❤️ IKM Uke 49 ❤️

Fruktbare fasen er i gang, og Aksjelegging starter i dag :happy093 Håper det sitter denne mnd!
Aaah, det er litt godt når det "skjer noe" - ventingen er sååå kjedelig. Er nok av det i denne gamet hehe! Da er første ligg i dag? Og så ikke imorgen, men Torsdag? Osv. Og eggløsning ca Mandag?

Jeg er en sånn som ikke er redd for å starte tidlig, heller det enn sent - bedre å bli positivt overrasket, enn veldig skuffa :knegg: Så tar nok sikkert første 7 DPO er jeg redd :bag::laughing002
Jeg har også en tendens til å få testetrang relativt tidlig i dpo-land, men tenkte jeg skulle prøøøve å holde meg lengre denne gangen enn til 8-10dpo… :facepalm: :nailbiting: Blir jo så dyrt etterhvert å like skuffet hver gang, samt skygger som kommer å jeg da får håp åsså er de borte like fort igjen.. Mulig bedre for meg å få tydeligt ja/nei nærmere ikm, men typisk å ikke klare å motstå testetrang:laughing002:rolleyes::confused013

I dag kom endelig høy på monitoren, CD 9, og fruktbar periode er i gang! Veldig deilig at det ser ut til at sen el forrige pp bare var ettervirkninger av kjemisk. Tenker at el blir lørdag, cd13, som flo forutser. Har alle andre sykluser hatt høy i 3 dager så 2 dager med maks. Regner meg da frem til el lørdag. Veldig dumt mtp samboer er på fjellet da, og det er den ENE dagen vi ikke får hatt sex.. MEN veldig deilig å vite når el kommer og når ikm blir, syntes ventetiden er ekstra tung når jeg er usikker på syklus i tillegg :rolleyes:
Da kan jeg nok byttes til el 23/11 og ikm 7/12:Heartred

Vedlegg

• A5384057-ACB3-4CA3-8F1B-60FAADA42C99.jpeg
    A5384057-ACB3-4CA3-8F1B-60FAADA42C99.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 2
Last edited:
Jeg har også en tendens til å få testetrang relativt tidlig i dpo-land, men tenkte jeg skulle prøøøve å holde meg lengre denne gangen enn til 8-10dpo… :facepalm: :nailbiting: Blir jo så dyrt etterhvert å like skuffet hver gang, samt skygger som kommer å jeg da får håp åsså er de borte like fort igjen.. Mulig bedre for meg å få tydeligt ja/nei nærmere ikm, men typisk å ikke klare å motstå testetrang:laughing002:rolleyes::confused013
Kjenner meg igjen!! Har også en tendens til at testetrangen melder seg typ 2 dpo :laughing001 forrige pp føler jeg det ble veldig mye testing og skuffelse. Vil prøve å holde meg til det i det minste er realistisk at man KAN få positiv test, kanskje til 9 dpo. Men kjenner jeg meg selv rett har jeg høye forventninger og håp og sprekker 6 dpo:laughing002 kommer ikke til å vente til ikm hvert fall. Tror jeg tar det tyngre om alt håp forsvinner på en gang

Back
Topp