Når en først har fyrt av en test, så er det vanskelig å la være igjen... ble jo nesten fristet til å ta en ikveld igjenJeg vurderer to om dagen fra i morgen av Det eeeer så flaut… 7dpo i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når en først har fyrt av en test, så er det vanskelig å la være igjen... ble jo nesten fristet til å ta en ikveld igjenJeg vurderer to om dagen fra i morgen av Det eeeer så flaut… 7dpo i morgen
Denne er jo veldig tydeligmye sterkere enn i går kveld.Vis vedlegget 419942
Får visst bare streker på kvelden
Jeg håper det er en skikkelig strek på mandag, så får jeg kjøpt en digital test ogsåDenne er jo veldig tydeligmye sterkere enn i går kveld.
Det tror jeg den er! Ta en i morgen tidlig også da, hehe hvis det er skygge, da kan de testene skrotes fra markedet. Sier forsiktig gratulererJeg håper det er en skikkelig strek på mandag, så får jeg kjøpt en digital test også
Jepp, det er helt tullete hvordan man blirDette testestyret er jo helt vilt! Er 10 dpo i dag og har allerede tatt minst seks tester. Alle bortsett fra den ene i går har vært helt blanke, og nå venter jeg på at det har gått fire timer fra sist jeg var på do sånn at jeg kan ta ny test Dette er jo helt tullete.
Denne er jo rosa og veeeldig tydeligVis vedlegget 419942
Så fin og rosa strekVis vedlegget 419942
Heeelt sant!Når en først har fyrt av en test, så er det vanskelig å la være igjen... ble jo nesten fristet til å ta en ikveld igjen
Tester du igjen i kveld?Når en først har fyrt av en test, så er det vanskelig å la være igjen... ble jo nesten fristet til å ta en ikveld igjen
Nei,har hatt så ukonsentrert urin, så gidder ikke skuffelsen så sliten at jeg tenkte å legge meg nå, har du testet igjen?Tester du igjen i kveld?
Nei, jeg klarte heldigvis å holde meg jeg ogsåNei,har hatt så ukonsentrert urin, så gidder ikke skuffelsen så sliten at jeg tenkte å legge meg nå, har du testet igjen?
Har så lyst å ta g-test ikveld, så lenge og vente til imorgen tidlig..
føler alle symptomene mine er bare hodet som har tulla med meg, så nå er jeg sikker på at jeg ikke er gravid.
Dette er til å bli sprø av..
Det er så godt å lese at flere har det sånnDenne gruppa har «dårlig» innflytelse på meg. Fru»Skal ikke teste før IKM» har fyrt av to tester i dag Begge like hvite, men ble litt inspirert av @Mymlens kveldstester, så måtte jo prøve jeg også
Signerer denne. Har alltid følt meg gravid før jeg har testet positivt. Hadde dårlig følelse forrige pp og denne..Av en eller annen grunn så har jeg nå fått magefølelsen på at det ikke har klaffet denne pp (heller). Ikke pga negative tester, det hadde jo uansett vært for tidlig. Men jeg fikk bare en sterk magefølelse på det. Jeg føler meg ikke gravid (gyn sa at jeg kom til å føle meg gravid på de pillene, men har ingenting annet enn de vanlige vonde puppene og noe murringer til tider). Flere som pleier å få slik magefølelse? Jeg vet ikke om det er for å beskytte meg selv slik jeg ofte gjør, eller om det er en ekte magefølelse som stemmer