Blir spennende å se i kveldNoen får jo veldig kjapt positiv test, så kan jo hende den plutselig blir positiv idag eller imorgen uten at man skal si det sikkert
Jeg gleder meg til å begynne å gjøre _noe_, til og med å teste etter el![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se i kveldNoen får jo veldig kjapt positiv test, så kan jo hende den plutselig blir positiv idag eller imorgen uten at man skal si det sikkert
Jeg gleder meg til å begynne å gjøre _noe_, til og med å teste etter el![]()
Nei, det håper ikke jeg hellerBlir spennende å se i kveldSkjønner hva du mener, man føler i hvert fall at man gjør noe for å øke sjansen for å lykkes.Blir spennende å se hvordan din syklus blir denne gang. Krysser fingrene for at den ikke blir på 37 dager i hvert fall
![]()
Min forrige ble jo normal, mot gangen før der som lignet din nåEndelig CD1 her hos meg! Føler jeg kanskje henger litt etter gjengen her![]()
men tror fortsatt det blir riktig IKMgruppe for meg hvis syklusen blir som den har pleid i år, har gjennomsnittlig hatt ca 28 dagers syklus med el ca CD15-21 og 8-9 dagers LF. Sist syklus var heeelt utenom det vanlige, 38 dager totalt, EL på CD27 og 12 dager LF. Veldig spent på hvordan denne blir!
![]()

Husker du hadde det ja, håper den er mere stabil for oss begge denne gangenMin forrige ble jo normal, mot gangen før der som lignet din nåjeg har hevet meg med her og håper inderlig på at syklus holder seg noenlunde stabil
![]()
Det har den bare med å være,syns jeg!Husker du hadde det ja, håper den er mere stabil for oss begge denne gangen![]()
Velkommen! Jaa, det må detMimino - 34 år - B3 - PP4 etter MA - EL 11.11 - IKM 25.11
Denne gangen MÅ det bli mange positive tester!!![]()

Jeg har kjøpt på fire forskjellige Menybutikker, de har hengt sammen med reseptfrie legemidler ved hygiene. Alle har hatt både el- og g-testerJeg begynner også etter helga en gang, cd5 idagnoen som vet om man får tak i makesure eggløsningstester også på Meny/spar? Eller er det kun g-tester?
![]()

Den siste ble liggende over 5 min da vi har besøk og jeg glemte å ta med telefonen da jeg tisset
men det går vel riktig vei. Appene antar el el ons/tor. Burde man begynne å legge inn aksjer i helga kanskje?Greit å vite i tilfelleJeg har kjøpt på fire forskjellige Menybutikker, de har hengt sammen med reseptfrie legemidler ved hygiene. Alle har hatt både el- og g-tester![]()
Ville begynt med aksjer tidlig ja. Så er man sikret liksomVis vedlegget 418503
Da er jeg i gang med å teste to ganger om dagenDen siste ble liggende over 5 min da vi har besøk og jeg glemte å ta med telefonen da jeg tisset
men det går vel riktig vei. Appene antar el el ons/tor. Burde man begynne å legge inn aksjer i helga kanskje?

Ser så gøy ut, men jeg blir bare stressa
Ikke vits i å gjøre noe som gjør en stressetFøler meg nesten uttafor som ikke tester etter ELSer så gøy ut, men jeg blir bare stressa
Får nøye meg med å dele at TR er på vei ut døra, bare bittelitt spotting i dag. Nesten stoppa nå, woohoo![]()
jeg blir litt stresset av å ikke ha kontroll på det jeg kan noenlunde ha kontroll på Helt enig!! Vi får snakke litt strengt til denDet har den bare med å være,syns jeg!![]()

Anbefaler å sjekke Menys nettbutikk. Der står der hvem som har inne, så slipper du bomtur. Det er nemlig absolutt ikke alle som har verken g- eller EL-testene til Make Sure.Greit å vite i tilfellemen jeg håper det skal holde med dem jeg har
![]()
Jeg også ville lagt inn aksjer sånn litt i forkantVis vedlegget 418503
Da er jeg i gang med å teste to ganger om dagenDen siste ble liggende over 5 min da vi har besøk og jeg glemte å ta med telefonen da jeg tisset
men det går vel riktig vei. Appene antar el el ons/tor. Burde man begynne å legge inn aksjer i helga kanskje?
Takk for tipsetAnbefaler å sjekke Menys nettbutikk. Der står der hvem som har inne, så slipper du bomtur. Det er nemlig absolutt ikke alle som har verken g- eller EL-testene til Make Sure.

Jeg har kjøpt på fire forskjellige Menybutikker, de har hengt sammen med reseptfrie legemidler ved hygiene. Alle har hatt både el- og g-tester![]()
Greit å vite i tilfellemen jeg håper det skal holde med dem jeg har
![]()
Noen som tilfeldigvis vet om Make sure selges/sendes til utlandet? Har lyst til å prøve de men bor jo i SpaniaAnbefaler å sjekke Menys nettbutikk. Der står der hvem som har inne, så slipper du bomtur. Det er nemlig absolutt ikke alle som har verken g- eller EL-testene til Make Sure.