❤️ IKM uke 47 ❤️

Hehehe, godt vi er fler:hilarious:uff, blir flau av meg selv…. Veldig bra stigning hos deg da, spent på når du når toppen! Pleier det å være i kveld, eller tror du at den kommer i morgen?:happy:
Jeg er usikker (pleier alltid å få positiv test ila cd12, som da var igår), men tipper peak kommer imorgen en gang :)
Gøy å teste da! :hilarious:

Jeg er usikker (pleier alltid å få positiv test ila cd12, som da var igår), men tipper peak kommer imorgen en gang :)
Gøy å teste da! :hilarious:
Hehe ja, er så merkelig hvordan hodet funker når man først starter å teste! Mye vil ha mer si :hilarious: håper også på peak i morgen, kanskje blir vi helt likt :happy:

Slimmengden bygger seg opp, og jeg er yrere enn vanlig, så symptommessig nærmer det seg. Lave tester, da, men det er like greit at det holder seg inne noen dager ennå. Mannen vil neppe ligge med meg nå som jeg er syk. Er forvist til kjelleren. :hilarious:

Hehe ja, er så merkelig hvordan hodet funker når man først starter å teste! Mye vil ha mer si :hilarious: håper også på peak i morgen, kanskje blir vi helt likt :happy:
Hadde vært gøy å ligge helt likt med noen :happy:
Nå skal jeg snart legge meg i badekaret og slappe av, og gi samboer litt fred. Tar på med besøk av 5barn på en gang, særlig med dårlig vær :wacky: datteren min hadde med seg ei venninne hjem fra skolen, sønnen min fikk besøk av en kamerat. Og så kom kusinen deres (hun er aldersmessig midt mellom våre to) på besøk. Fy så godt å få ungene i seng :hilarious:
Så da blir det badekar, ansiktsmaske, bodyscrub og så litt forføring på slutten av dagen :angelic:

Hurra :)

Vedlegg

• PXL_20231110_195806433.jpg
    PXL_20231110_195806433.jpg
    440,5 KB · Visninger: 32
1,18. Så jeg kommer nok til å få sterkere tester, men nå er den i det minste positiv :)
Pleier den å bli enda sterkere? :eek: men så bra den kom! EL CD14 eller 15 er jo spot on! :love017 spent på hva tempinga viser nå

Last edited:
Slimmengden bygger seg opp, og jeg er yrere enn vanlig, så symptommessig nærmer det seg. Lave tester, da, men det er like greit at det holder seg inne noen dager ennå. Mannen vil neppe ligge med meg nå som jeg er syk. Er forvist til kjelleren. :hilarious:
Elsker smileyen var for økte symptomer, ikke for forvisningen til kjelleren :p :hilarious:

Pleier den å bli enda sterkere? :eek: men så bra den kom! EL CD14 eller 15 er jo spot on! :love017 spent på hva tempinga viser nå
Slike pleier jeg å få, derfor tenker jeg at peak kommer imorgen en gang :)
Så da forventer jeg at tempen går opp enten søndag eller mandag, alt etter når el blir :)

Vedlegg

• Screenshot_20231110-213849.png
    Screenshot_20231110-213849.png
    619,4 KB · Visninger: 44
  • Screenshot_20231110-213856.png
    Screenshot_20231110-213856.png
    655,4 KB · Visninger: 46
  • Screenshot_20231110-213914.png
    Screenshot_20231110-213914.png
    643,2 KB · Visninger: 43
Om når den er?
Jeg vet faktisk ikke, har sett tidligere at el har vært både dagen etter positiv test og to dager etter. Så det varierer visst :p jeg håper jo tempen hopper på søndag :hilarious:
Nei, tenkte mer på om det klaffer eller ikke :laughing021

Hvor ofte legges det aksjer? Hvilke dager prioriteres?

Slike pleier jeg å få, derfor tenker jeg at peak kommer imorgen en gang :)
Så da forventer jeg at tempen går opp enten søndag eller mandag, alt etter når el blir :)
Jepp, da skjønner jeg du venter på mer, en skikkelig dye-stealer du skal ha altså. Men veldig nære nå! Blir spennende!! ☺️

Nei, tenkte mer på om det klaffer eller ikke :laughing021

Hvor ofte legges det aksjer? Hvilke dager prioriteres?
Vi fikk ikke gjort noe igår, men i forgårs, ikveld og imorgen får holde :p
Ingen magefølelse, men forhåpninger er det mtp utprøving av progesteron og at dette er pp6 (begge tidligere graviditeter klaffet på pp6), så det er veldig skummelt!
Men jeg lar meg selv håpe, uansett blir jeg veldig lei meg hvis det ikke klaffer, selv om jeg evnt skulle mentalt forberedt meg på ikke klaff :p

Vi fikk ikke gjort noe igår, men i forgårs, ikveld og imorgen får holde :p
Ingen magefølelse, men forhåpninger er det mtp utprøving av progesteron og at dette er pp6 (begge tidligere graviditeter klaffet på pp6), så det er veldig skummelt!
Men jeg lar meg selv håpe, uansett blir jeg veldig lei meg hvis det ikke klaffer, selv om jeg evnt skulle mentalt forberedt meg på ikke klaff :p
Jeg håper med deg!

Her er den sterkeste testen jeg noengang har fått. Ikke i prøvemåned.

Om noen kjenner igjen testene så rop ut - husker ikke hvilken type dette er..

Vedlegg

• IMG_8172.jpeg
    IMG_8172.jpeg
    55,6 KB · Visninger: 33
Back
Topp