Gjort det et par dager, men vet ikke om jeg startet tidlig nok? Jeg har den rosa clearblue. Begynte med testingen torsdag eller fredag forrige ukeVelkommen Jeg vet heller ikke hva jeg holder på med
Har du begynt å teste for el?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjort det et par dager, men vet ikke om jeg startet tidlig nok? Jeg har den rosa clearblue. Begynte med testingen torsdag eller fredag forrige ukeVelkommen Jeg vet heller ikke hva jeg holder på med
Fikk ikke til å sitere inn innlegget, men en annen her la ut denne som referanse, kanskje den er til hjelp?Gjort det et par dager, men vet ikke om jeg startet tidlig nok? Jeg har den rosa clearblue. Begynte med testingen torsdag eller fredag forrige uke
Startet å teste cd 13 ca. Jeg ammer enda baby på 11 mnd, så syklusen varierer mellom 27 og 44 dager. Nå antar appen jeg har brukt lenge at den kommer til å være på 34 dager. Har foreløpig hatt samleie nesten hver dag siden helgen, og hver 3/4 dag ish før det. Håper det er nok til at egget blir befruktet, uansett når det måtte slippe (eller evt har blitt sluppet om jeg har missa det)Fikk ikke til å sitere inn innlegget, men en annen her la ut denne som referanse, kanskje den er til hjelp?
Jeg har testet gjennom hele syklusen fordi min er på jordet etter fødsel, så er ikke den beste til å gi råd på dette, men har lest her inne at mange starter på cd9/10.
Jeg starter vanligvis på cd10 (har hatt el på cd 13/14), korte sykluser på 23/24dager. Pleier å være godt innafor å begynne da så nå er det første pp for deg?Startet å teste cd 13 ca. Jeg ammer enda baby på 11 mnd, så syklusen varierer mellom 27 og 44 dager. Nå antar appen jeg har brukt lenge at den kommer til å være på 34 dager. Har foreløpig hatt samleie nesten hver dag siden helgen, og hver 3/4 dag ish før det. Håper det er nok til at egget blir befruktet, uansett når det måtte slippe (eller evt har blitt sluppet om jeg har missa det)
Neida, du har jo meg. Jeg må sikkert over i IKM 48.Ser den! Jeg blir stressa av ikke å teste men har funnet den uten å teste også, for ble gravid etter én runde i høyet bare basert på kroppens signaler. Så har absolutt troa på den metoden også jeg er bare litt kontrollfrik Ja den endrer seg veldig fort, heldigvis lett å kjenne igjen når det er. Greit å ha noen svømmere liggende der klar da for når den åpner seg her er jeg bare på CD5 foreløpig, men har så kort lutealfase (vanligvis) at IKM havner i uke 47, så føler jeg henger litt etter resten her med EL men håper jeg er heldig og får EL cd15 ish denne gangen, bare 10 dager igjen da fortsatt TR, dog på hell, så begynner å kjenne etter tappen når hun har reist.
Ja, tok denne i går ettermiddag så da kan jeg vel forvente EL ila dagen hvis jeg har forstått det riktigDen kan jo være positiv. Noen av oss (bl.a. meg) får aldri høy eller maks, så ikke stol 100 prosent på appenes vurdering av streker, ei heller digitale. Jeg fikk blinkende smileansikt på knapt synlig test her om dagen... Men testene dine indikerer at EL er rett rundt hjørnet, så kast dere i senga likevel!
Mymlens - 25 - B2 - PP1 - EL 10/11 - IKM 25/11
Har aldri vært prøver før, vet ikke helt hva jeg holder på med. Prøver meg på å melde meg inn her selv om dere har fått pratet sammen en stund allerede.
Velkommen Jeg vet heller ikke hva jeg holder på med
Stemmer! Gleder meg til å komme etter!Ja, tok denne i går ettermiddag så da kan jeg vel forvente EL ila dagen hvis jeg har forstått det riktig
Samme her! Barn nr. 4 (forsøk på graviditet nr. 7)!Velkommen!
Hvis det er noen trøst aner ikke jeg heller på hva jeg holder på med, og jeg prøver på barn nr.3
Ja, vi la en ti-årsplan sammen og fant ut av vi burde prøve på neste allerede nå. Så tok jeg en titt på kalenderen og fant ut at det passet bra, for antatt eggløsning var ikke så altfor langt unna Spennende å se hvor mange pp det tar. Første barnet var en overraskelse, der samleie var 6 dager før eggløsning. Falt meg aldri inn at jeg kunne blitt gravid etter å ha tatt angrepille og det heleJeg starter vanligvis på cd10 (har hatt el på cd 13/14), korte sykluser på 23/24dager. Pleier å være godt innafor å begynne da så nå er det første pp for deg?
Samme her! Barn nr. 4 (forsøk på graviditet nr. 7)!
HahaJa, vi la en ti-årsplan sammen og fant ut av vi burde prøve på neste allerede nå. Så tok jeg en titt på kalenderen og fant ut at det passet bra, for antatt eggløsning var ikke så altfor langt unna Spennende å se hvor mange pp det tar. Første barnet var en overraskelse, der samleie var 6 dager før eggløsning. Falt meg aldri inn at jeg kunne blitt gravid etter å ha tatt angrepille og det hele
Er det fasen mellom eggløsning og ikm? Hva skjer når den er kort?Haha
Begge mine ble jeg gravid med på pp6. Jeg er nå på pp6 med tredjemann, skal til gyn idag for muligens noe for å forlenge lutealfasen, så føler fallhøyden er stor denne gangen
Ja, det er den fasen og egget kan ha problemer med å feste seg når den blir for kort (jeg har fått tr 10 og 11dager etter eggløsning, dvs 9 og 10dpo. 10 kan gå, men når det er nede i 9 så er den veldig knapp)Er det fasen mellom eggløsning og ikm? Hva skjer når den er kort?
Skjønner. Var den også kort da du fikk de to første?Ja, det er den fasen og egget kan ha problemer med å feste seg når den blir for kort (jeg har fått tr 10 og 11dager etter eggløsning, dvs 9 og 10dpo. 10 kan gå, men når det er nede i 9 så er den veldig knapp)
Med første så sluttet jeg på pillen og lot det stå til. Jeg fulgte ikke så mye med på syklusen. Men med minsten mener jeg at den var litt kort da også, men ikke 9dagerSkjønner. Var den også kort da du fikk de to første?
Forstår, ante ikke at det kunne være så mange variasjoner på sykluser og at prevensjon kunne påvirke det. Alt man lærer av å kunne dele erfaringer på forum Satser på at gyn er behjelpeligMed første så sluttet jeg på pillen og lot det stå til. Jeg fulgte ikke så mye med på syklusen. Men med minsten mener jeg at den var litt kort da også, men ikke 9dager
Jeg sluttet på pillen i slutten av juni, så kan fortsatt være litt trøbbel pga det. Men jeg er 34 og vil ikke sløse tid, så bestilt time hos gyn for litt hjelp
Ja, det er mye variasjoner min fjerde syklus endte plutselig på 37dager (el kom på cd27) ut av det blå, mot vanligvis 23/24Forstår, ante ikke at det kunne være så mange variasjoner på sykluser og at prevensjon kunne påvirke det. Alt man lærer av å kunne dele erfaringer på forum Satser på at gyn er behjelpelig
Hihi jaaaa vi kan lage ettertroppen her inne så får vi se om ikke vi må over i 48 etterhvert... men synes dette var en så god gjeng så har ikke lyst til å hoppe over, vi har jo avtale her om positiv test og det heleNeida, du har jo meg. Jeg må sikkert over i IKM 48.