❤️ IKM Uke 49 ❤️

var rask med å melde at jeg skulle prøve å holde testetrangen i sjakk denne gangen, men nå sitter jeg og lurer på om jeg skal bestille noen tidligtester fra babyplan for å kunne vite det tidligere dersom det klaffer :angelic: Og da slang man fort på to digitale også for å unngå frakt.. har én, men kommer jo til å ville se 2-3 og 3+ og. Har egentlig nok vanlig g strimler, så egentlig bare tull. Blir helt gæren av prøving jeg, og fyfader som jeg bruker penger på dette og :laughing002
Har faktisk litt lyst til det selv :hilarious: Syntes vi skulle fått noe rabat :hilarious:

Det er forresten litt billigere enn vanlig for disse kapslene jeg kjøpte for fertilitet hos protein. No. Vet ikke om det har noe å si, men jeg fikk rekordtidlig eggløsning etter at jeg tok det! Inneholder mye av dette som anbefales, Q10 osv. Alt i en veldig lettvindt :knegg: Så jeg kjøpte to bokser for 549, nå på black Friday tilbud var det 2 for 479 (kan kjøpe en og tre bokser og). https://protein.no/fertility-woman

Vedlegg

• 20241121_084127.jpg
    20241121_084127.jpg
    1,4 MB · Visninger: 15
I går startet vi akjseleggingen :hello2

Vi kjører en litt "rolig" aksjeleggingstratergi denne måneden. Kun 4 dager før el, og kun 2 dager før el.
Grunnen til at det ikke er hver dag, er for å få mannen til å produsere bedre svømmere - visstnok (tror det var fra et chat gtp-svar her inne), så blir det bedre kvalitet på spermen om det ikke er utløsning _hver_ dag :hilarious:

Grunnen til at vi kjører siste aksjelegging hele to dager før EL, er fordi vi skal følge Shettles method for å prøve å få jente :dummy1: har en gutt fra før, og samboer ønsker kun to barn, og jeg har så innmari lyst på en av hver, hvis det er lov å si :shy::smiley-angelic001

Ooh - glemte å legge til: jeg har forøvrig minimale forhåpninger for denne prøveperioden her... Jeg som skulle trappe NED på amming, for å forhåpentligvis få mer stabil syklus, har endt opp med å ha en syk pode med spisevegring hengene på puppen i over en uke nå :dead: Først var det forkjølelse og sår hals, og så fikk han 2-3 jeksler samtidig, så han har hatt veldig vondt, stakars... Har nesten ikke ikke fått i ham noe annet enn melk...

Såå føler at jeg går inn i denne prøveperioden med dårlig utgangspunkt :banghead:

Vi kjører en litt "rolig" aksjeleggingstratergi denne måneden. Kun 4 dager før el, og kun 2 dager før el.
Grunnen til at det ikke er hver dag, er for å få mannen til å produsere bedre svømmere - visstnok (tror det var fra et chat gtp-svar her inne), så blir det bedre kvalitet på spermen om det ikke er utløsning _hver_ dag :hilarious:

Grunnen til at vi kjører siste aksjelegging hele to dager før EL, er fordi vi skal følge Shettles method for å prøve å få jente :dummy1: har en gutt fra før, og samboer ønsker kun to barn, og jeg har så innmari lyst på en av hver, hvis det er lov å si :shy::smiley-angelic001
Det er veldig lov å ønske seg et spesifikt kjønn ❤️ ønsket meg jente første gang og det ble selvfølgelig gutt. Måtte Google guttemamma-livet for å snu tankegangen, så jeg synes selvsagt det er kult å være guttemamma nå. Etterhvert fikk vi en lillebror, så det er klart vi håper på en lillesøster hvis/når det omsider klaffer igjen :shy: Mentalt forberedt på gutt og evig kaos, men.

I følge gynekologen så er det best annenhver dag også. Da får de produsert litt før de tømmes igjen. Vi starter i dag, lørdag og mandag så håper det blir baby snart. For oss er det samme hvilket skjønn det blir siden vi nå har 2 gutter og 1 jente :)

Det er veldig lov å ønske seg et spesifikt kjønn ❤️ ønsket meg jente første gang og det ble selvfølgelig gutt. Måtte Google guttemamma-livet for å snu tankegangen, så jeg synes selvsagt det er kult å være guttemamma nå. Etterhvert fikk vi en lillebror, så det er klart vi håper på en lillesøster hvis/når det omsider klaffer igjen :shy: Mentalt forberedt på gutt og evig kaos, men.

Ja, jeg har alltid sett for meg en av hver, så jeg må omstille meg om det blir en gutt til. Men jeg også prøver å mentalt forberede meg for to gutter
:hilarious:

Vi har lyst til å vente til fødsel med å vite kjønn da, får se om vi klarer å holde ut :p

Jeg har eggløsning dagen etter siste positive test. Så det blir jo da to dager etter første positive for min del, men ja. Sånn er min kropp :knegg:
Jeg også får det :)
Skjønner! Jeg har bare antatt el dagen etter positiv test, har korte topper hvor den er positiv og negativ i løpet av samme dag.. men kan vel kanskje egentlig ikke vite om el kommer dagen etter pos test? :rolleyes:

Vi prøver også litt roligere denne gangen! Forrige pp var det hver dag i en uke, det ble både slitsomt og muligens ikke like bra svømmere.. leser så mye forksjellig avhengig av kilde, noen sier hver dag og andre annenhver. Men vi har foreløpig søn, tirs, også blir det tors og fred + søn. Siden samboer er borte lørdag

Absolutt lov å si! Jeg har også et lite håp om jente. Har ingen barn fra før, men var gravid med jente som endte i senabort. Så føler jeg får den jenta jeg skulle ha på en måte, om det blir jente igjen, om det gir mening. Klarer kanskje å lure litt mindre på hvordan hun var. Men blir glad uansett!! Og er for desperat etter å bli gravid helst i går, til at jeg tørr å prøve meg på å ikke ha sex tettest mulig opp til el :laughing002

Skjønner! Jeg har bare antatt el dagen etter positiv test, har korte topper hvor den er positiv og negativ i løpet av samme dag.. men kan vel kanskje egentlig ikke vite om el kommer dagen etter pos test? :rolleyes:
Eneste grunnen til at jeg vet når den kommer er pga sterke EL smerter. Testen er positiv dagen før og 1-2 timer før egget slipper, så blir testen negativ :)

Temperaturen stiger ordentlig nå så håper el dagen stemmer, kan se ut som det vertfall :nailbiting: Hadde vært kjekt om noe endelig skjer, har en annen ro denne pp enn andre.. Spennende:joyful:
Noen her som har tanker angående koffeinbi lutealfasen? Er veldig glad i kaffe, men kjenner jeg blir litt redd for å ødelegge en mulig implantasjon ved å drikke det.. Noen erfaringer der ute? Vet gravide skal minske koffeinmengden men slik jeg har forstått det er det jo fordi det da påvirker barnet i magen..

Vedlegg

• IMG_0255.jpeg
    IMG_0255.jpeg
    257,6 KB · Visninger: 10
Om g du begynner å måle temperaturen din så kan du finne det ut :happy:

Temperaturen stiger ordentlig nå så håper el dagen stemmer, kan se ut som det vertfall :nailbiting: Hadde vært kjekt om noe endelig skjer, har en annen ro denne pp enn andre.. Spennende:joyful:
Noen her som har tanker angående koffeinbi lutealfasen? Er veldig glad i kaffe, men kjenner jeg blir litt redd for å ødelegge en mulig implantasjon ved å drikke det.. Noen erfaringer der ute? Vet gravide skal minske koffeinmengden men slik jeg har forstått det er det jo fordi det da påvirker barnet i magen..
Ser veldig bra ut! Og perfekte temperaturet mtp testene :D

Eneste grunnen til at jeg vet når den kommer er pga sterke EL smerter. Testen er positiv dagen før og 1-2 timer før egget slipper, så blir testen negativ :)
Jaa skjønner! Jeg hadde ekstreme el smerter i september, første el med syklus tilbake etter fjernet rester. Ser da at jeg hadde smerter samme dag som el testen var positiv. Usikker på om jeg da skal anta at el er samme dag eller dagen etter positiv test? Var såpass at jeg gikk krokryggey nesten :laughing002 hadde litt vondt dagen før men veldig på samme dag som pos test

Jaa skjønner! Jeg hadde ekstreme el smerter i september, første el med syklus tilbake etter fjernet rester. Ser da at jeg hadde smerter samme dag som el testen var positiv. Usikker på om jeg da skal anta at el er samme dag eller dagen etter positiv test? Var såpass at jeg gikk krokryggey nesten :laughing002 hadde litt vondt dagen før men veldig på samme dag som pos test
Om du fikk veldig vondt da, så tenker jeg du hadde EL da :) Før EL så merker jeg murringer i eggestokkene, det stikker og holder på og spes i den som skal slippe. På selve dagen må jeg ta Paracet og bare ligge, for det er så vondt :wtf:

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste, vet jo at det ikke skjer før på mandag :hilarious:

Vedlegg

• IMG_8494.png
    IMG_8494.png
    1,1 MB · Visninger: 11
Tenker det er helt innafor med 1-2 kopper om dagen❤️

Back
Topp