❤️ IKM uke 47 ❤️

Æsj! Bare negative her også :shifty: og er så himla trøtt, helt motsatt av sånn man «skal» føle seg før el.. brygger på noe, kanskje..
Hvordan føler du deg ellers?
Noen andre tegn til at el er på vei? :love017
Har hatt slim og stikking på høyre side siden forrige uke. Ellers føler jeg meg ok, litt lite søvn siden baby på 11 mnd får tenner. Har lagt inn aksjer hver dag i en uke, så vi går hvert fall ikke glipp av noe om testene skulle vise feil

Flere som virkelig kjenner eggløsningen? Jeg kjenner den så sinnsykt godt. Og det har jeg gjort helt siden jeg kom i puberteten. Kan kjenne hvilken side egget kommer fra. Det er et egg fra venstre denne gangen :smiley-ashamed004 Mine tre andre barn er laget med egg fra høyre side... så har liksom mistet troen allerede :rolleyes: Alt man skal tenke på :hilarious: Jaja... det er igang, så da er det bare å stålsette seg for 12 timer med smerte... og krysse fingrene for 9 måneder uten eggløsning og mensen.

Hjemmeværende her også :) har en halvveis fullført utdannelse til Barne- og Ungdomsarbeider. Røk på en smell for noen år siden å ble langtidssykemeldt.

Har prøvd meg litt på el-testing, men de er helt blenda så jeg gir opp den testingen. Skal ha el på søndag ifølge div apper.
Men jeg er så trøtt i dag, ikke vært så trøtt siden jeg var gravid.
Så nå holder hodet mitt på å overbevise meg at jeg hadde el ganske rett etter mens (som jeg hadde med lillegull).

Som jg savner tiden der jeg ikke tenkte på el og graviditet :happy3 :laughing002 :banghead:
Den savner jeg også litt, ganske
altoppslukende denne prosessen :hilarious:
Hadde mannen visst hvor mye jeg tenker på, tester, og henger her inne i forum hadde han tenkt jeg var gal :dead:

Håper EL er rett rundt hjørnet for deg :smiley-angelic001

CD 16 i dag, og positiv LH-test i går. Aksjer lagt både onsdagskveld og på formiddagen i går. Hvis vi orker prøver vi en tur i dag også :love017
Jeg har litt kort lutealfase, mellom 9-10 dager. Erfaringer? Er det så kort at jeg burde prate med lege eller er det akkurat innafor?

CD 16 i dag, og positiv LH-test i går. Aksjer lagt både onsdagskveld og på formiddagen i går. Hvis vi orker prøver vi en tur i dag også :love017
Jeg har litt kort lutealfase, mellom 9-10 dager. Erfaringer? Er det så kort at jeg burde prate med lege eller er det akkurat innafor?
10 dager er vel innenfor normalen mener jeg å ha lest, men jeg kontaktet min lege da jeg plutselig fikk 10 dager istedet for 14.

Lykke til til svømmerene og egget! Måtte de møtes og finne seg godt til rette sammen:love7

Våknet i dag til høyere temp enn vanlig. Er bare på CD 12, kan det være at egget slipper allerede? Hadde litt stikkinger i selve livmorhalsen og EL smerter i går kveld.
Screenshot_20231110-064432_FF App.jpg

Jeg har nettopp vært hos gyn av samme grunn (annenhver syklus der tr kommer enten 10 eller 11dpo). Viste seg jo at jeg mest sannsynlig har endometriose, men det er ikke ifht lutealfasen. Hun skrev ut progesteron til meg som jeg skal teste denne pp, hvis bare el kan komme :shy: (det kan hende at pilleslutt gjør at ting ikke er stabilt her også, ikke godt å si. Men jeg føler at jeg ville prøve noe og ikke bare vente for å se om det stabiliserer seg da jeg er 34 :p)

Den eneste gangen jeg ikke har fått positiv på cd12, så kom el på cd27, derfor frykter jeg det verste :bag:
Jeg følte at jeg hadde endel murringer i magen tidligere, men det har roet seg nå. Så jeg vet ikke :shy:
Håper på at jeg kanskje kan få positiv test ila et par dager :) hvordan ligger du ann?
Ah ja, da er det jo ikke så rart at du tenker det. Kroppen er rar! Håper den har et nytt mønster denne gangen og ikke det blir like store sprik :Heartred

Neeh her synes jeg slimet begynner å komme, men testene er blenda og den godfølelsen og all energien jeg pleier å ha rundt el ser jeg ikke noe til. Hadde et par superbra dager på trening før den lille økningen forrige uke + litt slim (men ikke HELT eggehvite), så lurer jo litt på om det kom da, evt om kroppen ikke fikk sluppet da og snart prøver igjen. Who knows, jeg skjønner ikke en dritt :hilarious: om den kommer litt senere passer for så vidt bra da verken timeplan eller form for noen av oss er prima denne uken. Skulle gjerne bare lagt vekk all testing og tenking, men vi har oss for sjelden til at jeg tør å gamble på at det klaffer av seg selv :jokercolor

Ah ja, da er det jo ikke så rart at du tenker det. Kroppen er rar! Håper den har et nytt mønster denne gangen og ikke det blir like store sprik :Heartred

Neeh her synes jeg slimet begynner å komme, men testene er blenda og den godfølelsen og all energien jeg pleier å ha rundt el ser jeg ikke noe til. Hadde et par superbra dager på trening før den lille økningen forrige uke + litt slim (men ikke HELT eggehvite), så lurer jo litt på om det kom da, evt om kroppen ikke fikk sluppet da og snart prøver igjen. Who knows, jeg skjønner ikke en dritt :hilarious: om den kommer litt senere passer for så vidt bra da verken timeplan eller form for noen av oss er prima denne uken. Skulle gjerne bare lagt vekk all testing og tenking, men vi har oss for sjelden til at jeg tør å gamble på at det klaffer av seg selv :jokercolor
Jeg prøver å overbevise meg om at jeg må vente og se, men jammen ikke lett å legge bort :p
Jeg hadde elslim for noen dager siden, men lite generelt nå ..
Min samboer jobber disse dager (12,5t vakter), så han har ikke helt energien for så veldig mye aksjer. Men får se om jeg kan forføre ham ikveld :angelic:
Satser på at formen deres kommer seg og el kommer snart for deg da :happy: jeg klarer ikke heller å legge bort verken tester eller temping, jeg :hilarious:

Vekket mannen en time tidligere i dag for å legge inn aksjer før han dro på jobb. I følge mensenkalenderen så tror den at eggløsning er enten 9, 10 eller 11 november, men el-testene er fortsatt negative. Føltes jo ut som at jeg hadde el 5.11, med tynn utflod og stikking på ene siden :bored: Blir tullete av ustabil syklus og manglende viten på når El er/evt om den allerede har vært.

Juli - 42 syklusdager
August - 31 syklusdager
September - 36 syklusdager
Oktober - 28 (!!!) syklusdager
November - ? det er utregnet og antatt i appen at det blir ca 34 dager

Går fryktelig sakte ja!! Jeg er hjemmeværende for tiden da jeg har fulgt mannen til hans hjemland Spania, studert biologi og medisin, og er ekspert i ernæringsfysiologisk immunologi (altså hvordan hva vi spiser påvirker helsa vår). Så synes naturlig nok det er veldig spennende med mat! Driver å jobber med å forbedre spansken min, være aktiv i barnehagen til datteren vår (vi har store årsprosjekt der hvor foreldrene er veldig involvert, i år handler det om vitenskap, har teater, arbeid i kjøkkenhagen, osv som vi gjør for og med barna våre). Og ellers går resten av tiden med til å være med og leke med halvannetåringen ☺️
Hei :Heartred Sniker litt på gamle kjente i IKM-gruppene. Måtte bare kommentere, så utrolig spennende at du er ekspert i ernæringsfysiologisk immunologi. Jeg er veldig interessert i dette. Har selv studert medisin, og er personlig opptatt av det pga en autoimmun sykdom/diffus kvinnesykdom jeg har. Har spist mye ‘betennelsesdempende mat’, og har virkelig kjent effekt av dette. Skulle gjerne hørt dine ekspertråd :love017:dance008 lykke til denne syklusen, jeg heier!

Hei :Heartred Sniker litt på gamle kjente i IKM-gruppene. Måtte bare kommentere, så utrolig spennende at du er ekspert i ernæringsfysiologisk immunologi. Jeg er veldig interessert i dette. Har selv studert medisin, og er personlig opptatt av det pga en autoimmun sykdom/diffus kvinnesykdom jeg har. Har spist mye ‘betennelsesdempende mat’, og har virkelig kjent effekt av dette. Skulle gjerne hørt dine ekspertråd :love017:dance008 lykke til denne syklusen, jeg heier!
Så gøy at du også har studert medisin og at du er interessert i mat og helse! Tusen takk, håper sååå den sitter denne gangen! ❤️Prøvde å sende deg en melding for å snakke mer i detalj ellers så fyller vi hele gruppa her tror jeg :hilarious: men gikk ikke å sende deg den, vet ikke om det er feil på forumet elrno? kan du sende meg en også svarer jeg deg?

Under 10 dager sies å være kort, men jeg har 8-9 dager og har blitt gravid 5 ganger så det trenger ikke være et problem, iallefall med 9-10 tror jeg du er innafor ;) :love017

Back
Topp