Vi dro inn på en sjekk i Uke 24, da jeg hadde kynnere i hvile, mensmurring og begynt å få blodspor. Da vi kom til sjekken så gyn rett inn i fosterhinnene og jeg var i fødsel. Ble fløyet til St Olav og fikk god oppfølging og ble liggende til uke 25 da vannet mitt gikk.
Vi skal på oppfølgingssamtale nå på mandag, men de er veldig sikke på ar jeg har cervix insufficiens som betyr at livmoren min ikke klarer å bære et foster fra 2. trimester. Skal få sting i livmorhalsen ved neste graviditet, med det er litt bare å krysse og håpe at jeg kommer så nærme termin som mulig.
Blir nok godt å få oppfølgingssamtale, men tror ikke de blir å endre på diagnosen..
tror nok jeg blir godt fulgt opp ved ny graviditet. Men bor 4 timer unna St Olav og 1 time unna nærmeste føde og må nok inn å sjekke livmorhalsen ofte. alltid gledet meg til å gå gravid for jeg syns det har virket så fantastisk, men det er visst ikke noe for meg.
Så godt og ha fått et svar på hvorfor og at dere får god oppfølging
Krysser masse for at testene dine kommer tilbake slik de ønskes!
(Dette ble langt, ser jeg).
Og til alle andre, den diagnosen er visst sjelden, så ikke noe man skal bekymre seg for