❤️ IKM uke 47 ❤️

Så gøy:D
 skal vi og alle andre som henger seg på få terminspirene våre:love7
Jeg elsker energien i denne gruppa!! :joyful::love017

Ja det SKAL vi!! :love7

Denne gangen har jeg bestemt meg for at det SKAL gå bra, etter 3 SA/MA på rad så er det vår tur. Det rare er at jeg ser regnbuer rundtomkring HELE tiden om dagen, jeg er vanligvis ikke sånn som tror på sånne tegn men denne gangen føles det godt å ha noe ekstra å henge trua på :p tar det som er tegn på at denne gangen kommer regnbuebabyen vår ❤️

Er det innenfor å melde seg inn i to IKM-grupper eller? Eventuelt bare snike litt her i påvente av eggløsning. Har vanligvis en menstruasjon på 5-6 dager men den siste var på hele 9 dager. Har sett litt på tidligere sykluser og har alltid pleid å få eggløsning 9-10 dager etter avsluttet mens. Så da er i så fall IKM 21/22.11 og ikke 19.11. Så uke 47 er nok like sannsynlig som uke 46.

Denne gangen har jeg bestemt meg for at det SKAL gå bra, etter 3 SA/MA på rad så er det vår tur. Det rare er at jeg ser regnbuer rundtomkring HELE tiden om dagen, jeg er vanligvis ikke sånn som tror på sånne tegn men denne gangen føles det godt å ha noe ekstra å henge trua på :p tar det som er tegn på at denne gangen kommer regnbuebabyen vår ❤️
Enig, bra gjeng!! :talk017

Så fin tanke, veldig godt å ha noen sånne tegn ❤️ Klart regnbuebebisene kommer nå! Hvem kan vel motstå å bli unnfanget med all denne herlige energien?! :hello2

Er det innenfor å melde seg inn i to IKM-grupper eller? Eventuelt bare snike litt her i påvente av eggløsning. Har vanligvis en menstruasjon på 5-6 dager men den siste var på hele 9 dager. Har sett litt på tidligere sykluser og har alltid pleid å få eggløsning 9-10 dager etter avsluttet mens. Så da er i så fall IKM 21/22.11 og ikke 19.11. Så uke 47 er nok like sannsynlig som uke 46.
Du er hjertelig velkommen her iallfall :love7 Hvilken cd er du på nå da?

Seff! Jeg ender ofte opp i tre ulike hver gang. :hilarious:

Så utrolig kjedelig, @RABLE89 og @Endelig_babylykke... Hvordan er egentlig prosessen etter BO? Godt å høre at dere i hvert fall er i en slags rute. <3

Jeg er ikke så glad i testing, men starter på CD 8 eller 9. Det minner meg på at jeg må få kjøpt flere tester. Det er helt tomt i huset og jeg er på CD 7. Hva med deg?
Oppdaget første BO i uke 7. Prøvde hjemmeabort uten suksess og fikk utskrapning 6 uker etter. Andre gang ble det konstatert BO i uke 11 og de prøvde først medisinsk abort på sykehuset, også denne gangen uten suksess. Det endte i ukomplisert utskrapning. Første gang fikk jeg tilbake mensen etter 3 uker. Denne gangen etter 4 uker.

Jaa! Nå blir det masse regnbuebabyer:color

Så utrolig fint med alle regnbuene du ser, enig med deg at sånt hjelper:love017

Så fin tanke, veldig godt å ha noen sånne tegn ❤️ Klart regnbuebebisene kommer nå! Hvem kan vel motstå å bli unnfanget med all denne herlige energien?! :hello2
Åh, den siste setningen der var nydelig:love017

Du er hjertelig velkommen her iallfall :love7 Hvilken cd er du på nå da?

Takk :) Da kan jeg legges til i tråden med noe usikker info.

Fru Bygg - 33 - B3 - PP1( etter medisinsk abort) - EL(?) - IKM(20-22?)

Er på CD12 i dag og skal vel ifølge appen ha eggløsning førstkommende lørdag men jeg har mine tvil. Ingen varsler om at noe er på gang enda i hvert fall. Begynte å teste etter EL i går.

Er første PP etter abort i uke 11 på grunn av alvorlig fosteravvik så jeg aner ikke hvordan syklusen blir denne gangen.

Takk :) Da kan jeg legges til i tråden med noe usikker info.

Fru Bygg - 33 - B3 - PP1( etter medisinsk abort) - EL(?) - IKM(20-22?)

Er på CD12 i dag og skal vel ifølge appen ha eggløsning førstkommende lørdag men jeg har mine tvil. Ingen varsler om at noe er på gang enda i hvert fall. Begynte å teste etter EL i går.

Er første PP etter abort i uke 11 på grunn av alvorlig fosteravvik så jeg aner ikke hvordan syklusen blir denne gangen.
La deg inn på usikker, så kan vi jo bare flytte på deg når ting begynner å skje :love2

Det virker som det er vanlig at kroppen trenger litt tid på å finne tilbake. Forhåpentligvis er du snart i rute igjen, og testene vil jo gi fasiten ❤️ Heier masse!

Jaa! Nå blir det masse regnbuebabyer:color

Så utrolig fint med alle regnbuene du ser, enig med deg at sånt hjelper:love017

Åh, den siste setningen der var nydelig:love017
Ja kjenner jeg blir glad av å tenke at det hjelper hihi ☺️ tenker vel at jeg plutselig ser så mange fordi det er høst og regner mye også :p men det snodige er at de er så spesielle, har sett én som var en sirkel rett opp på himmelen, var oppned og gikk aldri nedover mot bakken, så ut som et smil nesten... og én som var supersterk og dobbel rett utafor der vi bor. Og i helgen ble plutselig taket i bilen fylt av massevis av små regnbuer når sola traff en pyntestein som var på veska mi (sku i bryllup så var litt ekstra fancy). Jeg samler regnbuer nok til hele gjengen si :angel4:color:Heartred

Hihihi sant?!! Tenker de ruller nedover egglederne i full fart bare ved å høre oss nå! :joyful: :p;):hello2:love017

Ja kjenner jeg blir glad av å tenke at det hjelper hihi ☺️ tenker vel at jeg plutselig ser så mange fordi det er høst og regner mye også :p men det snodige er at de er så spesielle, har sett én som var en sirkel rett opp på himmelen, var oppned og gikk aldri nedover mot bakken, så ut som et smil nesten... og én som var supersterk og dobbel rett utafor der vi bor. Og i helgen ble plutselig taket i bilen fylt av massevis av små regnbuer når sola traff en pyntestein som var på veska mi (sku i bryllup så var litt ekstra fancy). Jeg samler regnbuer nok til hele gjengen si :angel4:color:Heartred

Hihihi sant?!! Tenker de ruller nedover egglederne i full fart bare ved å høre oss nå! :joyful: :p;):hello2:love017
Åhhh, så koselig og fint! Ta de med deg ❤️ Jeg tror heller ikke på tegn, men liker tanken på at sønnen vår er i hver sommerfugl og dalende løv/snøflak fra himmelen ❤️

Hahah jaaa det gjør de, powereggene gjør seg klare til reisen de nå :cool05 Let’s get this party startet :dance011

CD 6. Jeg tenker jeg begynner testing etter el i helga, på CD 10/11 :D Samboer jobber borte fra mandag-torsdag, og i følge Flo vil el lande på en onsdag eller torsdag denne måneden.. det er ikke det optimale, men vi må vel prøve uansett :rolleyes:
Daa får dere legge inn aksjer rett før avreise og rett etter hjemkomst :hello2 Og satse på at el er en dag eller to bak skjema :love2

Åhhh, så koselig og fint! Ta de med deg ❤️ Jeg tror heller ikke på tegn, men liker tanken på at sønnen vår er i hver sommerfugl og dalende løv/snøflak fra himmelen ❤️

Hahah jaaa det gjør de, powereggene gjør seg klare til reisen de nå :cool05 Let’s get this party startet :dance011
Nhååå det var også en veldig fin tanke! Godt å finne sånne små ting som kan hjelpe litt med sorgen ❤️

Hahaha yeah!! Og for en fest det skal bli!! :cool14:dance008:cool05:gen026:gen014:dance011

Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP3 - EL 6.11 - IKM 20.11

Hittil har jeg bare gått etter menstruasjonskalenderen i fitbit-appen, men denne prøveperioden skal jeg teste for el, mest for å se hvor lang lutealfase jeg har. Hvor mage dager før forventet el begynner dere å teste?

Hittil har jeg bare gått etter menstruasjonskalenderen i fitbit-appen, men denne prøveperioden skal jeg teste for el, mest for å se hvor lang lutealfase jeg har. Hvor mage dager før forventet el begynner dere å teste?
Velkommen ☺️ jeg begynner vanligvis på cd10~11 ca

Wow, for noen regnbuer :D Aldri sett en som ser ut som et smil, helt utrolig!
Alle de spesielle regnbuene du har sett fikk meg til å tenke på en spesiell jeg så for kanskje en mnd siden; Den var kjempehøy, mye mer enn den vanlige halvsirkelen. Og gikk ned i fjorden rett nedenfor huset vårt:color

Likte bilde av kjempehappy egg som triller nedover eggledere:hilarious:

Velkommen til deg :love2 Første med forventet IKM på mandagen, veldig spennende!

Jeg tester hele veien for å bli kjent med ny syklus, stoler ikke helt på at den følger vanlig rutine…men tenker å starte med to tester daglig fra cd 10. Virker som 10-11 dpo er vanlig.
:love7

Back
Topp