Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan nesten se sånn ut, ja.. Hvordan blir det med aksjer nå da? Eggløsning i dag da..Blæh. Ser ut som eggløsningen min var 6 dager forsinket....... Hvis testen i går var positiv. Tok ny test i dag... Røk på en graviditetstest og.... Skjønner ingenting....
Vis vedlegget 453172
Ja, nei, den har ikke sett noe på testene siste periodene hos meg, men jeg fikk den til å vise hvor streken var, så tror det er forskjell i lys den var fanget opp. (den sendte meg dere bildet )Jeg ville ikke stolt på CHAT GPT, den har sagt jeg har positiv hver prøveperiode, men jeg har ikke noen spire ennå
Jeg sliter litt med å se om det faktisk er antydning til noe, eller ikke. På det bilde der Premom viser hvor streken er, så blir jeg sånn "ja, se der er den!", men når jeg ser på kun bildet av graviditetstestene så ser jeg ikke noe Håper likevel den dukker opp senere i dag, eller i morgen. Det er fortsatt noe håp
Åå, ja, jeg ser det!Ja, nei, den har ikke sett noe på testene siste periodene hos meg, men jeg fikk den til å vise hvor streken var, så tror det er forskjell i lys den var fanget opp. (den sendte meg dere bildet )
Hver gang jeg har drømt at mensen kommer er jeg gravid. Når jeg drømmer at testen er positiv er jeg ikke gravid. Håper det gjelder for deg ogsåHerregud for en natt! La meg 20.30 i går (og sovna momentant) fordi TRØTT (og bittelitt sur på samboer også, men husker egentlig ikke hva jeg var sur for), og jeg våknet først kl 21.15 fordi telefonen til samboer ringte og lå på rommet. Gikk da for å tisse - sovnet momentant og drømte en hel film…. Så våknet jeg igjen 01.31 fordi jeg måtte tisse - sovnet momentant, og drømte sikkert to og en halv film… Våknet igjen 05.17 i panikk pga et eller annet i en drøm, måtte tisse - sovnet momentant igjen og drømte en film, og våknet i panikk igjen kl 06.39 fordi jeg begynte å blø i drømmen… ligget i 10 timer og er helt utslitt Såååå glad for å våkne siste gangen nå og kjenne at jeg IKKE blør! Det var bare en drøm
12 DPO og rugedag 7 i dag! De siste syklusene har jeg begynt å spotte rundt nå, så er veeeldig spent på dagen i dag… tester søndag (16 DPO, rugedag 11), bør være sikkert svar da, selv om offisiell teste dag er onsdag om en uke
Åhhh jeg synes det var noe kjent med nicket ditt! Så morsomtÅ, så nå at vi var maiskolber begge to - kanskje vi blir å dele termingruppe igjen
Trening var 0500, men tok ikke bilde av testen i dag tidlig Og testen jeg tok nå nettopp ser ikke noe anderledes ut en den i går. Cb digital tidlig sier fremdeles negativt. I dag har jeg en del dunking/ stikking på høyre side i livmora da.Når er trening? Du må legge ut bildet fra i morges! (evt natt, ikke helt sikker på hva det er klokken 4:30 ).
Om ikke mine tester blir ordentlig positiv de neste to - tre dagene, så trur jeg jeg også blir å vente på tr og prøve igjen neste.Spennende med teste Bonanza heier på dere! Selv tror jeg at jeg gir meg denne pp. Tom for Lh tester og mista helt troa. Venter på TR men kan nok hende det går noen g tester just in case her også mens jeg venter bestilt nye Lh tester til neste pp. Usikker på hvilken ikm gruppe jeg havner i men
Krysser fingrene for at det er en spire likevel, og hvis ikke ønsker jeg deg masse lykke til neste månedSpennende med teste Bonanza heier på dere! Selv tror jeg at jeg gir meg denne pp. Tom for Lh tester og mista helt troa. Venter på TR men kan nok hende det går noen g tester just in case her også mens jeg venter bestilt nye Lh tester til neste pp. Usikker på hvilken ikm gruppe jeg havner i men
Jeg ser tydelig en strek Hva slags test har du brukt?(ignorer støvet ) men altså jeg ser strek??? Er bare 6 dpo (men er kanskje 7 da?) eller ser jeg syner? Den andre testen jeg tok var blank..
Absolutt strek! Blir spennende å se fremover, krysser alt for at den utvikler seg(ignorer støvet ) men altså jeg ser strek??? Er bare 6 dpo (men er kanskje 7 da?) eller ser jeg syner? Den andre testen jeg tok var blank..
Jeg ser(ignorer støvet ) men altså jeg ser strek??? Er bare 6 dpo (men er kanskje 7 da?) eller ser jeg syner? Den andre testen jeg tok var blank..
Her er det tydelig strek!(ignorer støvet ) men altså jeg ser strek??? Er bare 6 dpo (men er kanskje 7 da?) eller ser jeg syner? Den andre testen jeg tok var blank..
Spennende! Er det tidligtest?(ignorer støvet ) men altså jeg ser strek??? Er bare 6 dpo (men er kanskje 7 da?) eller ser jeg syner? Den andre testen jeg tok var blank..
Jeg la inn i premom jeg og, sier 0,03, men jeg ser ingenting på min test..!Vis vedlegget 453165
Tok bilder av testene igjen etter en stund, synes ikke jeg ser noe, men premom sier 0.2,det gjorde den på den som hadde strek her om dagen og. Og ChatGTP mener den ser noe? Ser dem på feil streker? Jeg ser ingen?
Vis vedlegget 453166
Vis vedlegget 453167
Brukte denne fra make sure! ja vet ikke helt hva jeg skal tro, siden den andre jeg tok var negativ men blir spennende å se! Kjøpte tidligtest fra rfsu som jeg tenkte å ta imorgenJeg ser tydelig en strek Hva slags test har du brukt?