❤️ IKM Uke 5 ❤️

Nå kjenner jeg på noe som minner veldig om mensensmerter. Håper jeg tar feil. :smiley-angelic001 Både jeg og mannen skal reise bort hver for oss midt i neste eventuelle el-periode, så det blir en stund til neste gang vi kan være med i gamet igjen. Med mindre tanta drøyer til for eks søndag/mandag, da tror jeg det går bra. Aller helst håper jeg selvsagt på graviditet denne måneden. Vi får se da... :joyful::Heartred
Har det skjedd noe hos deg?

Ja, mild panikk! :hilarious: Trodde jeg skulle få fatt i tidligtester på det lokale apoteket, men fant bare Metode sine, og de har jeg hørt så mye dårlig om :nailbiting: For sent for denne runden å få bestilt :arghh::nailbiting::hilarious:
Men hva gjør du nå da? Venter du og ser om tanta kommer eller ikke? Du kan fint gi utslag på vanlige tester også fra 9 DPO :knegg: :facepalm:

Men hva gjør du nå da? Venter du og ser om tanta kommer eller ikke? Du kan fint gi utslag på vanlige tester også fra 9 DPO :knegg:

Haha. Ja, har kjøpt vanlige makesure. Helt blenda. :(
Nå er håpet i en tynn tråd for denne mnd kjenner jeg. Vært småuggen flere dager nå. Men tror hormonene mine bare er skiiiiikkelig på bærtur denne mnd :hilarious: klarer jo ikke å la vær å teste minst 2 gang daglig før tanta eventuelt kommer en dag uti neste uke :hilarious:

Haha. Ja, har kjøpt vanlige makesure. Helt blenda. :(
Nå er håpet i en tynn tråd for denne mnd kjenner jeg. Vært småuggen flere dager nå. Men tror hormonene mine bare er skiiiiikkelig på bærtur denne mnd :hilarious: klarer jo ikke å la vær å teste minst 2 gang daglig før tanta eventuelt kommer en dag uti neste uke :hilarious:
Åh, kjedelig.. Da venter vi og ser, er ikke over for tanta kommer :dance011

Åh, kjedelig.. Da venter vi og ser, er ikke over for tanta kommer :dance011
Sant det!! Gleder meg nesten, sånn at vi kan starte på nytt :hilarious: Blir jo helt mentalt utslitt disse dpo dagene :hilarious::hilarious: Lagt en drøss tidligtester og el tester i handlekurven til babyplan trykket nesten bestill, men tenkte jeg kunne jo gi det et par dager til :hilarious::hilarious:

Har det skjedd noe hos deg?
Takk som spør, gode deg. :Heartred

Her er det ikke store forskjellen fra i går. Ingen mensen, men fortsatt litt av og på med milde mensensmerter. Hver gang jeg går på do er jeg sikker på at TR skal vise seg. :hilarious: Jeg har vel egentlig følelsen på at den kommer til å komme, men jeg håper i det minste at den drøyer lengst mulig (sånn at vi ikke blir tvunget til å hoppe over neste syklus, pga reising). :smiley-angelic001

Hvordan går det med deg? Ferdig og vel så det med mensen?

Klem. :Heartred

Takk som spør, gode deg. :Heartred

Her er det ikke store forskjellen fra i går. Ingen mensen, men fortsatt litt av og på med milde mensensmerter. Hver gang jeg går på do er jeg sikker på at TR skal vise seg. :hilarious: Jeg har vel egentlig følelsen på at den kommer til å komme, men jeg håper i det minste at den drøyer lengst mulig (sånn at vi ikke blir tvunget til å hoppe over neste syklus, pga reising). :smiley-angelic001

Hvordan går det med deg? Ferdig og vel så det med mensen?

Klem. :Heartred
Spennende dette altså! Siden det ikke vet når eggløsningen har hørt et det jo helt wildcard om det er mensen som bygger seg opp, eller baby :hilarious: :D

Ja, CD 7 i dag, så begynner nok eltesting igjen neste helg :)

Her tror jeg TR er rett rundt hjørnet :oops: ifølge Flo skal jeg ta test på lørdag om ikke TR banker på døra, men i dag kjenner jeg litt i overkant mye murringer og ømhet der nede. Lov å håpe at den holder seg unna og man får en uventa overraskelse, men tror nok det må bli en ny runde på oss også.

Lykke til alle som har fått streker :happy093
Har det skjedd noe mer hos deg? :)

Jeg har blødd myye, typ mens, siden rundt eggløsning. Noen som har erfaring med dette? Har også små koagler. Sist syklus var også rar, men ikke slik som denne. Er dpo 7, 6 eller 5. vet ikke om det i det hele tatt er vits å teste denne pp.
Dette er jo veldig rart, tror kanskje jeg hadde tatt det opp med gynekolog? Har du vært der? Hvordan har det gått nå?

melder meg inn litt sent, prøvd å ikke fokusere så mye på dette og stresse litt ned :p men nå som man er i DPO land så tar det mye fokus igjen! :p

Chrissico - 31 - B3 - PP4 - EL 21/01 - IKM 02/02
Du har ikke vært aktiv her i skravlingen, men hvordan gikk prøvingen? :D

Tok ut p stav ifjor september, gravid i februar. Så er kanskje litt utålmodig. Hadde abort i slutten av mai. Hele juni og juli var det blødninger av og på. Stabiliserte seg rundt august, starta litt prøving igjen da. Men med litt usikkerhet rundt når og om jeg hadde denne eggløsningen, og hatt litt ujevne sykluser. 28dager-32dager. Legen på Medicus mente vi burde prøve par mnder til. Vi sjekket fertilitet, og han fant totalt 30follikler på meg, og sædceller var det absolutt nok av. Så avtalte og vente noen mnder. Men de har jo ringt et par ganger alt for å høre, og har jo bare gått en mnd. Vet ikke helt om vi skal tørre sette i gang med det privat enda. Siden han sa det sto så fint til. Vært og tatt prøver på AMH idag. Spent på resultatet...
Hvordan har det utviklet seg hos dere? Har dere bestemt dere for å gå privat? Vi fikk forresten beskjed i går om at vi burde starte på ganske raskt med ivf om vi ønsket å gå privat. Fordi ting ble dårligere for hvert måned som gikk, så rart at det er ulik info?

Synes nesten det er litt trist å ikke skulle følge med i neste IKM gruppe, for det er så mye fin snakk her inne! Håper termingruppa blir en gjeng med bra folk også :Heartred Jeg innser at jeg egentlig skulle vært i IKM uke 4, men glad jeg havnet her!

21 DPO i dag, kveldstest med gjennomsiktig urin (fordi jeg drikker heeele tiden, og tisser heeeele tiden…)

Vedlegg

• IMG_8109.jpeg
    IMG_8109.jpeg
    304,1 KB · Visninger: 19
Hei igjen, forstår ingenting.. Tok test nå i kveld etter å ha holdt meg i nesten hele dag da jeg har vært travel, og fikk de testene her.. Forstår ikke om det bare er skygger eller ikke da jeg føler kameraet ikke får streken ordentlig opp på bildet og at jeg føler jeg ser den tydelig samtidig ikke i virkeligheten.. Noen som har erfaring? Det er makesure vanligtester, jeg er nok typ 12dpo, fått negativ test i går og i dagmorgens.. :bored:

Vedlegg

• IMG_0894.jpeg
    IMG_0894.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 70
  • IMG_0879.jpeg
    IMG_0879.jpeg
    199,7 KB · Visninger: 69
Hei igjen, forstår ingenting.. Tok test nå i kveld etter å ha holdt meg i nesten hele dag da jeg har vært travel, og fikk de testene her.. Forstår ikke om det bare er skygger eller ikke da jeg føler kameraet ikke får streken ordentlig opp på bildet og at jeg føler jeg ser den tydelig samtidig ikke i virkeligheten.. Noen som har erfaring? Det er makesure vanligtester, jeg er nok typ 12dpo, fått negativ test i går og i dagmorgens.. :bored:
Ser den godt jeg :love7

Krysser fingrene men mannen har null tillitt til strimmeltestene, egentlig jeg også, da vi har fått så mye slike skygger… Men disse var liksom tydelige på en annen måte og kom opp på slutten av tiden ift når man kan lese av testen:nailbiting:
Føler med deg, får så mye skygge selv. Fikk svak i dag. Så få se om det er sterkere i morgen. X for oss begge to :Heartred

19dpo 4+3
Sterke strimler nå. Har bare 1 strimmel igjen, så snart må testgalskapen roe seg :laughing002
Vil gjerne ha en 3+ digital før jeg gir meg. Men usikker på når den vil slå ut? Fikk 2-3 på første digital på onsdag som var

Vedlegg

• IMG_9640.jpeg
    IMG_9640.jpeg
    592 KB · Visninger: 46
19dpo 4+3
Sterke strimler nå. Har bare 1 strimmel igjen, så snart må testgalskapen roe seg :laughing002
Vil gjerne ha en 3+ digital før jeg gir meg. Men usikker på når den vil slå ut? Fikk 2-3 på første digital på onsdag som var
Fine tester :love7 Ikke godt å si når den slår ut, virker veldig individuelt. Men det ser jo heldigvis god utvikling på strimlene, så hcg øker jo :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp