Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Bestevennen min" sa:Temperaturen stiger ordentlig nå så håper el dagen stemmer, kan se ut som det vertfall Hadde vært kjekt om noe endelig skjer, har en annen ro denne pp enn andre.. Spennende
Noen her som har tanker angående koffeinbi lutealfasen? Er veldig glad i kaffe, men kjenner jeg blir litt redd for å ødelegge en mulig implantasjon ved å drikke det.. Noen erfaringer der ute? Vet gravide skal minske koffeinmengden men slik jeg har forstått det er det jo fordi det da påvirker barnet i magen..
Tusen takk!Flotte tester! Velkommen
I går fikk jeg bare en veldig svak, negativ, eggløsningsstrimmel, derfor tenker jeg at i dag er første dag med økning, og derfor 2 dagerIkke testet enda i dag, men regner med det blir dag 3 med høy på monitoren og maks i morgen - strimlene er svake men på vei oppover, har korte topper. Men regner dere el dagen etter eller to dager etter positiv test? Leser alt fra 12-36 og 12-48 t etter positiv test.. ser @Førstegangsept22 regner el to dager etter positiv test
Hvordan ser charten din ut nå?Hvordan er tempen din i dag @Mindel ?
Her skjer det nada
Tempet i 64 dager nå, ingen temp hopp. Fikk det jo ikke før forrige mensen heller, og nå er jeg på cd 24. ifølge ff skal jeg ha el cd 26, så vi får se.. 3 uker siden siste amming, og er enda litt melk, sikkert det som spiller inn
Nå måtte jeg spørre på nytt daHaha, jeg også spurte ChatGTP om dette, @Ametyst83 Og da med info om min alder, hadde regelmessig eggløsning, at jeg hadde sett jeg hadde egg på ultralyd osv - da økte den den månedlige sjansen min til å bli gravid som 40 åring fra 5-10 %, til 10-15 % Alt i alt er det jo bare statistikk, men kan tar det man får..
Så bra! Ser jo tydelig temp økning og el her hvertfall Pleier du å ha ca samme temp hver syklus?Hvordan ser charten din ut nå?
Jeg vet ikke hva klokken var når jeg målte, men den var høy - og når jeg målte til "stå opp tid" var den og høy, så da stoler jeg på at den er høy og at det nok stemmer disse kanskje-høye jeg har hatt disse tidligere dagene