❤️ IKM uke 47 ❤️

Noen får jo veldig kjapt positiv test, så kan jo hende den plutselig blir positiv idag eller imorgen uten at man skal si det sikkert :)
Jeg gleder meg til å begynne å gjøre _noe_, til og med å teste etter el :p
Blir spennende å se i kveld:) Skjønner hva du mener, man føler i hvert fall at man gjør noe for å øke sjansen for å lykkes.Blir spennende å se hvordan din syklus blir denne gang. Krysser fingrene for at den ikke blir på 37 dager i hvert fall:confused:

Blir spennende å se i kveld:) Skjønner hva du mener, man føler i hvert fall at man gjør noe for å øke sjansen for å lykkes.Blir spennende å se hvordan din syklus blir denne gang. Krysser fingrene for at den ikke blir på 37 dager i hvert fall:confused:
Nei, det håper ikke jeg heller :p

Endelig CD1 her hos meg! Føler jeg kanskje henger litt etter gjengen her :hilarious: :p men tror fortsatt det blir riktig IKMgruppe for meg hvis syklusen blir som den har pleid i år, har gjennomsnittlig hatt ca 28 dagers syklus med el ca CD15-21 og 8-9 dagers LF. Sist syklus var heeelt utenom det vanlige, 38 dager totalt, EL på CD27 og 12 dager LF. Veldig spent på hvordan denne blir! ☺️

Endelig CD1 her hos meg! Føler jeg kanskje henger litt etter gjengen her :hilarious: :p men tror fortsatt det blir riktig IKMgruppe for meg hvis syklusen blir som den har pleid i år, har gjennomsnittlig hatt ca 28 dagers syklus med el ca CD15-21 og 8-9 dagers LF. Sist syklus var heeelt utenom det vanlige, 38 dager totalt, EL på CD27 og 12 dager LF. Veldig spent på hvordan denne blir! ☺️
Min forrige ble jo normal, mot gangen før der som lignet din nå :p jeg har hevet meg med her og håper inderlig på at syklus holder seg noenlunde stabil :bag:

Jeg begynner også etter helga en gang, cd5 idag :) noen som vet om man får tak i makesure eggløsningstester også på Meny/spar? Eller er det kun g-tester? :)
Jeg har kjøpt på fire forskjellige Menybutikker, de har hengt sammen med reseptfrie legemidler ved hygiene. Alle har hatt både el- og g-tester :love2

IMG_0115.jpeg

Da er jeg i gang med å teste to ganger om dagen :dance008 Den siste ble liggende over 5 min da vi har besøk og jeg glemte å ta med telefonen da jeg tisset :hilarious: men det går vel riktig vei. Appene antar el el ons/tor. Burde man begynne å legge inn aksjer i helga kanskje?

Vis vedlegget 418503
Da er jeg i gang med å teste to ganger om dagen :dance008 Den siste ble liggende over 5 min da vi har besøk og jeg glemte å ta med telefonen da jeg tisset :hilarious: men det går vel riktig vei. Appene antar el el ons/tor. Burde man begynne å legge inn aksjer i helga kanskje?
Ville begynt med aksjer tidlig ja. Så er man sikret liksom:joyful:

Føler meg nesten uttafor som ikke tester etter EL:hilarious: Ser så gøy ut, men jeg blir bare stressa:p

Får nøye meg med å dele at TR er på vei ut døra, bare bittelitt spotting i dag. Nesten stoppa nå, woohoo:cool05

Føler meg nesten uttafor som ikke tester etter EL:hilarious: Ser så gøy ut, men jeg blir bare stressa:p

Får nøye meg med å dele at TR er på vei ut døra, bare bittelitt spotting i dag. Nesten stoppa nå, woohoo:cool05
Ikke vits i å gjøre noe som gjør en stresset :happy: jeg blir litt stresset av å ikke ha kontroll på det jeg kan noenlunde ha kontroll på :p

Vis vedlegget 418503
Jeg også ville lagt inn aksjer sånn litt i forkant ☺️

Tar sjansen på å luske inn i en IKM gruppe
Tok ut spiralen for 9. okt, ble gravid med én gang, men det gikk skeis. Kanskje ikke så rart egentlig Hadde slått meg til ro med at det ble bare én på oss. Siden jeg har slitt mye med cyster og ekstreme blødninger. Men nå tenkte vi søren heller vi tar å prøver sikkelig på en liten attpåskatt

Violetti - 34 - B2 - 2 - 7/11 - 20/11

Jeg har kjøpt på fire forskjellige Menybutikker, de har hengt sammen med reseptfrie legemidler ved hygiene. Alle har hatt både el- og g-tester :love2
Greit å vite i tilfelle :) men jeg håper det skal holde med dem jeg har :p
Anbefaler å sjekke Menys nettbutikk. Der står der hvem som har inne, så slipper du bomtur. Det er nemlig absolutt ikke alle som har verken g- eller EL-testene til Make Sure.
Noen som tilfeldigvis vet om Make sure selges/sendes til utlandet? Har lyst til å prøve de men bor jo i Spania :rolleyes::hilarious:

Back
Topp