❤️ IKM Uke 5 ❤️

En ufrivillig pause, mannen er vekke på jobb, så ha kommer ikkje heim før i mars.
Nei det blir ingen ivf.
Ja prøvd siden oktober 22, SA i februar 23 og siden den gang har eg ikkje blitt gravid, mannen er mye vekke på reise så dette var pp13, men kjenner eg er begynt å bli veldig frustrert og deprimert, vanligvis har eg blitt gravid innen 5 pp, men no skjer det ingenting selv om alle tester vi har tatt er heilt fine…og eg føler tiden fort går fra oss siden eg er blitt 43 og minste barnet er 4 år.
:Heartred :love017 Selv takk, vert kjekt å være en del av gruppen.
Åh skjønner.. Veldig vanskelig å prøve lage barn når halvparten ikke er på plass, nei :depressed:

Går det an med 3 dagers mellomrom? Med mindre første egget kanskje ikke slapp før 21. for eks. En kan jo aldri vite helt sikkert.:Heartred
Nei, man kan aldri vite. Man har jo de ekstreme tilfellene med toeggede tvillinger med forskjellige fedre, jeg har i alle fall da alltid tenkt at eggene slipper på litt forskjellig tidspunkt.

Sniker litt.. men jeg tror det bare er litt for tidlig for deg å få positiv digital. Vent litt og prøv igjen :happy: Ser jo helt klart strekene på testene dine, men HCG nivået er nok ikke høyt nok til å slå ut på digital før om 1-2 dager :)
Her får økonomien ryke på digitale, prøver igjen i morgen tidlig :Heartred

Sniker litt.. men jeg tror det bare er litt for tidlig for deg å få positiv digital. Vent litt og prøv igjen :happy: Ser jo helt klart strekene på testene dine, men HCG nivået er nok ikke høyt nok til å slå ut på digital før om 1-2 dager :)
Blir bare såå bekymret siden det var svaaaak strek i dag morges, som ble rosa når den tørket, når jeg da testet på nytt med nytt urin så var de sterke, og utover i dag har de blitt svake igjen

Blir bare såå bekymret siden det var svaaaak strek i dag morges, som ble rosa når den tørket, når jeg da testet på nytt med nytt urin så var de sterke, og utover i dag har de blitt svake igjen
De første dagene så fikk jeg også veldig svak strek utover dagen. Så prøv igjen i morgen og ikke tenk negativt pga svake streker samme dag. Prøv heller å sammenligne tester som er tatt hver dag eller annenhver dag på samme tid (og samme type test) så ser du stigningen best! Her er mine tester, fra 9-12 dpo. Tydelig stigning fra dag til dag, men om jeg hadde vist de jeg har tatt midt på dagen og kvelden så er de oftest svakere.

Vedlegg

• IMG_8774.jpeg
    IMG_8774.jpeg
    272,2 KB · Visninger: 59
Hei :) Jeg er også ny her og startet prøvingen i november, hadde en kjemisk graviditet i første forsøk og fikk positiv graviditetstest til 4+3. Visste ingenting om slikt fra før, så ble veldig lei meg og forvirret når det skjedde. Kjenner meg mer klar for ny prøveperiode nå, samtidig som at jeg er litt redd for å gå gjennom de samme følelsene igjen. Prøving kan føles litt ensomt, så tenkte at det kjennes bra å dele det med flere☺️

Prøver96 - 28 - B1 - PP2 - EL 15/01 (ca) - IKM 31/01
Hvordan har det gått for dere? :)

Nå kjenner jeg på noe som minner veldig om mensensmerter. Håper jeg tar feil. :smiley-angelic001 Både jeg og mannen skal reise bort hver for oss midt i neste eventuelle el-periode, så det blir en stund til neste gang vi kan være med i gamet igjen. Med mindre tanta drøyer til for eks søndag/mandag, da tror jeg det går bra. Aller helst håper jeg selvsagt på graviditet denne måneden. Vi får se da... :joyful::Heartred

Begynner du å nærme deg ikm om du fikk eggløsning litt senere?
Så hyggelig at du spørr! Følt meg som et lite spøkelse i denne IKM uken :hilarious: Bare fulgt med dere andre! :Heartred

Jeg er i følge nye beregninger 9 dpo nå. Hadde en liten følelse av at det kanskje blir noe denne mnd, men ingenting på testene ennå. Gikk tom for tidligtester for flere dager siden. Hahah... :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp