Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes denne tabellen var grei jeg..Når tester dere for eggløsning?
Takk. Det er så mange her inne, inkludert deg, som har gått (og går) gjennom svært tunge stunder. Ikke alltid en har overskudd til andres "småproblemer" da. Men jeg vet jo egentlig at alle har lov til å føle det de vil. Av og til føles det bare litt feil likevel. Skal ikke være lett.Haha! Men det passer jo i så fall bra, høres det ut som Blir det lenge til dere sees?
Godt å være litt alene, og fint å høre at ting føles litt bedre.
Alle har sitt, og det er overhodet ikke sånn at det er mer eller mindre lov til å være "selvsentrert"/lei om man har den ene eller den andre fjelltoppen som skal klatres, så det skal du ikke beklage. Her har vi rom for alle sine gleder og sorger
Håper på masssssse gleder de neste ukene
Spørs på hvor sikker man er på sykluslengde. Her har det vært mye kluss, så jeg tester fra ca. CD 9 nå for tida.Når tester dere for eggløsning?
Jeg liker å tenke at man skal ha det bra og være glad selv om noen andre har det bedre, og på samme måte kan man ha det dritt selv om andre har det verreTakk. Det er så mange her inne, inkludert deg, som har gått (og går) gjennom svært tunge stunder. Ikke alltid en har overskudd til andres "småproblemer" da. Men jeg vet jo egentlig at alle har lov til å føle det de vil. Av og til føles det bare litt feil likevel. Skal ikke være lett.
Vi sees igjen i kveld, så da er det vel på'n igjen. Hvor er dere i løypa?
Det var tidlig ja!! Har du testet i tillegg?Har vært litt stille fra meg i det siste, men har vært så opptatt de siste dagene.
Har lest meg litt opp og føler sånn med dere som har mistet skattene deres Dere er tøffe som deler.
Spennende med alle testene her inne, EL snart på noen av dere Håper det er gullegget
Her i gården har livmortappen flyttet seg høyt opp og blitt myk og åpen-ish i løpet av dagen Er bare på CD9 så er tidlig da.
Iiik! Når reiser han?Mye murring, rosa utflod, negativ EL-test og mannen er borte fra i morgen til søndag! Great! CD10 i dag!
Tester ikke, blir så stressa av detDet var tidlig ja!! Har du testet i tillegg?
Får dere lagt litt aksjer før han reiser for sikkerhets skyld? De kan jo overleve opptil 5 dager... hvis dere legger noen når han kommer tilbake også så kan det jo gå selvom EL kommer inni der? Når pleier du å ha?Mye murring, rosa utflod, negativ EL-test og mannen er borte fra i morgen til søndag! Great! CD10 i dag!
Ser den! Jeg blir stressa av ikke å teste men har funnet den uten å teste også, for ble gravid etter én runde i høyet bare basert på kroppens signaler. Så har absolutt troa på den metoden også jeg er bare litt kontrollfrik Ja den endrer seg veldig fort, heldigvis lett å kjenne igjen når det er. Greit å ha noen svømmere liggende der klar da for når den åpner seg her er jeg bare på CD5 foreløpig, men har så kort lutealfase (vanligvis) at IKM havner i uke 47, så føler jeg henger litt etter resten her med EL men håper jeg er heldig og får EL cd15 ish denne gangen, bare 10 dager igjen da fortsatt TR, dog på hell, så begynner å kjenne etter tappen når hun har reist.Tester ikke, blir så stressa av det
Synes livmortappen endrer seg fort da og når EL står på er det ingen tvil. Tror ikke det var i dag, men aksjer er selvsagt lagt inn
Hvordan er det på din kant?
Pleier å ha EL på CD16. Rekker vel en runde i kveld og kanskje i morgen ettermiddag før han drar. CD16 er på søndag, så får jo lagt inn aksjer når han kommer hjem.. Burde jo være innafor da vil jeg tro!Får dere lagt litt aksjer før han reiser for sikkerhets skyld? De kan jo overleve opptil 5 dager... hvis dere legger noen når han kommer tilbake også så kan det jo gå selvom EL kommer inni der? Når pleier du å ha?
Testet den gangen jeg ble gravid med EM, men det får bli med det Har klart å bli gravid tre ganger uten testing så det er heldigvis ikke problemetSer den! Jeg blir stressa av ikke å teste men har funnet den uten å teste også, for ble gravid etter én runde i høyet bare basert på kroppens signaler. Så har absolutt troa på den metoden også jeg er bare litt kontrollfrik Ja den endrer seg veldig fort, heldigvis lett å kjenne igjen når det er. Greit å ha noen svømmere liggende der klar da for når den åpner seg her er jeg bare på CD5 foreløpig, men har så kort lutealfase (vanligvis) at IKM havner i uke 47, så føler jeg henger litt etter resten her med EL men håper jeg er heldig og får EL cd15 ish denne gangen, bare 10 dager igjen da fortsatt TR, dog på hell, så begynner å kjenne etter tappen når hun har reist.
Takk! Det skal jeg gjøreVelkommen skal du være Hold oss gjerne oppdatert på testingen!
Velkommen Jeg vet heller ikke hva jeg holder på medMymlens - 25 - B2 - PP1 - EL 10/11 - IKM 25/11
Har aldri vært prøver før, vet ikke helt hva jeg holder på med. Prøver meg på å melde meg inn her selv om dere har fått pratet sammen en stund allerede.