viljelilje
Andre møte med forumet
JeppOj, da var det bra du ikke klarte å la være!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppOj, da var det bra du ikke klarte å la være!
Jepp… Jeg venter på el uten å kunne teste for el pga hcg i kroppen etter sist… Må vel bare kjøre på og håpe på det beste denne syklusen, ser ikke ut for at vi kan gå systematisk til verks før neste pp…Åh, fy! Idag ble jeg akutt utålmodig etter at _noe_ skal skje! Denne delen av prosessen er så kjedelig
Usj, det er være så kjipt jeg har jo den trøsten at jeg kan teste snart er bare så kjedelig, denne delen.. og skal til gynekolog på onsdag som jeg håper setter meg på noe som forlenger lfJepp… Jeg venter på el uten å kunne teste for el pga hcg i kroppen etter sist… Må vel bare kjøre på og håpe på det beste denne syklusen, ser ikke ut for at vi kan gå systematisk til verks før neste pp…
Det er så frustrerende det... Pleier du å merke andre symptomer på EL? håper dere treffer selv uten testingJepp… Jeg venter på el uten å kunne teste for el pga hcg i kroppen etter sist… Må vel bare kjøre på og håpe på det beste denne syklusen, ser ikke ut for at vi kan gå systematisk til verks før neste pp…
Skjønner deg godt!! Jeg er så klar for å komme i gang, dette er den kjedeligste delen av hele prosessen. *Vente*Åh, fy! Idag ble jeg akutt utålmodig etter at _noe_ skal skje! Denne delen av prosessen er så kjedelig
Krysser fingrene for det!Usj, det er være så kjipt jeg har jo den trøsten at jeg kan teste snart er bare så kjedelig, denne delen.. og skal til gynekolog på onsdag som jeg håper setter meg på noe som forlenger lf
Har pleid å kjenne lette smerter, og det har jeg hatt de siste dagene med det har ikke klaffet med å legge inn aksjer Gikk meg en tur i dag og lovet meg selv å prøve å bare ta det med ro, slutte å telle ned til alt og heller bruke dagene på å finne på positive ting og la tiden gå. Lettere sagt enn gjort det da…Det er så frustrerende det... Pleier du å merke andre symptomer på EL? håper dere treffer selv uten testing
Jeg ble jo travelt opptatt med omgangssyken, så da tenkte jeg ikke så mye på prøving men nå er det på'n igjen....Skjønner deg godt!! Jeg er så klar for å komme i gang, dette er den kjedeligste delen av hele prosessen. *Vente*
Ja det vil jeg si er noe som gir deg hendene fulle nok huff, godt du er bedre!! Etter MAen testet jeg hele syklusen jeg var så sykt utålmodig på å komme i gang (og få kontroll igjen på hva som skjer)Jeg ble jo travelt opptatt med omgangssyken, så da tenkte jeg ikke så mye på prøving men nå er det på'n igjen....
Får håpe smertene var av en annen grunn og at aksjene kan legges senere. jeg sjekker vanligvis livmorhalsen, følger med på EL slim og har begynt å tempe. Med de tingene så finner jeg den som regel uten testene egentlig. Lettere sagt enn gjort ja, men en veldig god filosofi! Tror jeg må prøve å følge ditt eksempelHar pleid å kjenne lette smerter, og det har jeg hatt de siste dagene med det har ikke klaffet med å legge inn aksjer Gikk meg en tur i dag og lovet meg selv å prøve å bare ta det med ro, slutte å telle ned til alt og heller bruke dagene på å finne på positive ting og la tiden gå. Lettere sagt enn gjort det da…
Ja, jeg håper jo det jeg også, samtidig så fikk vi lagt inn aksjer i dag og jeg har fortsatt litt vondt, så kanskje det går uansett? Søren ikke godt å vite… jeg har null peiling på livmorhalsen og temping, litt usikker på om jeg skal sette meg inn i det eller om det bidrar til mer stress. Men bare sånn tilfelle… hvordan gjør man det?Får håpe smertene var av en annen grunn og at aksjene kan legges senere. jeg sjekker vanligvis livmorhalsen, følger med på EL slim og har begynt å tempe. Med de tingene så finner jeg den som regel uten testene egentlig. Lettere sagt enn gjort ja, men en veldig god filosofi! Tror jeg må prøve å følge ditt eksempel
VelkommenEtter å ha diskutert med meg selv så begynte vel mens en dag før enn jeg først tenkte, så da skal jeg ha neste mens 26.11 så da hører jeg vel til her istedenfor
Licath - 33 - b2 (b1 stillefødsel i august) - pp2 (pp1 endte i kjemisk) - EL ? - ikm 26.11
GratulererDa ser det ut som vi traff første pp igjen Håper den sitter og at hg blir mildere denne gangen! Og ikke minst at spira sitter..
GratulererDa ser det ut som vi traff første pp igjen Håper den sitter og at hg blir mildere denne gangen! Og ikke minst at spira sitter..
Oj se den da!! Gratulerer så mye!Da ser det ut som vi traff første pp igjen Håper den sitter og at hg blir mildere denne gangen! Og ikke minst at spira sitter..
Litt vanskelig å si uten å kjenne syklusen din, men *kan* ha vært en topp der imellom CD15 og 16, men iom at de andre målingene dine også er relativt "høye" så kan det også være naturlige variasjoner hos deg. Har du hatt andre symptomer? Vet du om du har regelmessig syklus?Noen som har mer erfaring enn meg som tror at jeg kan ha hatt en topp tidligere i dag ut i fra følgende tester? Ingen av testen er lest av for sent. Aldri testet med strimmel før, så aner ikke hva som er normalen for meg…Vis vedlegget 418599