❤️ IKM Uke 5 ❤️

Her er de tørre testene, 11dpo er i dag tok ny lh nå og den virker å være enda sterkere enn tidligere i dag men igjen, fortsatt svak.. Den har ikke fått tørket enda så kan ikke sammenligne den til de som er tørre :dance018:happy: Hadde ikke tidligtester men hørt at vanlige babyplan skal kunne fungere godt selv om det er tidlig, men kanskje det er feil?
Spennende å se om økende lh skyldes økende hcg!

Kan settes på TR. Her ble det visst kjemisk likevel :sorry: Stabil nedgang i styrke fra i går kveld (3 tester med 12 timer i mellom).

Nå begynner jeg jo å lure på om det kanskje ikke er tilfeldig, men at det finnes en spesifikk årsak til at det skjer? Forrige syklus var det peak på 14 dpo, denne gangen 13 dpo. :pompus: Er det et mønster? Eggkvalitet? Kromosomavvik? Progesteronmangel? Immunologisk? Betennelse? Usikker på om jeg bør la kroppen få en hvile en syklus, eller om jeg skal kjøre på og risikere en reprise. Kanskje bestille time til prøvetaking av progesteron?

Kan settes på TR. Her ble det visst kjemisk likevel :sorry: Stabil nedgang i styrke fra i går kveld (3 tester med 12 timer i mellom).

Nå begynner jeg jo å lure på om det kanskje ikke er tilfeldig, men at det finnes en spesifikk årsak til at det skjer? Forrige syklus var det peak på 14 dpo, denne gangen 13 dpo. :pompus: Er det et mønster? Eggkvalitet? Kromosomavvik? Progesteronmangel? Immunologisk? Betennelse? Usikker på om jeg bør la kroppen få en hvile en syklus, eller om jeg skal kjøre på og risikere en reprise. Kanskje bestille time til prøvetaking av progesteron?
Å nei, nå ble jeg lei meg :sad010

det høres ut som rett ja.. utrolig kjedelig, og trist å lese at TR kom hos deg også, nå venter jeg også bare på TR…ses vi i IKM uke 9? :Heartred
Jeg synes nå det var ekstra trist at du ikke skulle få gå en gledelig tid i møte nå, etter så lang tid med prøving og usikkerhet :sorry: :Heartred Håper det kan være litt trøst at det er ekstra gode sjanser i de kommende prøveperiodene nå. :Heartred Tanta har ikke kommet ennå, men jeg vet jo at det går den veien. Vi får danse mensendansen, så hun kommer raskere :hilarious: Ja, tenkte å flytte inn der etterhvert :happy:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp