❤️ IKM uke 47 ❤️

Ble ferdig med mens i går. Hadde mye slim i går samt ryggvondt og murringer i nedre del av mage.
Tror egentlig ikke kroppen er helt klar for ny runde, men lengselen etter en liten en er så stor.
Jeg skulle jo vært høygravid og lykkelig, istedenfor må jeg besøke en grav til lilllegull.
Uff :Heartred Det er så fortvilende. Man prøver jo å se fremover, men det er noe forbanna drit å måtte ta eggløsningstester og tenne lys på en grav når man egentlig skulle planlagt dåp og vært i perm... Kjenner at jeg stresser med å bli gravid igjen jeg også, og det føles fryktelig lenge å gå ni nye måneder før man får møte et søsken, så man vil jo være gravid i går... :love2

Får slenge meg med her, er litt usikker på datoer denne gangen, da forrige graviditet enste i SA uke 5+4. Nå nærmer EL seg, har sluttet å blø for flere dager siden og EL-slim har meldt seg. EL-testene blir tydeligere for hver dag, så kom heldigvis tilbake til vanlig syklus ganske raskt

Avokadonøtta - 31 - B1 - PP3 (første etter SA) - EL rundt 8./9., litt usikker pga relativt nylig SA - IKM også litt usikker denne gangen
Velkommen skal du være :Heartred Hold oss gjerne oppdatert på testingen! :dance008

Er det noen som har vært borti att cb digital fortsetter å være positiv, men strimmel har begynt å bli negativ? Blir så forvirra.. har hatt positive cb digital i 3 dager nå, har tatt strimmel samtidig, og strimmelen ble negativ nå, men cb digital er fortsatt positiv.. blir så forvirra.. ifølge premom så var selve el dagen i går.. hva skal man stole på tro?

Uff :Heartred Det er så fortvilende. Man prøver jo å se fremover, men det er noe forbanna drit å måtte ta eggløsningstester og tenne lys på en grav når man egentlig skulle planlagt dåp og vært i perm... Kjenner at jeg stresser med å bli gravid igjen jeg også, og det føles fryktelig lenge å gå ni nye måneder før man får møte et søsken, så man vil jo være gravid i går... :love2

Får antagelig ikke gått et fult svangerskap uansett, må bare håpe og gå lengst mulig.
Så hele graviditeten kommer til å være dritt, fra ende til annen..
Håper så det sitter for oss :Heartbigred

Er det noen som har vært borti att cb digital fortsetter å være positiv, men strimmel har begynt å bli negativ? Blir så forvirra.. har hatt positive cb digital i 3 dager nå, har tatt strimmel samtidig, og strimmelen ble negativ nå, men cb digital er fortsatt positiv.. blir så forvirra.. ifølge premom så var selve el dagen i går.. hva skal man stole på tro?
Ingen erfaring. Helgardere deg. Tenk begge scenario. Legg inn aksjer en dag for mye enn en dag for lite. :dance008

Ingen erfaring. Helgardere deg. Tenk begge scenario. Legg inn aksjer en dag for mye enn en dag for lite. :dance008
Ja, det skal vi! Skulle egentlig ikke ha el før på onsdag 08.11. Men den ble positiv på lørdag dag 11 (negativ på fredag), og har vært positiv siden. Hadde også el smerter lørdag og søndag, men ikke noe i dag.

Ja, det skal vi! Skulle egentlig ikke ha el før på onsdag 08.11. Men den ble positiv på lørdag dag 11 (negativ på fredag), og har vært positiv siden. Hadde også el smerter lørdag og søndag, men ikke noe i dag.

Så lenge du har positiv el-test ville jeg gått ut fra at egget ikke har sluppet. Lenge siden du tok test? Hvordan så den ut?

Så lenge du har positiv el-test ville jeg gått ut fra at egget ikke har sluppet. Lenge siden du tok test? Hvordan så den ut?
Jeg har også tatt cb digital som har vist positiv lørdag, søndag og i dag.

Vedlegg

• Screenshot_20231106_181934_Premom.jpg
    Screenshot_20231106_181934_Premom.jpg
    523,9 KB · Visninger: 50
Ut i fra disse vil jeg anta at egget har sluppet, og eggløsningen har vært/er på cd13.
Ja, det er det jeg også har tenkt. Siden jeg hadde el smerter lørdag og søndag, men ikke noe i dag. Bare synes det var rart jeg fikk positiv på cb digital I dag, hadde forventet att den skulle være negativ. Men vet ikke om det går ann att LH synker sakte evt.. jaja, spennende å se fremmover da. takk for svar :-)

Har fortsatt å teste, da jeg var usikker på om jeg hadde hatt eggløsning i helga. Ut i fra disse testene antar jeg at EL kommer i morgen. Litt lettelse at det på en måte er ett system i forsinkelsen da EL kommer tre dager senere og mensen varte tre dager lenger enn normalt :p

Antar at IKM blir rundt 22.11 da.

Vedlegg

• IMG_4528.jpeg
    IMG_4528.jpeg
    132,8 KB · Visninger: 47
Litt usikker her, forventet el er i dag, testet ikke på lørdag fordi jeg var på hytte med utedo i minusgrader, men begynner å lure på om jeg kan ha hatt en topp på lørdag? El-slim i helga og i dag, la inn aksjer i går, men kommer til å fortsette testingen ut uka for sikkerhets skyld.
20231106_225330.jpg

Venter i spenning! Flo estimerer el i morgen, premom på torsdag. Ser ikke ut som det kommer noen topp i dag akkurat, så heller vel mot sistnevnte hvis ikke det mot formodning plutselig stiger superfort her etterpå. Det passer best i kalenderen å legge aksjer i kveld, får vel uansett gjøre det i tilfelle vi ikke får skvist det inn ons/tor :dance008

Vedlegg

• IMG_0188.png
    IMG_0188.png
    447,2 KB · Visninger: 40
  • IMG_0187.png
    IMG_0187.png
    1,5 MB · Visninger: 40
Litt usikker her, forventet el er i dag, testet ikke på lørdag fordi jeg var på hytte med utedo i minusgrader, men begynner å lure på om jeg kan ha hatt en topp på lørdag? El-slim i helga og i dag, la inn aksjer i går, men kommer til å fortsette testingen ut uka for sikkerhets skyld.Vis vedlegget 418814
Jeg aner ikke og har ingen råd, men elsker å se tester, veldig spennende! Ville også testet noen dager til med de testene. Hold oss oppdatert :love2

Litt usikker her, forventet el er i dag, testet ikke på lørdag fordi jeg var på hytte med utedo i minusgrader, men begynner å lure på om jeg kan ha hatt en topp på lørdag? El-slim i helga og i dag, la inn aksjer i går, men kommer til å fortsette testingen ut uka for sikkerhets skyld.Vis vedlegget 418814
Hmm, vanskelig å si. Ville fortsatt å teste. Kan jo være el er litt sen bare :dontknow

Ble ferdig med mens i går. Hadde mye slim i går samt ryggvondt og murringer i nedre del av mage.
Tror egentlig ikke kroppen er helt klar for ny runde, men lengselen etter en liten en er så stor.
Jeg skulle jo vært høygravid og lykkelig, istedenfor må jeg besøke en grav til lilllegull.
Åh, det må være så vondt:Heartred

Back
Topp