❤️ IKM uke 47 ❤️

Stemmer det, husker jo at jeg tenkte at det ikke var så stor stigning på dine, og det samme tenkte jeg om mine egne da de var mye lavere enn peak forrige mnd selv om de hadde økt. Jeg er også litt treg på å lese av noen ganger, så mulig de er misvisende uansett. Er sånn passe utålmodig, paranoid og stressa :hilarious:
Pleier stort sett å få slim et par dager før, så satser på at det er forvarsel nå. Har vært litt dårlig med aksjer i det siste da mannen ikke er helt i form for tiden :arghh:
Jeg har vanligvis vært veldig avslappet til prøving og testing i tidligere svangerskap, derav lite erfaring med EL tester o.l. Men denne perioden analyser jeg og tenker mye mer enn tidligere. Så skjønner godt at du føler som du gjør. Hjalp litt å få positiv EL test da er liksom en ting i prosessen unnagjort. Kanskje det hjelper for deg også. Selv om man da går to uker i uvisshet..

Det må jo være noe galt med CB-testeren min... Leser den av glasskyggen i stedet for teststreken? Fikk blinkende smileansikt på CD 12 og CD 15, men testene er jo kjempesvake.. Dagene mellom brukte jeg RFSU, og de var også svake. Har heller ikke slim, så alt er jo åpenbart feil. Drittest som gir falske forhåpninger. Like greit. Er for forkjølet til å ligge med noen i dag.

Vedlegg

• SmartSelect_20231108_210510_Premom.jpg
    SmartSelect_20231108_210510_Premom.jpg
    330,1 KB · Visninger: 48
Jeg har vanligvis vært veldig avslappet til prøving og testing i tidligere svangerskap, derav lite erfaring med EL tester o.l. Men denne perioden analyser jeg og tenker mye mer enn tidligere. Så skjønner godt at du føler som du gjør. Hjalp litt å få positiv EL test da er liksom en ting i prosessen unnagjort. Kanskje det hjelper for deg også. Selv om man da går to uker i uvisshet..
Jaa, nå var jeg så innstilt på at el skulle komme på klokka da appene estimerte, så kom jeg på at kroppen ikke har gjort en eneste ting på normalt vis siden fødsel.. Og da slo det meg at jeg kunne jo ha misset el helt bare fordi jeg var så innstilt på disse dagene. Vi får bare se om eller når det skjer noe her, har massssse tester som kan fyres av iallfall :dance008 Satser på at det samme skjer her som med deg, at den kommer og det ikke er tvil. Det er jaggu ikke lett å holde hodet kaldt :jokercolorlaughing6

Ikke mye symptomer på el her. Svake tester og formen er dalende.. Spørs om det er min tur til å bli syk.

Aksjer legges annenhver dag nå, og mest sannsynlig hver dag når el nærmer seg.IMG_8152.jpeg

Ikke mye symptomer på el her. Svake tester og formen er dalende.. Spørs om det er min tur til å bli syk.

Aksjer legges annenhver dag nå, og mest sannsynlig hver dag når el nærmer seg.Vis vedlegget 419036
Haha,hvis du syns dine er svake, sjekk mine da :hilarious: uff, håper det kommer seg igang snart...
God bedring :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20231108-214331~2.png
    Screenshot_20231108-214331~2.png
    266,7 KB · Visninger: 45
Jaa, nå var jeg så innstilt på at el skulle komme på klokka da appene estimerte, så kom jeg på at kroppen ikke har gjort en eneste ting på normalt vis siden fødsel.. Og da slo det meg at jeg kunne jo ha misset el helt bare fordi jeg var så innstilt på disse dagene. Vi får bare se om eller når det skjer noe her, har massssse tester som kan fyres av iallfall :dance008 Satser på at det samme skjer her som med deg, at den kommer og det ikke er tvil. Det er jaggu ikke lett å holde hodet kaldt :jokercolorlaughing6
Det er fort gjort å få stor tiltro til appene og henge seg opp i dagene den estimerer. Men er så mye som kan spille inn på syklusen så at de noen ganger er på villspor er vel å forvente. Men det er lettere sagt enn gjort å ikke henge seg opp i de også…snakker av erfaring:rolleyes:

Jeg var innstilt på EL til helga basert på app selv om jeg kjente få symptomer og egentlig antok den ville bli forskjøvet pga merkelig mens denne syklusen.

Håper for din del at den kommer snart og at det ikke er tvil. Er bare å teste i vei med ett lager fullt. Må jo brukes opp hvis du skal bli gravid denne gangen :p

Bruker CB sin rosa digitale test, får bare tomme sirkler. Tester til ca samme tid på ettermiddag, og forventet EL er i morgen/fredag. Burde det vært et smilefjes der nå om kalenderen er riktig, eller viser den smilefjes på selve eggløsningsdagen?

Haha,hvis du syns dine er svake, sjekk mine da :hilarious: uff, håper det kommer seg igang snart...
God bedring :Heartred
Oi :laughing021 Når venter du el? Her er det ingen tegn til at el kommer tidligere enn antatt. Håper det blir i helga!! :smiley-angelic001
IMG_8156.jpeg

Nå i disse dager når flere venter på EL og noen er i DPO-land, går tiden fryktelig sakte :hilarious:
Hva driver dere damer her inne med? Sånn bortsett fra å henge i forum :cool:
Jobb? Studier? Er noen hjemmeværende?
Har dere noen spennende hobbyer? :love017

Nå i disse dager når flere venter på EL og noen er i DPO-land, går tiden fryktelig sakte :hilarious:
Jobber i barnehage som pedagogisk leder Og rett inn her i lunsjpausen :hilarious:
Har alltid tenkt at jeg må finne meg en hobby, men tiden strekker ikke til :angelic: med tre barn pluss et avlastningsbarn så er det travelt. Selv om jeg deler mine tre barn med pappaen deres deler av tiden så går det i ett. Akkurat sånn jeg liker det:D

Hva med deg selv?

Det må jo være noe galt med CB-testeren min... Leser den av glasskyggen i stedet for teststreken? Fikk blinkende smileansikt på CD 12 og CD 15, men testene er jo kjempesvake.. Dagene mellom brukte jeg RFSU, og de var også svake. Har heller ikke slim, så alt er jo åpenbart feil. Drittest som gir falske forhåpninger. Like greit. Er for forkjølet til å ligge med noen i dag.
Blir ikke helt venner du med disse EL-testene... Huff, håper det blir litt mer klarhet i det hele om noen dager. Like greit at den venter litt hvis du er syk nå ❤️ her ligger jeg fortsatt med omgangssyken og det siste jeg kan tenke meg nå er å ligge med noen :hilarious:

Oi :laughing021 Når venter du el? Her er det ingen tegn til at el kommer tidligere enn antatt. Håper det blir i helga!! :smiley-angelic001
Vis vedlegget 419073
Disse er sterke for meg også :p fikk EL med 0.80 en gang, så tror de talla er veldig individuelle, tror man heller må se etter om man plutselig får en høy stigning i forhold til sine egne tall ☺️

Er i full jobb og vel så det (har 100% stilling som prosjektleder i en regional organisasjon og 20% stilling i helse). Pusser opp kjøkkenet som MÅ være klart før jul, så det tar det meste av fritid! Ellers så brygger jeg øl og strikker!

Åh, det gjør den virkelig!
Jeg er leder i et større firma innen samfunnsutvikling. Er 40-50% sykemeldt om dagen, det varierer litt etter dagsformen. Ellers går det stort sett et par timer daglig til trening og til å være sammen med familie og venner. Reiser en del både i jobb og privat, og ellers aner jeg ikke hvor timene i døgnet blir av, men borte blir de :hilarious: Vurderer å lære meg å strikke, tenker det er en veldig koselig ting å gjør mens man prøver å bli gravid og i ventetiden når man forhåpentligvis kommer dit. Må bare få ut fingeren..
Og du da?

Blir ikke helt venner du med disse EL-testene... Huff, håper det blir litt mer klarhet i det hele om noen dager. Like greit at den venter litt hvis du er syk nå ❤️ her ligger jeg fortsatt med omgangssyken og det siste jeg kan tenke meg nå er å ligge med noen :hilarious:
Nei, skal bruke opp testene jeg har og så slutte. Det skaper bare mer stress. Uff, hvordan klarte dere å få det? Mener at du skrev at ungen IKKE fikk det? :laughing8

Jobber i barnehage som pedagogisk leder Og rett inn her i lunsjpausen :hilarious:
Har alltid tenkt at jeg må finne meg en hobby, men tiden strekker ikke til :angelic: med tre barn pluss et avlastningsbarn så er det travelt. Selv om jeg deler mine tre barn med pappaen deres deler av tiden så går det i ett. Akkurat sånn jeg liker det:D

Hva med deg selv?
Jeg jobber også i barnehage, som fagarbeider :D Trives heldigvis supergodt!
Har delvis vært innom mange hobbyer, driver en del med perling. Vanlige hama-perler :)

Jeg jobber også i barnehage, som fagarbeider :D Trives heldigvis supergodt!
Har delvis vært innom mange hobbyer, driver en del med perling. Vanlige hama-perler :)

Hama perler får jeg nok av på jobb :hilarious: prøvde meg på sånn diamond painting... men jeg mister tålmodigheten for fort.

Vi har virkelig verdens beste jobb vil jeg si. På tross av dårlig bemanning, lav lønn, stadig økende krav så er det så godt å komme på jobb. Man bli møtt med små klemmer, våte susser og man kjenner at man er viktig i et barns liv:Heartred

Back
Topp