❤️ IKM uke 47 ❤️

Så bra du har laget en uke 47-gruppe allerede! ☺️❤️ Da kan jeg hoppe rett over i denne fra 44. Litt kort lutealfase så hvis EL kommer som den skal denne syklusen så tror jeg jeg hører til her ☺️ sist syklus var lang og rar etter SA, el på cd27, så håper denne blir bedre men veldig usikker på både EL og IKM da :p

Alma<3 - 35 - B2 - PP2 etter SA - EL 15(??) - IKM 24 (?)
Da havner vi i samme gruppe, og jeg håååper el kommer som vanlig for oss begge :bag: :)

Så bra du har laget en uke 47-gruppe allerede! ☺️❤️ Da kan jeg hoppe rett over i denne fra 44. Litt kort lutealfase så hvis EL kommer som den skal denne syklusen så tror jeg jeg hører til her ☺️ sist syklus var lang og rar etter SA, el på cd27, så håper denne blir bedre men veldig usikker på både EL og IKM da :p

Alma<3 - 35 - B2 - PP2 etter SA - EL 15(??) - IKM 24 (?)
Velkommen :love2
Jaa, måtte jo få på plass en gruppe til oss som fikk tr så lenge før ikm sånn at vi kan se fremover :dance008

El 11/11, ikm 22/11 hvis alt går etter planen :) håper jeg får en normal syklus, at den ikke tuller denne gangen heller :wacky:
Da ligger du hakket foran meg ☺️ krysser fingrene for normal syklus denne gangen, dette blir spennende!! Kjenner jeg gleder meg til å komme igang med testing osv etter å ha måttet vente nå :laughing002

Var det ikke ei ikm gruppe for litt siden som lagde avtale om at de skulle ha massevis av positive tester?
Den idéen likte jeg så godt og synes vi skal gjøre noe lignende:)

Alle vi som melder oss inn her skal inn i augustgruppa og ønske seinsommerspirene våre velkommen til verden om ca. 9 måneder:flower Er dere med?

Da ligger du hakket foran meg ☺️ krysser fingrene for normal syklus denne gangen, dette blir spennende!! Kjenner jeg gleder meg til å komme igang med testing osv etter å ha måttet vente nå :laughing002
Ser den, syns du har vært veldig tålmodig :happy:

Var det ikke ei ikm gruppe for litt siden som lagde avtale om at de skulle ha massevis av positive tester?

Alle vi som melder oss inn her skal inn i augustgruppa og ønske seinsommerspirene våre velkommen til verden om ca. 9 måneder:flower Er dere med?
Jeg er også med!!
:joyful: :hello2:cheers:hello2:cheers:hello2:cheers:hello2:love7

Jeg er med!! :laughing002:Heartred

Jeg er med på den! :gen014:hello2:hello

Back
Topp