Fortsatt ikke noe TR, og alle tidlig-tegnene er tilstede. Men jeg hopper likevel over dagens test, fordi gårsdagens var helt blank, ikke engang noe skygge. Så. For å ha noe annet å tenke på: Jeg begynner å bli syk og skal være alene med guttungen hele helgen, hurra. Som om jeg ikke følte meg dritt nok allerede liksom… da blir det ikke cider men en skikkelig god shot som mykner opp halsen 

Hold oss oppdatert, da!
Men jeg fikk positiv eggløsningstest (teststrek sterkere enn kontrollstreken) og graviditetstesten kunne jeg skimte noe veldig svakt (etter fristen var streken bittelitt sterkere, kunne se hint av rosa) på samme urin. Nå har jeg aldri før tatt graviditetstest når jeg har hatt eggløsning, men denne syklusen testet jeg ikke etter eggløsning, så tok bare test for å se om noen av de slo ut. Mandag, tirsdag og i dag har graviditetstestene vært negative etter det jeg har sett, og de har vært negative når de har tørket. Så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Make sure sin vanlig graviditetstest og eggløsningstest jeg har brukt.