❤️ IKM uke 47 ❤️

Håper ikke du trenger det, men så lurt å forhøre seg om det kan være noe man kan få som kan hjelpe! :love017 Man blir jo så skuffet når kroppen ikke «virker» som den skal. Tror du at du evt rekker å få noe som kan spille inn allerede denne syklusen?
Jeg aner ikke, får bare se :) en begynner jo på slikt etter el, og jeg har fått el på cd 13 og 14 (bortsett fra en gang på cd27) så da håper jeg at jeg får noe til denne pp :)

Jeg aner ikke, får bare se :) en begynner jo på slikt etter el, og jeg har fått el på cd 13 og 14 (bortsett fra en gang på cd27) så da håper jeg at jeg får noe til denne pp :)
Det var det jeg tenkte på, da hadde det jo vært litt spennende om du fikk prøvd i inneværende ja :hello2

Jeg knasker vitaminer som en helt nå…«gravid» + multi + b + e + c.. Det er sikkert ikke bra med for mye heller. Skal til legen denne uken heldigvis, så får høre litt da :duckie Hvis hun har noen andre tips skal jeg bringe de videre. Det beste tipset til meg er antakeligvis å bare roe litt ned :angelic: men det er jo enklere sagt enn gjort.

Det var det jeg tenkte på, da hadde det jo vært litt spennende om du fikk prøvd i inneværende ja :hello2

Jeg knasker vitaminer som en helt nå…«gravid» + multi + b + e + c.. Det er sikkert ikke bra med for mye heller. Skal til legen denne uken heldigvis, så får høre litt da :duckie Hvis hun har noen andre tips skal jeg bringe de videre. Det beste tipset til meg er antakeligvis å bare roe litt ned :angelic: men det er jo enklere sagt enn gjort.
Definitivt enklere sagt enn gjort,ja! :bag:
Usj, jeg har så vondt i magen idag, ingen tvil om at tr har inntatt huset. Men tårene trillet over at tr kom, og nå kjenner jeg meg motivert for en ny pp allerede :happy:
I dpoland har jeg tatt b6, omega3 og folat. Tar omega3 og folat til vanlig ellers nå. Gjerne send videre evnt tips du får! :happy:

Utålmodig.no - 23- b1-pp7- el(?)-ikm(?)
Litt usikker på el da jeg tar dobbel dose letrozol denne pp så satser på eggløsning tidligere

Definitivt enklere sagt enn gjort,ja! :bag:
Usj, jeg har så vondt i magen idag, ingen tvil om at tr har inntatt huset. Men tårene trillet over at tr kom, og nå kjenner jeg meg motivert for en ny pp allerede :happy:
I dpoland har jeg tatt b6, omega3 og folat. Tar omega3 og folat til vanlig ellers nå. Gjerne send videre evnt tips du får! :happy:
Uff ❤️❤️❤️ :( Bra du klarer å finne frem motivasjonen, snart er det tid for testemoro igjen! Det går fort til el :love017

Sniker meg inn her etter å endelig ha fått mensen etter forrige BO påvist i september og utskrapning.
PP1 - ikke gravid
PP2 - BO (utskrapning i juni)
PP3 - BO (utskrapning i september)

Denne perioden SKAL det klaffe! :bag:

RABLE89 - 34 - B4 - PP4 - EL 12/11 - IKM 26/11

Last edited:
Endelig_babylykke - 32 - B2 - PP1 etter BO - EL ca 9/11? - IKM ca 23-25/11?

Har litt problemer med å stole på datoene i Premom nå, for de to siste dagene i oktober mangler i kalenderen innpå der o_O Men tror (og håper) at dette blir ca rett. Typisk at samboer skal bort rundt den tiden jeg kanskje har el, men vi får gjøre så godt vi kan:smiley-angelic001 Litt sånn livredd for å bli gravid igjen etter BO/SA, men ønsker veldig et barn til, så da er det vel bare å kjøre på:Heartred

Endelig_babylykke - 32 - B2 - PP1 etter BO - EL ca 9/11? - IKM ca 23-25/11?

Har litt problemer med å stole på datoene i Premom nå, for de to siste dagene i oktober mangler i kalenderen innpå der o_O Men tror (og håper) at dette blir ca rett. Typisk at samboer skal bort rundt den tiden jeg kanskje har el, men vi får gjøre så godt vi kan:smiley-angelic001 Litt sånn livredd for å bli gravid igjen etter BO/SA, men ønsker veldig et barn til, så da er det vel bare å kjøre på:Heartred
Velkommen! :love2
Oi, det har jeg ikke lagt merke til, ser at i dag og i morgen mangler nå ja.. Jeg har logget i både premom og Flo, og ser at Flo estimerer el 8. og premom 9. Så det virker som den ikke er helt off. Håper dere får det til, dere får legge inn aksjer rett før han drar :dance008
Skjønner så godt at du er urolig, du er absolutt ikke alene om å være det :Heartred

Sniker meg inn her etter å endelig ha fått mensen etter forrige BO påvist i september og utskrapning.
PP1 - ikke gravid
PP2 - BO (utskrapning i juni)
PP3 - BO (utskrapning i september)

Denne perioden SKAL det klaffe! :bag:

RABLE89 - 34 - B4 - PP4 - EL 12/11 - IKM 26/11
Velkommen :love2 Heier på dere og at det blir i november det sitter!

Testetoget har gått her siden litt før forrige el pga litt ukjent syklus etter stille fødsel.
Dette skal visst ikke være så lett :hilarious:

18. september
Trodde el var i gang pga slim, men tr kom aldri. Begynte derfor å et par noen uker etter dette, og har like gjerne bare fortsatt for å ha god oversikt.

18-19. oktober
Positive el-tester, antar peak var 18. og el 19. (testet kun morgen begge dagene)

26. oktober (7 dpo/ cd1)
Tr (varte i tre dager, ganske svak blødning)

29. oktober (10 dpo / cd 4)
Blenda g-test på ettermiddagen (fikk for meg at jeg hadde ømme bryster, og tr var så kort og «svak» at det kanskje kunne være festeblødning..)

30. oktober (11 dpo / cd 5)
El- og g-test på morgenurin, begge negative. Fortsatt noe ømhet i bryster hvis jeg legger godvilja til. Kan også være støl etter lørdagens styrkeøkt :laughing002

Så her er vi da! Hvis jeg legger inn tr i premom to uker før el (har jo ikke hatt tr siden før jeg ble gravid i fjor), estimeres neste el nå på fredag allerede, så her er alt skikkelig bingo :jokercolor

Vedlegg

• IMG_9819.jpeg
    IMG_9819.jpeg
    289,1 KB · Visninger: 52
  • IMG_9818.jpeg
    IMG_9818.jpeg
    607,4 KB · Visninger: 48
Last edited:
Prøver meg her, jeg. Forrige syklus endte på 34 dager, så det kan hende at jeg akkurat bikker over i uke 48, men det er jo lov å håpe på uke 47? Vet foreløpig ikke hvor lange syklusene mine "skal" være, men det kan se ut som at fasiten ligger mellom 30 og 34 dager.

Nei helsike heller - 38 - B3 - PP2 etter MA (PP5) - EL? - IKM?

Prøver meg her, jeg. Forrige syklus endte på 34 dager, så det kan hende at jeg akkurat bikker over i uke 48, men det er jo lov å håpe på uke 47? Vet foreløpig ikke hvor lange syklusene mine "skal" være, men det kan se ut som at fasiten ligger mellom 30 og 34 dager.

Nei helsike heller - 38 - B3 - PP2 etter MA (PP5) - EL? - IKM?
Velkommen skal du være :love7
Håper den sitter for oss denne mnd! :cool05

Så bra du har laget en uke 47-gruppe allerede! ☺️❤️ Da kan jeg hoppe rett over i denne fra 44. Litt kort lutealfase så hvis EL kommer som den skal denne syklusen så tror jeg jeg hører til her ☺️ sist syklus var lang og rar etter SA, el på cd27, så håper denne blir bedre men veldig usikker på både EL og IKM da :p

Alma<3 - 35 - B2 - PP2 etter SA - EL 15(??) - IKM 24 (?)

Back
Topp