❤️ IKM uke 47 ❤️

Var det ikke ei ikm gruppe for litt siden som lagde avtale om at de skulle ha massevis av positive tester?
Den idéen likte jeg så godt og synes vi skal gjøre noe lignende:)

Alle vi som melder oss inn her skal inn i augustgruppa og ønske seinsommerspirene våre velkommen til verden om ca. 9 måneder:flower Er dere med?
Skulle til å si det samme. Vi MÅ! Men jeg hater egentlig gi meg selv forhåpninger... Nei, nå skal jeg ikke fra inn negativitet her. Snart begynner EL-testingen for oss! CD 6 her. Hvordan ligger resten av dere an?

Skulle til å si det samme. Vi MÅ! Men jeg hater egentlig gi meg selv forhåpninger... Nei, nå skal jeg ikke fra inn negativitet her. Snart begynner EL-testingen for oss! CD 6 her. Hvordan ligger resten av dere an?
Cd2 her :bag: etter den nedturen jeg fikk i forgårs/igår, så tør jeg egentlig ikke helt å tro. Men man har vel alltid innerst inne et håp :Heartred

Cd2 her :bag: etter den nedturen jeg fikk i forgårs/igår, så tør jeg egentlig ikke helt å tro. Men man har vel alltid innerst inne et håp :Heartred
Hva skjedde? Får ikke lest alt som skjer, så da spør jeg. :) Ble overrasket av mensen selv. Trodde ikke den skulle komme på i hvert fall åtte dager til, og håpet selvsagt også på at investeringene hadde gitt uttelling, men... Nei.

Last edited:
Hva skjedde? Får ikke lest alt som skjer, så da spør jeg. :) Ble overrasket av mensen selv. Trodde ikke den skulle komme på i hvert fall åtte dager til, og håpet selvsagt også på at investeringene hadde gitt utteøling, men... Nei.
Tok noen tester der jeg tydelig så strek (tok noen flere enn jeg viste her inne :hilarious: både makesure tidlig, vanlig og babyplan vanlig). Ebaytest kvelden før de testene så jeg også strek på. Den var vanskelig å få tatt bilde av, men ganske sikker på at det ikke kan ha vært skygge på alle de forskjellige. Så ble testen negativ på kvelden, og tr kom morgenen etter. Jeg følte virkelig at jeg var gravid, og ble ikke overrasket over at jeg så strek. Det var så sykt nedtur :p jeg tenker selv at det må ha vært en kjemisk, og sånn sett fint å hvertfall se noe på testene istedenfor alltid blankt :p

Tok noen tester der jeg tydelig så strek (tok noen flere enn jeg viste her inne :hilarious: både makesure tidlig, vanlig og babyplan vanlig). Ebaytest kvelden før de testene så jeg også strek på. Den var vanskelig å få tatt bilde av, men ganske sikker på at det ikke kan ha vært skygge på alle de forskjellige. Så ble testen negativ på kvelden, og tr kom morgenen etter. Jeg følte virkelig at jeg var gravid, og ble ikke overrasket over at jeg så strek. Det var så sykt nedtur :p jeg tenker selv at det må ha vært en kjemisk, og sånn sett fint å hvertfall se noe på testene istedenfor alltid blankt :p
Stemmer, det gjorde du jo, ja! Men en eventuell kjemisk er jo et godt tegn på at det er liv i leiren i det minste. Selv om det er megaskuffende lell... Denne gangen, dog. NÅ!

Stemmer, det gjorde du jo, ja! Men en eventuell kjemisk er jo et godt tegn på at det er liv i leiren i det minste. Selv om det er megaskuffende lell... Denne gangen, dog. NÅ!
Det er skuffende, men også godt å se liv i leiren, som du sier :hilarious: sendte meld til gynekolog igår, står at de svarer innen noen få dager når det ikke er i ferier/helger, så håper jeg får svar ila uka :)

Nettopp ferdig med første mens etter BO og har fortsatt en del hcg i kroppen, så jeg er spent på om jeg i det hele tatt får til å måle el denne pp… kjenner at jeg faktisk holder pusten, så inderlig håper jeg å bli gravid nå, føles bare helt fullstendig feil og riv ruskende galt å IKKE være det liksom :hilarious:
Håper med deg! :smiley-angelic001 Hvordan har syklus vært etter BO? Satser på at alt er i rute hos deg nå :love2

Nettopp ferdig med første mens etter BO og har fortsatt en del hcg i kroppen, så jeg er spent på om jeg i det hele tatt får til å måle el denne pp… kjenner at jeg faktisk holder pusten, så inderlig håper jeg å bli gravid nå, føles bare helt fullstendig feil og riv ruskende galt å IKKE være det liksom :hilarious:
Jeg ble gravid etter første mens da jeg hadde BO i våres. Endte dessverre i ny BO...

Håper med deg! :smiley-angelic001 Hvordan har syklus vært etter BO? Satser på at alt er i rute hos deg nå :love2
Tror jeg fikk mensen 3 uker etter hjemmeabort, hadde ikke forventet å få den så tidlig egentlig. Mye som tyder på at ting er i rute. Før vi ble gravide hadde syklusen stabilisert seg og timing for mens stemmer overens med gammel syklus sånn sett. Skulle vært ca 9 uker på vei da vi oppdaget det.

Tror jeg fikk mensen 3 uker etter hjemmeabort, hadde ikke forventet å få den så tidlig egentlig. Mye som tyder på at ting er i rute. Før vi ble gravide hadde syklusen stabilisert seg og timing for mens stemmer overens med gammel syklus sånn sett. Skulle vært ca 9 uker på vei da vi oppdaget det.
Uff ❤️
Håper veldig på at det sitter nå! Da høres det jo ut som kroppen har kommet fort tilbake til normalen :love7

Jeg ble gravid etter første mens da jeg hadde BO i våres. Endte dessverre i ny BO...
Så utrolig kjedelig, @RABLE89 og @Endelig_babylykke... Hvordan er egentlig prosessen etter BO? Godt å høre at dere i hvert fall er i en slags rute. <3
Jeg har troa på mange positive tester i denne gruppa!!! :smiley-angelic003
Er på CD5. Når starter du å teste?
Jeg er ikke så glad i testing, men starter på CD 8 eller 9. Det minner meg på at jeg må få kjøpt flere tester. Det er helt tomt i huset og jeg er på CD 7. Hva med deg?

Så utrolig kjedelig, @RABLE89 og @Endelig_babylykke... Hvordan er egentlig prosessen etter BO? Godt å høre at dere i hvert fall er i en slags rute. <3

Jeg er ikke så glad i testing, men starter på CD 8 eller 9. Det minner meg på at jeg må få kjøpt flere tester. Det er helt tomt i huset og jeg er på CD 7. Hva med deg?
Hos meg ble BO oppdaget i uke 9, med beskjed om at det hadde stoppet opp i uke 4-5. Så teknisk sett er det også en MA. Fikk bare med meg piller til hjemmeabort og beskjed om å ringe hvis graviditetstesten fortsatt er positiv etter 4 uker. Tror ikke prosessen er noe annerledes enn en vanlig MA, jeg får ikke noe oppfølging siden det er første mist og vi har et friskt barn sammen fra før.

Sånn rent mentalt synes jeg prosessen med meg selv i ettertid har vært vanskelig fordi hele den perioden jeg trodde jeg var gravid (september) så var jeg ikke det, det var bare helt tomt der. Så hvis jeg nå blir gravid igjen kommer jeg til å spørre hvor tidlig jeg kan komme og bare sjekke at det utvikler seg noe der.

Skjønner det :)
Jeg har testet daglig siden 12. oktober for å få litt oversikt over en litt koko syklus. Hadde tegn på el uten at tr kom i september og litt annet snacks, så har bare tatt det inn i morgenrutinen inntil videre for sikkerhetsskyld :happy11

Der er skikkelig vanskelig å få forhåpningene opp bare for at de detter i bakken:Heartred
Har aldri prøvd sånn som dette før, men tenker det er verd et forsøk:love017 Tenk om det faktisk virker da:woot:

Cd 2 her. Tester ikke etter EL, men sjekker tappen og ser etter fruktbar utflod. Blir så stressa av EL-testing:hilarious:

Back
Topp