❤️ IKM uke 47 ❤️

Nå i disse dager når flere venter på EL og noen er i DPO-land, går tiden fryktelig sakte :hilarious:
Hva driver dere damer her inne med? Sånn bortsett fra å henge i forum :cool:
Jobb? Studier? Er noen hjemmeværende?
Har dere noen spennende hobbyer? :love017
Ja, tiden er dryyyyg i hele denne prosessen, alltid noe å vente på og telle ned til…
Jeg jobber 100% som pedagogisk leder, dagene flyr avgårde på jobb. Hjemme har jeg en 2-åring, men han er så rolig at det er ikke noe stress (stort sett). Strikker og ser tv når han sover, og husarbeid får gjøres innimellom :happy:

Nå i disse dager når flere venter på EL og noen er i DPO-land, går tiden fryktelig sakte :hilarious:
Jobber 100 % som rådgiver og prosjektleder innenfor en liten fagkrets, men akkurat nå er jeg sylte forkjøla og ligger rett ut. Har også laget en enda smalere podkast i mange år, men med to små strekker ikke tiden til lenger.

Ellers trener jeg kampsport, leser bøker og tegneserier, er opptatt av økologi, matlaging og alt som har med naturen å gjøre, styrer med en liten hage og stapper inn sosialt samvær og konserter når jeg har lyst og overskudd.

Er, som mange andre, nysgjerrig på deg også nå. :hilarious:

Last edited:
Jobber 100 % som rådgiver og prosjektleder innenfor en liten fagkrets, men akkurat nå er jeg sylte forkjøla og ligger rett ut. Har også laget en enda smalere podkast i mange år, men med to små strekker ikke tiden til lenger.

Ellers trener jeg kampsport, leser bøker og tegneserier, er opptatt av økologi, matlaging og alt som har med naturen å gjøre, styrer med en liten hage og stapper inn sosialt samvær og konserter når jeg har lyst og overskudd.

Er, som mange andre, nysgjerrig på deg også nå. :hilarious:
Hihi jeg svarte på en av de tidligere kommentarene, men spørs om den kom bort litt blant alle andre svar :) Jeg jobber som fagarbeider i barnehage, og elsker det:love017

Har prøvd mange hobbyer, da jeg er (ønsker å være :laughing002) veldig kreativ. Perling er liksom den hobbyen som har fenget mest, driver også litt med diamond painting

Jeg er helt full i hodet etter tur til gyn, det var så mye info og litt diverse som gjorde meg litt bekymret :bag: men hun mente at det var lurt å teste ut progesteron og hun var imponert over min kartlegging av syklus :hilarious:
Trodde jeg hadde svart på denne, men nå finner jeg det ikke igjen..
Håper det går greit med deg og at du ikke er altfor bekymret over tilbakemeldingene du fikk :Heartred:Heartred
Da rekker du å teste prog denne syklusen?!

@Mymlens og @MammaMaya , dere er hverdagshelter! Når samfunnet er lagt opp slik at alle må være i jobb minst åtte timer per dag, og også reise til og fra, er det godt å vite at de små kan være med trygge voksne i mens.

Ellers føler jeg med deg, @Alma<3 . Omgangssyke er det verste. :hilarious:
Word!! Virkelig hverdagshelter @Mymlens og @MammaMaya ☺️❤️

Haha takk, det er ikke å anbefale nei :p :hilarious: håper du snart kommer deg fra forkjølelsen og blir liggeklar også :cool14

Går fryktelig sakte ja!! Jeg er hjemmeværende for tiden da jeg har fulgt mannen til hans hjemland Spania, studert biologi og medisin, og er ekspert i ernæringsfysiologisk immunologi (altså hvordan hva vi spiser påvirker helsa vår). Så synes naturlig nok det er veldig spennende med mat! Driver å jobber med å forbedre spansken min, være aktiv i barnehagen til datteren vår (vi har store årsprosjekt der hvor foreldrene er veldig involvert, i år handler det om vitenskap, har teater, arbeid i kjøkkenhagen, osv som vi gjør for og med barna våre). Og ellers går resten av tiden med til å være med og leke med halvannetåringen ☺️

Ima - 31 - B2 - PP11 - EL 9/11 - IKM23/11

Hei, jeg melder meg inn litt seint, har vært mye kluss med tidspunkt for EL og lange sykluser men fikk en tydelig positiv EL test i dag

Vedlegg

• IMG_9495.jpeg
    IMG_9495.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 55
Trodde jeg hadde svart på denne, men nå finner jeg det ikke igjen..
Håper det går greit med deg og at du ikke er altfor bekymret over tilbakemeldingene du fikk :Heartred:Heartred
Da rekker du å teste prog denne syklusen?!
Jeg tenkte egentlig å ta meg en pause, men er litt til og fra her inne :shy: noe tiltak å svare på ting da...
Jeg kjenner jo at jeg tenker mye på det, ikke snakket med samboer om det enda.
Ja, fikk resept på progesterontilskudd, så skal hente det imorgen. Men foreløpig blanke eltester (har pleid å få positiv ila cd12 som jeg da er idag), så frykter for lang syklus igjen :bag:

Jobber 75% stilling som fagarbeider i hjemmetjenesten, men per nå sykemeldt da jeg gikk på en smell (mye både på jobb og privat som gjorde at jeg endte der). Dermed blir tiden så innmari lang når det gjelder prøving. På vei litt tilbake på jobb (men da i omsorgsboliger tilhørende sonen vår) endelig, etter jeg ble sykemeldt i mai.
Jeg elsker puslespill, diamond painting osv, mest avslappende hobbyer jeg vet :Heartbigred

Jeg tenkte egentlig å ta meg en pause, men er litt til og fra her inne :shy: noe tiltak å svare på ting da...
Jeg kjenner jo at jeg tenker mye på det, ikke snakket med samboer om det enda.
Ja, fikk resept på progesterontilskudd, så skal hente det imorgen. Men foreløpig blanke eltester (har pleid å få positiv ila cd12 som jeg da er idag), så frykter for lang syklus igjen :bag:
Skjønner det ❤️ Håper du slipper altfor lang syklus og at det stabiliserer seg nå, kanskje den bare er en dag eller to senere enn vanlig? Ingen andre tegn på gang? Krysser alt som krysses kan for deg :love017

Hihi jeg svarte på en av de tidligere kommentarene, men spørs om den kom bort litt blant alle andre svar :) Jeg jobber som fagarbeider i barnehage, og elsker det:love017

Har prøvd mange hobbyer, da jeg er (ønsker å være :laughing002) veldig kreativ. Perling er liksom den hobbyen som har fenget mest, driver også litt med diamond painting
Beklager, blandet deg med @Mymlens ! Mummidalens storesøster og lillesøster på forumet. :hilarious: Perling er gøy, da! Diamantmaling har jeg ikke prøvd, men har sett det. Kult!

Skjønner det ❤️ Håper du slipper altfor lang syklus og at det stabiliserer seg nå, kanskje den bare er en dag eller to senere enn vanlig? Ingen andre tegn på gang? Krysser alt som krysses kan for deg :love017
Den eneste gangen jeg ikke har fått positiv på cd12, så kom el på cd27, derfor frykter jeg det verste :bag:
Jeg følte at jeg hadde endel murringer i magen tidligere, men det har roet seg nå. Så jeg vet ikke :shy:
Håper på at jeg kanskje kan få positiv test ila et par dager :) hvordan ligger du ann?

Jeg har null tro på el tester denne perioden, men av ren nysgjerrighet tok jeg en test likevel i dag tidlig og en til nå i kveld, fordi graviditetstesten var blitt så svak (4,5 uke etter BO). Vet ikke helt om disse teller jeg, men artig hvis de hadde gjort det da. Estimert el er i dag, men føler ikke jeg har noen tegn til det, da har det vært mer den siste uken, med murringer og greier. TR har ihvertfall ikke kommet enda, så vi får bare vente å se.

Vedlegg

• IMG_9169.jpeg
    IMG_9169.jpeg
    646,3 KB · Visninger: 47
  • IMG_9168.jpeg
    IMG_9168.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 36
  • IMG_9167.jpeg
    IMG_9167.jpeg
    329,4 KB · Visninger: 39
Hjemmeværende her, men vi prøver å få en gammel gård i drift igjen og bli bønder i mangel av et bedre ord :joyful:
Ellers er det husarbeid som opptar mye av dagtida før dpo-land. Etter EL går dagene så treigt, da bor jeg her inne på forum selv om jeg forteller meg selv hver gang at jeg skal holde litt avstand:hilarious:

Av hobbyer går det i litt av hvert kreativt; sying, strikking, kransebinding og sånt:love017

Har prøvd meg litt på el-testing, men de er helt blenda så jeg gir opp den testingen. Skal ha el på søndag ifølge div apper.
Men jeg er så trøtt i dag, ikke vært så trøtt siden jeg var gravid.
Så nå holder hodet mitt på å overbevise meg at jeg hadde el ganske rett etter mens (som jeg hadde med lillegull).

Som jg savner tiden der jeg ikke tenkte på el og graviditet :happy3 :laughing002 :banghead:

Back
Topp