❤️ IKM Uke 5 ❤️

Så nå du hadde svart på når du skulle ta ny hcg prøve, sorry! Jeg synes fremdeles testene er litt sterke til å være såvlenge etter. Men selv om det hadde vært rester så skulle det vel ikke økt..?
På cd cd 15 var hcg 214 og cd 18 110 så den hadde falt bra. Nå tok jeg en ny hcg prøve på sykehuset får svare i kveld. Blir spennende om den har økt eller falt. Heldigvis har også en time hos legen på fredag for henvisning til ul.

På cd cd 15 var hcg 214 og cd 18 110 så den hadde falt bra. Nå tok jeg en ny hcg prøve på sykehuset får svare i kveld. Blir spennende om den har økt eller falt. Heldigvis har også en time hos legen på fredag for henvisning til ul.
Det blir spennende å høre i kveld! Du må oppdatere oss :smiley-bounce012 Tenk om det hadde vært en ny graviditet, det hadde vært fantastisk!

Ikke godt å si hva som venter deg, on du venter på eggløsning eller mens (eller positiv test da :angelic::knegg:). Vanskelig denne første syklusen, men ikke umulig å bli gravid!
Ja ikke godt å si hva som kommer først nå gitt :facepalm: men kjenner jeg orker ikke å tenke så fært over det. Kroppen er innmari sliten, så tror ikke den er klar for en ny graviditet akkurat nå. Men vet jo aldri! Ser de fleste på forumet her har blitt gravid etter første mens :smiley-angelic003så satser på at det blir meg det å!

Har ikke forsøkt den, kun den "ikke digitale" - men vil ikke anbefale den. Altså heller anbefale den digitale om du skal kjøpe det! :shy:

MEGET imponert at du trener kl. 5, hva trener du?
Jeg har cb uke liggende hjemme. Apoteket mente at den ultra tidlig digital ikke var så bra og de har slutta å selge den.
Har kjøpt noen andre tidlig tester nå jeg skal prøve i morra tidlig. Forrige svangerskap fikk jeg veeeldig svak strek 9 dpo❤️

Jeg trener styrke om morgenen før jobb, gå/løpeturer etter jobb også fotball 2 dager i uka❤️

Det er så spennende med alle testene som ruller inn her :shy:

Jeg har skikkelig forhåpninger denne gangen, men prøver å innstille meg på at det ikke gikk.

Og jo mer jeg tolker tester her, jo mer har jeg lyst til å prøve å vente så lenge jeg klarer, for å være sikker på at testen er enten positiv eller negativ.
Forrige PP fikk jeg svak positivt 10DPO, men som forsvant igjen. TR kom noen dager forsinket den syklusen også, så det var muligens en kjemisk.
Er så redd for å få veldig forhåpninger igjen dersom jeg får svak strek, for så at den forsvinner igjen.. :sorry:
Og dagene mot IKM går jo uansett, enten jeg tester eller ikke. Og de snegler seg allerede av gårde, og det går jo ikke akkurat fortere etter man har begynt å teste :hilarious:

Jeg må bare ikke la impulsiviteten min ta overhånd. Prøver å fortelle meg selv at jeg har viljestyrke :hilarious:
Å, det er jo sånn jeg også vil være! Jeg sender deg styrke og håper litt viljestyrke kommer tilbake til meg :angelic:

Jeg har cb uke liggende hjemme. Apoteket mente at den ultra tidlig digital ikke var så bra og de har slutta å selge den.
Har kjøpt noen andre tidlig tester nå jeg skal prøve i morra tidlig. Forrige svangerskap fikk jeg veeeldig svak strek 9 dpo❤️

Jeg trener styrke om morgenen før jobb, gå/løpeturer etter jobb også fotball 2 dager i uka❤️
Krysser fingrene for strek!!!:happy:

Kom hjem til tester i postkassen i dag, kjenner det begynner å krible etter å teste med en gang, men er jo bare 4dpo så vet jo at det er helt på trynet :schocked028 Men hvor tidlig eeer det egentlig innafor å begynne å teste? Spør for en venn :angelic:

Kjente litt svake murringer i dag, er det mulig at det kan feste seg så tidlig som 4dpo?

Kom hjem til tester i postkassen i dag, kjenner det begynner å krible etter å teste med en gang, men er jo bare 4dpo så vet jo at det er helt på trynet :schocked028 Men hvor tidlig eeer det egentlig innafor å begynne å teste? Spør for en venn :angelic:

Kjente litt svake murringer i dag, er det mulig at det kan feste seg så tidlig som 4dpo?
Jeg begynte jo idag, 6 dpo så det vil jeg si er innafor :happy119 Hadde du spurt meg igår hadde jeg sagt 8:hilarious:

9 Dpo. Negative i dag også. Ser det er noe på CB, men føler de ofte får streker uansett. Men fortsatt tidlig!

Håper noen legger ut fine positive tester her inne snart :shy:

IMG_3345.jpeg

IMG_3340.jpeg

Tempen sank under coverline idag, kanskje jeg kan håpe på festedipp? Selv om jeg syns den alltid synker rundt denne tiden... Men det murrer og strekker seg litt i livmorområdet idag, så kanskje noe holder på å feste seg? IMG_1263.jpeg
Men jeg blir ikke helt klok på dpo denne syklus heller. I FF har jeg markert inn eggwhite til og med torsdag, og positiv eggløsningstest samme dag (litt usikker på den, da testen aldri ble skikkelig positiv). Så Apple watch sier 7dpo, FF 5dpo. Kanskje jeg bare skal si 6dpo? Første test skal vente til søndag, da er jeg mellom 9-11dpo!

En utfordring denne syklus, er at jeg skal på firmatur rett etter evt positiv test! Og da blir det jo såklart alkoholkonsum... Det er somregel fri flyt på slike turer, så jeg trenger noen gode unnskyldninger for å ikke drikke! Jeg lener også litt mot å ta en glass vin i hånden, og kanskje nippe litt innimellom, det er jo såpass tidlig at det ikke skader.

Tempen sank under coverline idag, kanskje jeg kan håpe på festedipp? Selv om jeg syns den alltid synker rundt denne tiden... Men det murrer og strekker seg litt i livmorområdet idag, så kanskje noe holder på å feste seg? Vis vedlegget 453221
Men jeg blir ikke helt klok på dpo denne syklus heller. I FF har jeg markert inn eggwhite til og med torsdag, og positiv eggløsningstest samme dag (litt usikker på den, da testen aldri ble skikkelig positiv). Så Apple watch sier 7dpo, FF 5dpo. Kanskje jeg bare skal si 6dpo? Første test skal vente til søndag, da er jeg mellom 9-11dpo!

En utfordring denne syklus, er at jeg skal på firmatur rett etter evt positiv test! Og da blir det jo såklart alkoholkonsum... Det er somregel fri flyt på slike turer, så jeg trenger noen gode unnskyldninger for å ikke drikke! Jeg lener også litt mot å ta en glass vin i hånden, og kanskje nippe litt innimellom, det er jo såpass tidlig at det ikke skader.
(Jeg går på pencillin er alltid en god unnskyldning - om de lurer på hvorfor -så har du en infeksjon og ferdig med det)

Back
Topp