❤️ IKM Uke 49 ❤️

Her kom det ingen temperatur hopp i dag, så da blir nok eggløsning satt til i dag. Da er jeg ikke så lang foran dere andre :biggrin Jeg bare har kort lutealfase, så da blir den i andre uken. Men det har ikke noe å si. Testene har vært sterk frem til i går kveld, jeg tror personlig egget slapp i går en gang, men det kom for få timer til at systemet fanger det opp og øker temperaturen i dag. Håper på i morgen! Etter forrige syklus det temperaturen ikke økte så håper jeg liksom ting et i orden igjen nå..

Chart så langt

Vis vedlegget 448450

Og testene til i går, skal ta en ny på urin to i dag, men regner med den ikke er så sterk i dag.

Vis vedlegget 448451

I dag begynner du å teste, @Ametyst83?
I wish! Starter neste helg :dead:

Og når jeg får tenk meg om så viste jeg jo det, dere skulle ha barnefri og greier - det var jo neste helg :knegg: bare hodet som ikke henger med! Om ikke annet er jo det perfekt tid å være uten unger, oppi den tiden :D (så slipper dere boden som hos oss :laughing002).

Og når jeg får tenk meg om så viste jeg jo det, dere skulle ha barnefri og greier - det var jo neste helg :knegg: bare hodet som ikke henger med! Om ikke annet er jo det perfekt tid å være uten unger, oppi den tiden :D (så slipper dere boden som hos oss :laughing002).
Egentlig ville jeg har fri fra Lør-Søn, men passa ikke så ble Fre-Lørdag. Skal ha oss annenhver dag. Er usikker på om EL kommer mandag eller tirsdag, er som oftest på dag 15 som er mandag. Vi får ikke lagt aksjer på søndag. Så hadde blitt glad om den egentlig kom på tir denne mnd så vi fikk lagt aksjer dagen før.

Melder meg inn her da EL kom senere enn tenkt, og dermed forventet IKM senere:) Så får vi se om vi har sjansen… mannen hadde lungebetennelse og feber for noen få uker siden, og et immunforsvar som virkelig ikke henger med nå. Og jeg er litt forkjølet… men vi håper veldig!

MN92 - 32 - B2 - PP3 - EL 17/11 - IKM 03/12

Melder meg inn her da EL kom senere enn tenkt, og dermed forventet IKM senere:) Så får vi se om vi har sjansen… mannen hadde lungebetennelse og feber for noen få uker siden, og et immunforsvar som virkelig ikke henger med nå. Og jeg er litt forkjølet… men vi håper veldig!

MN92 - 32 - B2 - PP3 - EL 17/11 - IKM 03/12
Velkommen over til oss! Har du så lang lutealfase? Huff, sykdom oppi prøvingen er tøft, håper dere er på bedringens vei nå snart!

Velkommen over til oss! Har du så lang lutealfase? Huff, sykdom oppi prøvingen er tøft, håper dere er på bedringens vei nå snart!
Sorry! Skrev feil!! EL 18/11! Testen var positiv i dag! Fulgte ikke helt med da jeg skrev inn! Tja, IKM er forslaget mitt i Flo-appen. Et par ustabile sykluser nå når vi begynte å prøve… jeg har nok stresset for mye. Sist ble el 2 dager for tidlig og lutealfase bare 11 dager, mot 14 som jeg gjerne har pleid å være på…

Sorry! Skrev feil!! EL 18/11! Testen var positiv i dag! Fulgte ikke helt med da jeg skrev inn! Tja, IKM er forslaget mitt i Flo-appen. Et par ustabile sykluser nå når vi begynte å prøve… jeg har nok stresset for mye. Sist ble el 2 dager for tidlig og lutealfase bare 11 dager, mot 14 som jeg gjerne har pleid å være på…
Skal du ha ikm 14 dager ettee eggløsning da? Eller vil du beholde den du hadde skrevet? Jeg ordner 18. I mens! :happy:

Gravid - 26 - B2 - PP11 (9 etter senabort) - EL 21/11 - IKM 5/12

Hei dere - jeg skriver her fordi jeg vet ikke helt hvor ellers jeg skal skrive.

Jeg tror prøvereisen min, brått, er over for nå.

Mannen og jeg hadde en uoverenstemmelse i går kveld, og gikk til sengs uten å løse det. Han valgte å sove på sofaen. Det er altfor komplisert og for mange detaljer til å gå inn på hva det handler om, i et lite innlegg her, men det er ikke første gangen. Det har vært en periode siden august der vi ca. hver 3. uke har en krangel.

I dag har vi vært fra hverandre nesten hele dagen på grunn av forskjellige avtaler, men vanligvis løser vi slike ting påfølgende dag. Derimot kom han til meg i kveld og sa at han ville flytte hjem en periode og ønsker å avlyse den planlagte flyttingen vår til Oslo. Han sier samtidig at han vil ha 50/50 for vårt barn, og at han ikke skal løfte en finger for min del av ansvaret (med tanke på at jeg har lang reisevei til jobb, og det er vanskelig for meg å levere og hente i bhg samme dag).

Tårene triller mens jeg skriver dette. Vi har snart vært sammen i 7 år, og jeg har bevisst valgt å starte familie med han. For meg er det ingen andre, og han er den jeg ønsket å tilbringe resten av livet sammen med. Hele verden falt plutselig sammen for meg, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg burde tenke på en gang. Dette er veldig ulikt ham, og jeg forstår ikke at det vi har snakket om i høst er SÅ ille at dette er eneste løsningen.

Uansett, kommer jeg ikke til å være så aktiv her lenger da jeg syns det er uansvarlig å prøve på nr. 2 mens vi har det sånn.
Så forferdelig trist å høre.. sender mange klemmer :Heartred

Velkommen til deg! Du har snart eggløsning ser jeg, tester du? Temper du? Eller bare "go with the flow"? :angelic:
Tusen takk :Heartred Jeg har tatt trippel dose letrozol denne måneden, så sjekket foliklene hos gynekolog i dag og fått beskjed om å sette ovitrelle onsdag kveld (så tipper egget slipper torsdag). Tester i tillegg, og hvis jeg orker skal jeg tempe fra i morgen, det bare er så kjedelig!! Dette er siste prøveperiode før IVF, så håper så at det skal gå nå:happy090

Velkommen til deg! Du har snart eggløsning ser jeg, tester du? Temper du? Eller bare "go with the flow"? :angelic:
Du har byttet uke og du styrer denne IKM-gruppa? :hilarious: Er du med i to grupper, eller bruker du bare denne da? Veldig snilt initiativ og likevel gidde å styre gruppa:Heartred

Du har byttet uke og du styrer denne IKM-gruppa? :hilarious: Er du med i to grupper, eller bruker du bare denne da? Veldig snilt initiativ og likevel gidde å styre gruppa:Heartred
Ja, jeg henger her og, skulle egentlig ha eggløsning nå denne uka, men så bestemte kroppen seg for å gjøre helomvending :knegg:

Bruker den andre til å prate om eggløsningen min nå, kjedelig for alle som sitter her om venter og høre på mitt gnål om det :laughing002 Men gleder meg til å tolke tester og høre om fra tester utover uka og helga :D over gjennomsnittet interessert i folk, kropp, prøving og svangerskap, så gjør meg absolutt ingenting :bag::knegg:

Ja, jeg henger her og, skulle egentlig ha eggløsning nå denne uka, men så bestemte kroppen seg for å gjøre helomvending :knegg:
Bruker den andre til å prate om eggløsningen min nå, kjedelig for alle som sitter her om venter og høre på mitt gnål om det :laughing002 Men gleder meg til å tolke tester og høre om fra tester utover uka og helga :D over gjennomsnittet interessert i folk, kropp, prøving og svangerskap, så gjør meg absolutt ingenting :bag::knegg:
Så bra du koser deg med det! Og bra du fortsatt synes det er gøy å høre om, min egen interesse går veldig i daler i perioder, fordi jeg er så lei av å prøve nå :happy090 Har du fått noen positive tester de 8 månedene du har prøvd?

Så bra du koser deg med det! Og bra du fortsatt synes det er gøy å høre om, min egen interesse går veldig i daler i perioder, fordi jeg er så lei av å prøve nå :happy090 Har du fått noen positive tester de 8 månedene du har prøvd?
Ja, kan godt hende jeg og kommer dit altså. At jeg blir lei. Men egentlig synes jeg det er litt godt å kunne følge med på andre, det gir meg noe, og tar litt fokuset bort fra min egen prøving. Og så gleder jeg meg oppriktig på andres vegne, jeg er ikke av typen som blir lei meg for det. Det er utelukkende bare glede. Og samme med sorg da, men prøver jo å ikke gå den veien da. Får trøste og heie så godt man kan :love2

Nei, ingen positive tester så langt. Hadde noen skygger her i sommer, men tror ikke det var noe, for mensen kom som vanlig.

Hva med hos deg? Ser jo du har en litt trist historie her, skjønner jo veldig godt det er vanskelig å holde på motet :love2 Gikk det lang tid å "komme i syklus" etter senaborten?

Ja, kan godt hende jeg og kommer dit altså. At jeg blir lei. Men egentlig synes jeg det er litt godt å kunne følge med på andre, det gir meg noe, og tar litt fokuset bort fra min egen prøving. Og så gleder jeg meg oppriktig på andres vegne, jeg er ikke av typen som blir lei meg for det. Det er utelukkende bare glede. Og samme med sorg da, men prøver jo å ikke gå den veien da. Får trøste og heie så godt man kan :love2

Nei, ingen positive tester så langt. Hadde noen skygger her i sommer, men tror ikke det var noe, for mensen kom som vanlig.

Hva med hos deg? Ser jo du har en litt trist historie her, skjønner jo veldig godt det er vanskelig å holde på motet :love2 Gikk det lang tid å "komme i syklus" etter senaborten?
Så snill og raus du er :Heartred uff de skyggene er de verste!
Mensen kom 6 uker etterpå, og vi begynte å prøve igjen med en gang, men har dessverre ikke gått:(

Back
Topp