HåpefullPrøver
Forelsket i forumet
GratulererJa, dette gikk jo bra!
Snakk om å splash the cash når livet ellers suger, uff haha. Driter I det
Her er mine klissvåte vanlige tester, strekene kom ganske med en gang.
Vis vedlegget 419924
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererJa, dette gikk jo bra!
Vis vedlegget 419924
TakkGratulerer
3.augustGratulerer så masse
Knallpositiv og 2-3 allerede, woohoo
Håper på å møtes inne på august. Når er din foreløpige termin?
Herlig Rett på grensa så kan være du får julibaby?3.august
Alt fra 1 til 5Hvor mange tester om dagen, da, damer?
En her per nå såpass må jeg klare å styre meg 7dpoHvor mange tester om dagen, da, damer?
Det vil jeg nesten ikke innrømmeHvor mange tester om dagen, da, damer?
Jeg ser streken,men hadde forventet at den var litt lengre vekk fra kontrollstreken. Men ikke noe erfaring med streker på disse enda selv hvor mange dpo er du?Vis vedlegget 419934Vis vedlegget 419935Vis vedlegget 419933Ny test nå på kvelden, og her er det NOE igjen.. men, er ikke streken på litt feil plass? Noen med erfaring?
Enda en i august gruppa, gratulererJa, dette gikk jo bra!
Vis vedlegget 419924
Ja var det som var så rart, denne stoler jeg ikke helt på 8 dpoJeg ser streken,men hadde forventet at den var litt lengre vekk fra kontrollstreken. Men ikke noe erfaring med streker på disse enda selv hvor mange dpo er du?
Jeg ser streken,men hadde forventet at den var litt lengre vekk fra kontrollstreken. Men ikke noe erfaring med streker på disse enda selv hvor mange dpo er du?
Ekstrakommentar : men så var liksom streken så tydelig og tykk, tidligere når jeg har fått skyggestrek på disse har de vært supertynneJa var det som var så rart, denne stoler jeg ikke helt på 8 dpo
Gikk litt bananas sist PP, så skal styre meg denne gangen Får bli med en om dagen og ikke før 9 dpoHvor mange tester om dagen, da, damer?
Definitivt strek iallfall. Synes du skal ta en til nå i kveld jeg. Kanskje bare en liten produksjonsfeil som gjør at streken er litt feil sted. Tror ikke der kan ha noe å si...Vis vedlegget 419934Vis vedlegget 419935Vis vedlegget 419933Ny test nå på kvelden, og her er det NOE igjen.. men, er ikke streken på litt feil plass? Noen med erfaring?
En på torsdag... og siden ingen. Føler meg skikkelig flink nå... men ryker til en i morgen tidlig. Da er jeg 10DPO.Hvor mange tester om dagen, da, damer?
Ja jeg får gjøre det, drikke minst mulig nå på noen timer og teste før leggetid.. jeg var sikker på blendahvit test, så tømte selvfølgelig ut urinen før jeg så denne rare strekenDefinitivt strek iallfall. Synes du skal ta en til nå i kveld jeg. Kanskje bare en liten produksjonsfeil som gjør at streken er litt feil sted. Tror ikke der kan ha noe å si...
Alt fra 1 til 5
En her per nå såpass må jeg klare å styre meg 7dpo
Det vil jeg nesten ikke innrømme
Gikk litt bananas sist PP, så skal styre meg denne gangen Får bli med en om dagen og ikke før 9 dpo
Sist var det to om dagen - fra 6 dpo
Satser på at den sniker seg til der det hører hjemmeJa var det som var så rart, denne stoler jeg ikke helt på 8 dpo