Føler jeg begynner å bli (enda mer) koko her nå. Kjennes ut som det stikker/pulserer litt inni brystene, særlig det ene (kjenner ingenting fra utsiden eller ved berøring..). Og jeg kjenner konstant etter om det er noe i magen, men synes alltid at det er noe som skjer der. Er også kald og trøtt, men det er tross alt november, så det er vel å forvente
Sitter iallfall og kjenner etter tegn hvert våkne minutt 
Noen som husker eller har skrevet ned symptomer per dag dpo gravid/ikke gravid? Interessant å lese andres erfaringer
Sitter iallfall og kjenner etter tegn hvert våkne minutt 
Noen som husker eller har skrevet ned symptomer per dag dpo gravid/ikke gravid? Interessant å lese andres erfaringer

men ting kan jo ta sin tid, og når man verken vet helt sikkert når el eller festing skjer, kan det jo fort ta noen dager ekstra. Jeg fikk ikke positiv test før 16 dpo tror jeg, da hadde jeg g-test daglig siden 11 dpo. For øvrig litt usikker på nøyaktig dag for el, den kan ha vært senere enn jeg trodde 
men når man er over IKM blir det nesten ulidelig. Hvertfall etter så mange PP. Dette er den lengste syklusen på lenge i tilfelle 
ikke antydning på makesure, lei av det, men likefullt spent på morgendagens test
vil tro det kan ta ett døgn eller to til før det slår ut på de. Har i bunn og grunn eeeegentlig troa. Føles som at noe skjer i magen
samtidig er den ikke sterk overhodet.. nå er det tomt for tester, heldigvis kommer fler i posten i dag