❤️ IKM uke 47 ❤️

Dagens test er helt hvit... så fortsatt litt usikker på om toppen har vært eller om el er forsinket.

Vedlegg

• 20231107_134435.jpg
    20231107_134435.jpg
    2,6 MB · Visninger: 43
Haha! Men det passer jo i så fall bra, høres det ut som :hello2 Blir det lenge til dere sees?
Godt å være litt alene, og fint å høre at ting føles litt bedre.
Alle har sitt, og det er overhodet ikke sånn at det er mer eller mindre lov til å være "selvsentrert"/lei om man har den ene eller den andre fjelltoppen som skal klatres, så det skal du ikke beklage. Her har vi rom for alle sine gleder og sorger :Heartred
Håper på masssssse gleder de neste ukene :happy:
Takk. Det er så mange her inne, inkludert deg, som har gått (og går) gjennom svært tunge stunder. Ikke alltid en har overskudd til andres "småproblemer" da. Men jeg vet jo egentlig at alle har lov til å føle det de vil. Av og til føles det bare litt feil likevel. Skal ikke være lett. :hilarious:

Vi sees igjen i kveld, så da er det vel på'n igjen. Hvor er dere i løypa?

Takk. Det er så mange her inne, inkludert deg, som har gått (og går) gjennom svært tunge stunder. Ikke alltid en har overskudd til andres "småproblemer" da. Men jeg vet jo egentlig at alle har lov til å føle det de vil. Av og til føles det bare litt feil likevel. Skal ikke være lett. :hilarious:

Vi sees igjen i kveld, så da er det vel på'n igjen. Hvor er dere i løypa?
Jeg liker å tenke at man skal ha det bra og være glad selv om noen andre har det bedre, og på samme måte kan man ha det dritt selv om andre har det verre :dance008

Appene anslår el i morgen/tor her, men dårlig med økning på testene foreløpig. På vei hjem nå, da ryker en test :hello2 planlegger å forføre min uvitende mann i dag og torsdag, da har vi forhåpentligvis søn, tir, tor i boks :hilarious:

Har vært litt stille fra meg i det siste, men har vært så opptatt de siste dagene.
Har lest meg litt opp og føler sånn med dere som har mistet skattene deres:Heartred Dere er tøffe som deler.

Spennende med alle testene her inne, EL snart på noen av dere:D Håper det er gullegget:love017
Her i gården har livmortappen flyttet seg høyt opp og blitt myk og åpen-ish i løpet av dagen:nailbiting: Er bare på CD9 så er tidlig da.

Har vært litt stille fra meg i det siste, men har vært så opptatt de siste dagene.
Har lest meg litt opp og føler sånn med dere som har mistet skattene deres:Heartred Dere er tøffe som deler.

Spennende med alle testene her inne, EL snart på noen av dere:D Håper det er gullegget:love017
Her i gården har livmortappen flyttet seg høyt opp og blitt myk og åpen-ish i løpet av dagen:nailbiting: Er bare på CD9 så er tidlig da.
Det var tidlig ja!! Har du testet i tillegg?

Det var tidlig ja!! Har du testet i tillegg?
Tester ikke, blir så stressa av det :hilarious:
Synes livmortappen endrer seg fort da og når EL står på er det ingen tvil. Tror ikke det var i dag, men aksjer er selvsagt lagt inn:joyful:
Hvordan er det på din kant?

Mye murring, rosa utflod, negativ EL-test og mannen er borte fra i morgen til søndag! Great! CD10 i dag! :bag:
Får dere lagt litt aksjer før han reiser for sikkerhets skyld? De kan jo overleve opptil 5 dager... :smiley-angelic001 hvis dere legger noen når han kommer tilbake også så kan det jo gå selvom EL kommer inni der? Når pleier du å ha?

Tester ikke, blir så stressa av det :hilarious:
Synes livmortappen endrer seg fort da og når EL står på er det ingen tvil. Tror ikke det var i dag, men aksjer er selvsagt lagt inn:joyful:
Hvordan er det på din kant?
Ser den! Jeg blir stressa av ikke å teste :hilarious: men har funnet den uten å teste også, for ble gravid etter én runde i høyet bare basert på kroppens signaler. Så har absolutt troa på den metoden også ☺️ jeg er bare litt kontrollfrik :p:hilarious:Ja den endrer seg veldig fort, heldigvis lett å kjenne igjen når det er. Greit å ha noen svømmere liggende der klar da for når den åpner seg :joyful: her er jeg bare på CD5 foreløpig, men har så kort lutealfase (vanligvis) at IKM havner i uke 47, så føler jeg henger litt etter resten her med EL :p men håper jeg er heldig og får EL cd15 ish denne gangen, bare 10 dager igjen da ☺️ fortsatt TR, dog på hell, så begynner å kjenne etter tappen når hun har reist.

Last edited:
Får dere lagt litt aksjer før han reiser for sikkerhets skyld? De kan jo overleve opptil 5 dager... :smiley-angelic001 hvis dere legger noen når han kommer tilbake også så kan det jo gå selvom EL kommer inni der? Når pleier du å ha?
Pleier å ha EL på CD16. Rekker vel en runde i kveld og kanskje i morgen ettermiddag før han drar. CD16 er på søndag, så får jo lagt inn aksjer når han kommer hjem.. Burde jo være innafor da vil jeg tro!

Ser den! Jeg blir stressa av ikke å teste :hilarious: men har funnet den uten å teste også, for ble gravid etter én runde i høyet bare basert på kroppens signaler. Så har absolutt troa på den metoden også ☺️ jeg er bare litt kontrollfrik :p:hilarious:Ja den endrer seg veldig fort, heldigvis lett å kjenne igjen når det er. Greit å ha noen svømmere liggende der klar da for når den åpner seg :joyful: her er jeg bare på CD5 foreløpig, men har så kort lutealfase (vanligvis) at IKM havner i uke 47, så føler jeg henger litt etter resten her med EL :p men håper jeg er heldig og får EL cd15 ish denne gangen, bare 10 dager igjen da ☺️ fortsatt TR, dog på hell, så begynner å kjenne etter tappen når hun har reist.
Testet den gangen jeg ble gravid med EM, men det får bli med det:p Har klart å bli gravid tre ganger uten testing så det er heldigvis ikke problemet:cool01

Du er såpass langt etter ja. Får håpe TR snart hiver seg på dør, nå har vi sett nok til henne og hun ønskes ikke velkommen igjen på mange måneder:happy: Det har vi jo avtale om hele gjengen:joyful:
Blir spennende å se når du skal teste:D

Oppdatering på EL-tester. Hadde en topp i går, litt svakere strek i dag. Hadde også EL-smerter på morgenen i dag. Så da kan jeg kanskje regne med at EL er over? La inn aksjer i går, fikk ikke gjort i dag. Men tror dere det er noe poeng å legge inn i morgen da? :nailbiting:

Vedlegg

• EB6B4278-AD3C-4F31-A01B-9C1AE44ACB6B.jpeg
    EB6B4278-AD3C-4F31-A01B-9C1AE44ACB6B.jpeg
    646,9 KB · Visninger: 52
  • 00B97891-FAE5-4EE5-BB17-8EDAFB57BF6C.jpeg
    00B97891-FAE5-4EE5-BB17-8EDAFB57BF6C.jpeg
    552,7 KB · Visninger: 42
  • 1B09DD8F-26BF-450B-8A88-DBDAD1CF7960.jpeg
    1B09DD8F-26BF-450B-8A88-DBDAD1CF7960.jpeg
    477,5 KB · Visninger: 41
  • BB0AA7FD-16D5-4942-9621-8F809105826E.jpeg
    BB0AA7FD-16D5-4942-9621-8F809105826E.jpeg
    791,5 KB · Visninger: 41
Mymlens - 25 - B2 - PP1 - EL 10/11 - IKM 25/11

Har aldri vært prøver før, vet ikke helt hva jeg holder på med. Prøver meg på å melde meg inn her selv om dere har fått pratet sammen en stund allerede. :happy:
Velkommen :love2 Jeg vet heller ikke hva jeg holder på med :hilarious:

Har du begynt å teste for el?

Back
Topp