❤️ IKM Uke 49 ❤️

Ja, den var ny :knegg: Men morsomt det og! Og fikk gubben hjem og rett inn i en BOD, så nå er bidrag på vei, om enn ikke særlig romantisk og bare med fokus på å levere :laughing001
Dette høres veldig kjent ut!! Prøving er mer en jobb enn kos må nå jeg si :laughing001

Nei, det er jaggu sant :bag: heldigvis går det seg til, etterhvert får man ikke alt ungene tar med seg hvert år :laughing002
Gleder meg til det skjer. Jeg har fått det meste i de 3 årene jeg har hatt barnehagebarn :hilarious:

Ja, den var ny :knegg: Men morsomt det og! Og fikk gubben hjem og rett inn i en BOD, så nå er bidrag på vei, om enn ikke særlig romantisk og bare med fokus på å levere :laughing001
Dette lo jeg høyt av! Håper det blir terminspire nå, med tidenes forhistorie :laughing002

Jeg er kommet mye kortere enn deg, så ikke vits å begynne med noe sånt enda..
Nei ser den.. blir fryktelig dyrt. Skal prøve å la være med strimler frem til monitor sier «høy», vil jo ikke skje noe LH stigning før den detekterer østrogen stigning. OG skal prøve å holde meg fra g testing frem til 9/10 dpo, ble jo bare fryktelig mye skuffelse og penger ut vinduet forrige pp. Men ja, sier jeg nå da :rolleyes:

Nei ser den.. blir fryktelig dyrt. Skal prøve å la være med strimler frem til monitor sier «høy», vil jo ikke skje noe LH stigning før den detekterer østrogen stigning. OG skal prøve å holde meg fra g testing frem til 9/10 dpo, ble jo bare fryktelig mye skuffelse og penger ut vinduet forrige pp. Men ja, sier jeg nå da :rolleyes:
Ja, kjenner til den :bag: Vanskelig å holde seg unna og. Merkelig hvor altoppslukende denne prøvingen blir.. Og så klør det liksom etter at de skjer NOE, bare venter hver dag. Sa dette forrige gruppe og, men vi er jo ulike - noen blir stressa av å teste tidlig, og lei seg når det er negativt, jeg for min del synes den er mer skånsom å teste "hver dag" tidlig, enn å teste sent og ha bygget meg opp forventninger så lenge. Den fallhøyden er større for meg. Så vi må alle kjenne hva som gjør en best i dette gamet :Heartred

Her er nok eggløsning i dag, kjente det stakk litt (min venstre side tror jeg) her i stad. Da blir vel ikm i uke 48, men det gjør men ingenting - jeg elsker å skravle, så holder meg her og :biggrin

Jaa, jeg har alltid på selve dagen☺️

Veeet, da får jeg i så fall menstermin 21. august og frøkna her hjemme har bursdag 26. august (og kom på selveste menstermin) :love017 Så det hadde vært hyggelig med to august-barn:Heartred
Jeg får også 21 august om EL kommer på mandag :love7 Veldig enig med deg, august er en fin mnd :love7

Men jeg er så redd vi er for sene! Hver time teller føles det som :knegg: Og som jeg sa i dagboka mi her inne, jeg sitter og teller timer, og planlegger hvordan i alle dager vi skal få det unnagjort så fort som mulig med seks kids i hus, soverommet vårt er ut på stua, badet alle bruker er på soverommet vårt, og vi har ikke lås på verken rom eller bad. Gubben er av typen som nesten ikke kan "gjøre det" om vi har på besøk i huset, så ikke bare å kaste seg rundt heller når det er så mye bøss hahaha.. Sukk. Har ikke hatt denne problemstillingen før på mine 19 år i gamet :laughing002 Og det at eggløsningen plutselig er "som hos alle andre" gjør jo at jeg har stoort tro på den og, at det må være gullegget!
Ser den :hilarious: vi har ikke den største plassen vi heller.. men skal flytte før babyen blir født. Vi må ha minst 1 soverom til.

Vært av og på syk i 5 uker og nå har jeg feber igjen… kanskje ikke så rart syklusene mine tuller? :shifty: Barnehagestart er ingen spøk for hverken liten eller stor :hilarious:
Samme her, vi har holdt på siden høstferien :arghh: Nå har vi endelig blitt friske trodde jeg… mellomste er plutselig møkk forkjølet

Blæææh - disse dagene/ukene mot EL går såååå tregt:rolleyes:
Jaaaa! Gleder meg til å starte til å starte Aksjelegging på torsdag :hilarious: Fikk også barnefri neste helg siden jeg har bursdag nå på mandag. Så blir det kino fredag og aksjelleging lørdag før de kommer hjem. Alt planlegges til punkt og prikke nå :hilarious:

Back
Topp