❤️ IKM uke 47 ❤️

9-10dager, så litt for kort etter min smak... Men skal til gynekolog på onsdag, håper på å få noe som kan hjelpe :)
Ja, det er vel liiitt i korteste laget. Spennende med gyn. Hun/han ser vel om el er like rundt hjørnet også :dance008 Ligger på 12 dager, jeg. Skal være innafor det, iallfall.

Tar sjansen på å luske inn i en IKM gruppe
Tok ut spiralen for 9. okt, ble gravid med én gang, men det gikk skeis. Kanskje ikke så rart egentlig Hadde slått meg til ro med at det ble bare én på oss. Siden jeg har slitt mye med cyster og ekstreme blødninger. Men nå tenkte vi søren heller vi tar å prøver sikkelig på en liten attpåskatt

Violetti - 34 - B2 - 2 - 7/11 - 20/11
Velkommen :love2 Så spennende, håper attpåskatten sitter denne mnd :talk017

Ja, det er vel liiitt i korteste laget. Spennende med gyn. Hun/han ser vel om el er like rundt hjørnet også :dance008 Ligger på 12 dager, jeg. Skal være innafor det, iallfall.
Det er innafor,ja :) det sies vel at hvis den er under 10dager, så kan man ha litt problemer med å bli gravid. Jeg har ikke hatt den lengste fra før av, tror jeg:) (men aldri nede i ensifret slik som nå av og til)

Jeg vet bare at vi skal prate litt, ta celleprøve og jeg har tatt opp det med kort lf og at jeg har barn fra før av, så jeg vet ikke så mye mer om timen. Det er jo spennende!

JenteMammaS- 28 år - B2 - PP1 etter uttak av p-stav - EL ? - IKM ?

Tok ut P-Stav 21.August fått mange rare tester i mellom og kun ventet på at tanta skulle komme. Hadde gyntime 26.okt, fikk beskjed om at jeg hadde tynn livmorslimhinne og ingen tegn til eggløsning. Så tenkte jo at det da ville ta rundt 2 uker før eggløsning inntraff. Men så har jeg lagt merke til at livmorhalsen som vanligvis er spiss, nå er blitt rundt og holdt seg slik over flere døgn. Så valgte å ta en test, å nå er jeg enda mindre klok! Er denne positiv? Og kan den i såfall ha reagert på LH hormon? Kan ikke skjønne at den har blitt positiv på bare 9 dager etter undersøkelsen.. streken ser kanskje grå ut på bildet, men er rosa i virkeligheten.

Vedlegg

• IMG_3764.jpeg
    IMG_3764.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 46

Tok ut P-Stav 21.August fått mange rare tester i mellom og kun ventet på at tanta skulle komme. Hadde gyntime 26.okt, fikk beskjed om at jeg hadde tynn livmorslimhinne og ingen tegn til eggløsning. Så tenkte jo at det da ville ta rundt 2 uker før eggløsning inntraff. Men så har jeg lagt merke til at livmorhalsen som vanligvis er spiss, nå er blitt rundt og holdt seg slik over flere døgn. Så valgte å ta en test, å nå er jeg enda mindre klok! Er denne positiv? Og kan den i såfall ha reagert på LH hormon? Kan ikke skjønne at den har blitt positiv på bare 9 dager etter undersøkelsen.. streken ser kanskje grå ut på bildet, men er rosa i virkeligheten.
Velkommen!
Jeg er ingen ekspert, men det ser veldig ut som en babystrek :love7

Jeg føler meg kjempenegativ denne syklusen. Har PMS-følelser hele tiden, sånn sur og trist, vil bare spise dritt, orker ikke å rydde, vaske eller lage mat og har ingen tro på noe som helst. Er bare på CD 10 og har sikkert gått opp tusen kilo allerede. Er forkjølet og det er stressende på jobb. Minstemann har steget inn i raseritrassen for fullt, og eldstemann begynner å gråte for absolutt alt som går vedkommende imot. Mannen har vært mye sur i det siste, og nå er han borte resten av uka. Til tross for alt dette vil jeg ha baby NÅ. Så jævlig motstridende alt er.
Kjenner igjen den…

Den er definitivt positiv! LH kan ikke få en graviditetstest til å slå ut (men hCG kan på en eggløsningstest). Forhåpentligvis har livmorslimhinnen grodd seg tykk nok på disse 9 dagene til at egget klarer/har klart å feste seg, fortsett å teste og ta eventuelt kontakt med legen din. Krysser fingrene for at dette går veien ☺️ :love017

Forventet el på onsdag 8 november, men el testene mine ble positive i dag. Jeg er på dag 11. Er det normalt? Hadde negativ el test i går kveld.

Back
Topp