Oioioi! Her var det stor økning!Kanskje skjer det noe nå?? Åh, som jeg håper! kom masse slim ved dobesøk også, eggehvite!
Tipper du straks har el!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioioi! Her var det stor økning!Kanskje skjer det noe nå?? Åh, som jeg håper! kom masse slim ved dobesøk også, eggehvite!
Enda litt sterkere..Jeg har troa!!!
Og enda litt sterkereOioioi! Her var det stor økning!
Tipper du straks har el!
Oioi! Kanskje disse er positive i morgen, og at el kommer på søndag?Og enda litt sterkere
Kanskje kommer til å ta en til senere ogsåOioi! Kanskje disse er positive i morgen, og at el kommer på søndag?
Jeg har tatt helt avsted med testingen idag og blir en sent ikveld også!Nå begynner det forhåpentligvis å nærme seg noedet blir nok en test til i kveld
NÅ skjer det, hvert øyeblikkJeg har tatt helt avsted med testingen idag og blir en sent ikveld også!
Iiik, nå går det fort opp!Jeg har tatt helt avsted med testingen idag og blir en sent ikveld også!
Jeg er vant til at når det først øker så øker det ganske kjapt, og derfor tar jeg litt avsted på testingenIiik, nå går det fort opp!
Når pleier du å ha el, hvilken cd?Ikke mye økning her, gitt..
Kommer heeeelt an på sykluslengde. Har 12 dagers lutealfase. Og en syklus som varierer mellom 26-32 dager.Når pleier du å ha el, hvilken cd?
Ååh jippii se der da!!Jeg har tatt helt avsted med testingen idag og blir en sent ikveld også!
Enda litt sterkere..
Se her da!! Her har det skjedd ting siden jeg var inne sist! det må være det egget som lå og lura der inne dette! Nå kommer detJeg har tatt helt avsted med testingen idag og blir en sent ikveld også!
Hurra for slim!! håper den kommer i helgen!Det har gått i eeeeettt kjør her i dag, men plutselig kom det ganske bra med slim! Kanskje el kommer i helgen, woho! Blenda i morges, spent på test i kveld
Hehehe, godt vi er fleruff, blir flau av meg selv…. Veldig bra stigning hos deg da, spent på når du når toppen! Pleier det å være i kveld, eller tror du at den kommer i morgen?Jeg har tatt helt avsted med testingen idag og blir en sent ikveld også!