❤️ IKM Uke 5 ❤️

Hei! Er bare inne å kikker litt i tråden men har noen spørsmål.. Har noen av dere opplevd smerter i underlivet? Jeg hadde det i går ettermiddag/kveld.. I dag er jeg oppblåst og har mer mensensmerter enn de underlivssmertene jeg hadde i går.. Har i dag metallsmak i munnen:bored: er mellom 11-13 dpo.. Tester tatt til nå er helt negative.. Brystene er så vonde att hjelp.. Ikke tatt test i dag da jeg ikke har flere igjen.. Får så stort håp men er sikkert bare mensen som kommer..

Nå kjenner jeg på noe som minner veldig om mensensmerter. Håper jeg tar feil. :smiley-angelic001 Både jeg og mannen skal reise bort hver for oss midt i neste eventuelle el-periode, så det blir en stund til neste gang vi kan være med i gamet igjen. Med mindre tanta drøyer til for eks søndag/mandag, da tror jeg det går bra. Aller helst håper jeg selvsagt på graviditet denne måneden. Vi får se da... :joyful::Heartred
Festesmerter kan jo også være lette menssmerter, krysser fingrene!

Hvordan har det gått for dere? :)
Så hyggelig at du spør☺️ Har også følt meg som en spøkelse, da jeg også bare har fulgt med på alle andre. Begynte med å teste eggløsning med clearblue digital, men fikk aldri opp en smiley selvom jeg brukte opp to hele pakker. Begynte da å gi opp og tenkte at det ikke går veien denne syklusen, men vi fortsatte å legge inn aksjer annenhver dag i håp om at det kanskje kunne gå likevel. På lørdag kjente jeg smerter i underlivet og har siden kjent moderate menssmerter i ny og ned, så har bare venta på at TR skal melde sin ankomst. Tok tilfeldigvis en test idag da jeg er invitert i en bursdag på lørdag og tenkte å drikke vin, men det var ingen tvil, fikk to streker med engang!! Ganske så sykt egentlig og er veldig bekymret på at det ender i kjemisk som sist, så håper VIRKELIG det her går veien❤

Vedlegg

• IMG_5695.jpeg
    IMG_5695.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 60
Så hyggelig at du spørr! Følt meg som et lite spøkelse i denne IKM uken :hilarious: Bare fulgt med dere andre! :Heartred

Jeg er i følge nye beregninger 9 dpo nå. Hadde en liten følelse av at det kanskje blir noe denne mnd, men ingenting på testene ennå. Gikk tom for tidligtester for flere dager siden. Hahah... :hilarious:
Typisk å gå tom, det er min "skrekk" i prøvingen :laughing002:facepalm::hilarious: enda tidlig for deg!

Tante Rød kom presis på dagen 28 i syklus. Godt at hu kom nå, for nå har jeg hatt vondt en uke, klar for å bli ferdig med The red hell før neste runde :couchpotato: Kan dette bli første fruktbare periode etter uttak av spiral? Det blir spennende å se. Gratulerer til dere som har blitt gravide :greet025
Om ikke annet var det bra at den var så på klokka etter uttak av spiral! Får ta med alle små seiere :Heartred

Hei! Er bare inne å kikker litt i tråden men har noen spørsmål.. Har noen av dere opplevd smerter i underlivet? Jeg hadde det i går ettermiddag/kveld.. I dag er jeg oppblåst og har mer mensensmerter enn de underlivssmertene jeg hadde i går.. Har i dag metallsmak i munnen:bored: er mellom 11-13 dpo.. Tester tatt til nå er helt negative.. Brystene er så vonde att hjelp.. Ikke tatt test i dag da jeg ikke har flere igjen.. Får så stort håp men er sikkert bare mensen som kommer..
Var jo mange gode tegn! Du har ikke sjekket for eggløsning? Bare sånn i tilfelle det ikke er forsinket eggløsning..

Så hyggelig at du spør☺️ Har også følt meg som en spøkelse, da jeg også bare har fulgt med på alle andre. Begynte med å teste eggløsning med clearblue digital, men fikk aldri opp en smiley selvom jeg brukte opp to hele pakker. Begynte da å gi opp og tenkte at det ikke går veien denne syklusen, men vi fortsatte å legge inn aksjer annenhver dag i håp om at det kanskje kunne gå likevel. På lørdag kjente jeg smerter i underlivet og har siden kjent moderate menssmerter i ny og ned, så har bare venta på at TR skal melde sin ankomst. Tok tilfeldigvis en test idag da jeg er invitert i en bursdag på lørdag og tenkte å drikke vin, men det var ingen tvil, fikk to streker med engang!! Ganske så sykt egentlig og er veldig bekymret på at det ender i kjemisk som sist, så håper VIRKELIG det her går veien❤
Ojj, skikkelig gravid jo! Jaggu, bra du sjekket hehe! Disse testene som bare viser smil passer dessverre ikke for alle, da er den gode gamle strimmeltesten bedre. Uansett, du ble gravid!! Flytter deg til rett plass på listen :love7

Var jo mange gode tegn! Du har ikke sjekket for eggløsning? Bare sånn i tilfelle det ikke er forsinket eggløsning..
Jo hadde disse testene så tror eggløsning var 20.1 men hadde mellomblødning ett par dager før(muligens 17.) så vet ikke om eggløsning var tidligere eller om 20. kanskje var forsøk nr 2 :confused013 :Heartred Hadde masse eggløsningsslim 15.-21.

Vedlegg

• IMG_0868.jpeg
    IMG_0868.jpeg
    199,2 KB · Visninger: 36
Typisk å gå tom, det er min "skrekk" i prøvingen :laughing002:facepalm::hilarious: enda tidlig for deg!
Ja, mild panikk! :hilarious: Trodde jeg skulle få fatt i tidligtester på det lokale apoteket, men fant bare Metode sine, og de har jeg hørt så mye dårlig om :nailbiting: For sent for denne runden å få bestilt :arghh::nailbiting::hilarious:

Ojj, skikkelig gravid jo! Jaggu, bra du sjekket hehe! Disse testene som bare viser smil passer dessverre ikke for alle, da er den gode gamle strimmeltesten bedre. Uansett, du ble gravid!! Flytter deg til rett plass på listen :love7
Ja er faktisk sjokkert, tok en test for sikkerhetsskyld!:nailbiting::love7 Har ingen anelse på når jeg hadde eggløsning men mistenker det var den 19 januar med tanke på slim, og tenker at det kanskje var festesmerter jeg kjente på lørdag. Kjenner ellers ingen andre symptomer en veldig ømme/vonde bryster og er veldig trøtt. Kan ikke akkurat anbefale de eggløsningstestene som bare viser smil nei :D

Ja, mild panikk! :hilarious: Trodde jeg skulle få fatt i tidligtester på det lokale apoteket, men fant bare Metode sine, og de har jeg hørt så mye dårlig om :nailbiting: For sent for denne runden å få bestilt :arghh::nailbiting::hilarious:
Så typisk! Jeg også letet det de forresten, fant ut at veldig få hadde dem inne. Var tilbud på apotek 1 nemlig jeg.. Jaja. Om mensen kommer får du bestille fra Babyplan :)

Men har du en test å sjekke med nå? Eller er du tom?
Har sjekket ift evnt eggløsning men de er ikke sterke, lh er sterke i dag enn i går men de er svake så tror vertfall ikke det kan være det :confused013 Har ikke flere gtester men vurderer kjøre å kjøpe, men får sikkert negativ uansett.. evnt forslag til hvilken test som er mest mulig sikker?

Har sjekket ift evnt eggløsning men de er ikke sterke, lh er sterke i dag enn i går men de er svake så tror vertfall ikke det kan være det :confused013 Har ikke flere gtester men vurderer kjøre å kjøpe, men får sikkert negativ uansett.. evnt forslag til hvilken test som er mest mulig sikker?
Her er de tørre testene, 11dpo er i dag tok ny lh nå og den virker å være enda sterkere enn tidligere i dag men igjen, fortsatt svak.. Den har ikke fått tørket enda så kan ikke sammenligne den til de som er tørre :dance018:happy: Hadde ikke tidligtester men hørt at vanlige babyplan skal kunne fungere godt selv om det er tidlig, men kanskje det er feil?

Vedlegg

• IMG_0869.jpeg
    IMG_0869.jpeg
    435,9 KB · Visninger: 65

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp