Litt tidlig å ha el enda, vel? Jeg venter ikke el før mandag om en uke..Ikke no EL ennå så må bytte over til 48://
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt tidlig å ha el enda, vel? Jeg venter ikke el før mandag om en uke..Ikke no EL ennå så må bytte over til 48://
Du venter el til helga?Woho, fikk nettopp endel slim på papiret ved toalettbesøk! Jeg kan ha det opptil en uke før el, men ser på det som et godt tegn at ting muligens er på stell
Mot helga,ja enten fredag (slik de første tre syklusene var etter pilleslutt) eller lørdag (slik forrige endte med)Du venter el til helga?
Jeg er fortsatt ikke ferdig med TR, så tipper litt mellom de to gruppeneIkke no EL ennå så må bytte over til 48://
Han er ikke bekymret for å bli forvekslet med en bestefar til barnet etterhvert som det vokser til? Jeg har en onkel som fikk barn seint, han er nå 64 og jentene blir 10år. Energien er ikke akkurat helt der for barna. Han mannen din må jo være en råtass som begir seg ut på dette så seintMan blir jo helt koko i hodet av å være prøver her på forumet
Jeg brukte forumet mye når jeg var gravid med mine 3 barn, men aldri som prøver. Da bare var jeg plutselig gravid når jeg ville det.
Nå går jeg inn her hver morgen for å sjekke om folk får positive tester. Tyder streker sammen med dere Og det irriterer meg at jeg ikke bestilte EL tester og dette glidemiddelet som skal hjelpe Kommer jo til å bli helt koko lenge før jeg kan teste. Men det er jo gøy og da. Mulig jeg stresser litt for alderen jobber imot meg og... jeg nærmer meg 40 og han er over 50 Jaja, lykke til den neste uken... Happy Humping
Hahaha.... Godt det ikke bare er meg. Jeg har lovet meg selv at jeg skal vente med å bestille mer til neste prøveperiode. Har blitt gravid med en gang med de to siste, og det uten å prøve annet enn å slutte på prevensjon. Men det er jo mange mange år siden. Og er jo en ny mann, og vi er gamle... Han fikk sjokk når jeg bestilte 30 graviditetstester..Jeg har bestilt 40 El-tester fra easy@home i dag, og det med at jeg allerede har 25 stk liggende fra babyplan og én pakke fra Clearblue jeg var ikke så koko før jeg begynte å henge på forumet
Det bekymrer oss ikke. Han har ikke barn, og hans søster kan ikke få barn. Dermed et stort ønske for han å bli far og gi foreldrene barnebarn. Og slik livet hans har vært så har ikke muligheten for barn kommet. I en ideell verden hadde han fått barn for lenge siden. Han elsker mine tre som sine egne, men er noe med det å få eget.Han er ikke bekymret for å bli forvekslet med en bestefar til barnet etterhvert som det vokser til? Jeg har en onkel som fikk barn seint, han er nå 64 og jentene blir 10år. Energien er ikke akkurat helt der for barna. Han mannen din må jo være en råtass som begir seg ut på dette så seint
Det blir koselig å oppleve eget barn da Nei ikke alltid live går som planlagt og for menn er det ikke for seint som for oss. Det blir nok å gå helt fint for dere. Jeg bare var nysgjerrig Lykke tilDet bekymrer oss ikke. Han har ikke barn, og hans søster kan ikke få barn. Dermed et stort ønske for han å bli far og gi foreldrene barnebarn. Og slik livet hans har vært så har ikke muligheten for barn kommet. I en ideell verden hadde han fått barn for lenge siden. Han elsker mine tre som sine egne, men er noe med det å få eget.
Han er dessuten ung til sinns, ingen som tror meg når jeg sier hvor gammel han er Er mange ganger jeg føler meg mye eldre med mine 39 år uansett ingen garanti for hva livet bringer om man er ung eller gammel
Lov å spørre vet det kommer reaksjoner. Og tror ikke min familie kommer til å bli spesielt glad for dem mener jeg er for gammel og dette blir en eventuell attpåskatt. Min eldste er snart 18 år og min yngste snart 13 år. Men sånn er det og jeg kjenner at jeg er ikke klar for å ikke ha barn i hus. Drømmen er at vi klarer å få to tetteDet blir koselig å oppleve eget barn da Nei ikke alltid live går som planlagt og for menn er det ikke for seint som for oss. Det blir nok å gå helt fint for dere. Jeg bare var nysgjerrig Lykke til
Godt sagt Min samboer har fylt 50 år og vi prøver på nummer 2, har ett barn sammen fra før som er 2 år. Vi har møtt folk både før og etter vi fikk barn som har trodd vi var far og datter, men de hører med unntakene og vi retter dem med godt mot, vi ser jo hvordan det ser ut, kan ikke holde det mot folk at de antar, tenker jeg Min er også ung til sinns og når det kommer til energi så er det han som har mest av det og leker rundt med guttungen, mens jeg som er 17 år yngre ligger på sofaen og halvsoverDet bekymrer oss ikke. Han har ikke barn, og hans søster kan ikke få barn. Dermed et stort ønske for han å bli far og gi foreldrene barnebarn. Og slik livet hans har vært så har ikke muligheten for barn kommet. I en ideell verden hadde han fått barn for lenge siden. Han elsker mine tre som sine egne, men er noe med det å få eget.
Han er dessuten ung til sinns, ingen som tror meg når jeg sier hvor gammel han er Er mange ganger jeg føler meg mye eldre med mine 39 år uansett ingen garanti for hva livet bringer om man er ung eller gammel
Godt at vi er flere Folk får tenke hva dem vil. Jeg vet allerede at det er han som kommer til å ta våkenetter for jeg fungerer meget dårlig på nattenGodt sagt Min samboer har fylt 50 år og vi prøver på nummer 2, har ett barn sammen fra før som er 2 år. Vi har møtt folk både før og etter vi fikk barn som har trodd vi var far og datter, men de hører med unntakene og vi retter dem med godt mot, vi ser jo hvordan det ser ut, kan ikke holde det mot folk at de antar, tenker jeg Min er også ung til sinns og når det kommer til energi så er det han som har mest av det og leker rundt med guttungen, mens jeg som er 17 år yngre ligger på sofaen og halvsover
Vi har også fått reaksjoner tidligere, men dette er det vi som bestemmer. Det er vår familie Min mann er 47 og har ett barn på 20 og ett på 14. Sammen med meg har han en på ett år og vi prøver på vår nr 2Lov å spørre vet det kommer reaksjoner. Og tror ikke min familie kommer til å bli spesielt glad for dem mener jeg er for gammel og dette blir en eventuell attpåskatt. Min eldste er snart 18 år og min yngste snart 13 år. Men sånn er det og jeg kjenner at jeg er ikke klar for å ikke ha barn i hus. Drømmen er at vi klarer å få to tette
Så blir en veldig spennende tid fremover...
Tror vi er flere her inne med gode lager av både EL- og graviditetstester Hahaha kan se det for meg, de fleste menn aner ikke hvor mye arbeid som ligger bak dette for oss damene altså... blir spennende å følge hvordan det går for dere denne pp! Du har jo hvertfall bevis på at kroppen din kan håper det går smertefritt denne gangen også!Hahaha.... Godt det ikke bare er meg. Jeg har lovet meg selv at jeg skal vente med å bestille mer til neste prøveperiode. Har blitt gravid med en gang med de to siste, og det uten å prøve annet enn å slutte på prevensjon. Men det er jo mange mange år siden. Og er jo en ny mann, og vi er gamle... Han fikk sjokk når jeg bestilte 30 graviditetstester..
Kremt, godt han ikke får se mitt lagerHahaha.... Godt det ikke bare er meg. Jeg har lovet meg selv at jeg skal vente med å bestille mer til neste prøveperiode. Har blitt gravid med en gang med de to siste, og det uten å prøve annet enn å slutte på prevensjon. Men det er jo mange mange år siden. Og er jo en ny mann, og vi er gamle... Han fikk sjokk når jeg bestilte 30 graviditetstester..
Vi er 34 og 45 år! Mannens eldste er 20 år. Min eldste er 13! Vi har en gutt sammen født i 2019. Dette blir forhåpentligvis barn nummer 7 i flokken vår!Vi har også fått reaksjoner tidligere, men dette er det vi som bestemmer. Det er vår familie Min mann er 47 og har ett barn på 20 og ett på 14. Sammen med meg har han en på ett år og vi prøver på vår nr 2