke vet når eggløsningen har hørt et det jo helt wildcard om det er mensen som bygger seg opp, eller baby :hilarious: :D

Ja, CD 7 i dag, så begynner nok eltesting igjen neste helg :)
Ja, veldig spennende. :joyful: Lenge siden jeg sist var på CD 27. Ellers er syklus så kort. Denne gangen kom jo EL en del seinere enn vanlig. Jeg er enten på 13 dpo eller 10 dpo. Orker foreløpig ikke å ta en test for jeg blir så skuffa om de er negative. Kjenner fortsatt på vage mensensmerter, men til nå ingen TR :smiley-angelic001

Kjøpte sengetøy til nurket i går :Heartred Jeg klarte ikke dy meg og tok en test i dag og fikk 2-3 på den, endelig :Heartred Fortalte det til hele familien i samme slengen :laughing002 17 DPO :angelic:
Har jo vært igjennom EXU nylig så alle vet at vi prøver, og ser ingen grunn til å skjule det. Alle heier på oss så jeg tror jo mer kjærlighet vi legger i situasjonen jo bedre er det :Heartred

Ser ut som det går rette veien iallefall :love017
Tar en ny test om ca en uke så jeg får 3+ også er jeg ferdig med testingen :Heartpink:Heartblue

Vedlegg

• Snapchat-1996025611.jpg
    Snapchat-1996025611.jpg
    522,7 KB · Visninger: 41
Kjøpte sengetøy til nurket i går :Heartred Jeg klarte ikke dy meg og tok en test i dag og fikk 2-3 på den, endelig :Heartred Fortalte det til hele familien i samme slengen :laughing002 17 DPO :angelic:
Har jo vært igjennom EXU nylig så alle vet at vi prøver, og ser ingen grunn til å skjule det. Alle heier på oss så jeg tror jo mer kjærlighet vi legger i situasjonen jo bedre er det :Heartred

Ser ut som det går rette veien iallefall :love017
Tar en ny test om ca en uke så jeg får 3+ også er jeg ferdig med testingen :Heartpink:Heartblue
Ååh, det et jo absolutt helt sant - jo mer kjærlighet, jo bedre! :love7

TR kom igår her.. Uten noe særlig tegn på at den skulle komme. Helt greit å ikke ha noe vondt altså.. Har ikke de verste plagene, men pleier lissom kjenne at noe er på gang. Så da blei det nå litt kortere syklus denne mnden. 29dager. 32 forrige mnd.

Hvordan har det utviklet seg hos dere? Har dere bestemt dere for å gå privat? Vi fikk forresten beskjed i går om at vi burde starte på ganske raskt med ivf om vi ønsket å gå privat. Fordi ting ble dårligere for hvert måned som gikk, så rart at det er ulik info?
Hmmm... Jeg vet ikke. Han legen mente ikke noe hos meg eller samboer sto i veien for at vi skulle klare det selv. At jeg hadde nok follikler, og jeg var rett rundt hjørnet for eggløsning da kunne han se. Samboeren hadde nok svømmere. Så har de nok ringt for å holde oss litt varme... Vi prøver et par sykluser til for å se om det går. Skulle jeg bli gravid neste mnd blir termin bare noen dager føre den skulle vært ifjor...... Det er nesten fristende og ikke prøve. At det blir for tett på. Jeg skal også egentlig til en gynekolog for å se om det er noen medisiner jeg kan få, som kan hjelpe oss på egenhånd. Fastlegen ville ikke skrive ut noe.

Ja, veldig spennende. :joyful: Lenge siden jeg sist var på CD 27. Ellers er syklus så kort. Denne gangen kom jo EL en del seinere enn vanlig. Jeg er enten på 13 dpo eller 10 dpo. Orker foreløpig ikke å ta en test for jeg blir så skuffa om de er negative. Kjenner fortsatt på vage mensensmerter, men til nå ingen TR :smiley-angelic001
Hold oss oppdatert da! Håper på baby :dance011

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp