❤️ IKM uke 47 ❤️

1000001435.jpg

Får visst bare streker på kvelden :hilarious:

Trodde den var på vei ned jeg, men det var visst lureri? :hilarious: pleier alltid å ha kort topp, typ fra på kvelden til neste morgen så dette synes jeg er rart.
1000036907.png

Jeg håper det er en skikkelig strek på mandag, så får jeg kjøpt en digital test også :love7
Det tror jeg den er! Ta en i morgen tidlig også da, hehe :angelic: hvis det er skygge, da kan de testene skrotes fra markedet. Sier forsiktig gratulerer:love7

Dette testestyret er jo helt vilt! Er 10 dpo i dag og har allerede tatt minst seks tester. Alle bortsett fra den ene i går har vært helt blanke, og nå venter jeg på at det har gått fire timer fra sist jeg var på do sånn at jeg kan ta ny test :hilarious: Dette er jo helt tullete.
Jepp, det er helt tullete hvordan man blir:happy090

Jeg fikk endelig negativ hcg-test i dag(6 uker etter SA), men følger fortsatt kalenderen med tanke på IKM. LH-topp 9.nov og IKM 24.nov. Mon tro om jeg må ta den vanlige lørdags-testen min om en uke bare for morros skyld :hilarious: Skal da etter kalenderen være 15 dpo, og da er jo resultatet ganske skråsikkert uansett hva det viser, tenker jeg:happy: Jeg prøver å ignorere stemmen i hodet som ser og ramser opp symptomer, mens jeg egentlig bare går og venter på TR:hilarious:

Har så lyst å ta g-test ikveld, så lenge og vente til imorgen tidlig..
føler alle symptomene mine er bare hodet som har tulla med meg, så nå er jeg sikker på at jeg ikke er gravid.
Dette er til å bli sprø av.. :happy3 :wacky:
Denne gruppa har «dårlig» innflytelse på meg. Fru»Skal ikke teste før IKM» har fyrt av to tester i dag:happy090:smiley-ashamed008 Begge like hvite, men ble litt inspirert av @Mymlens kveldstester, så måtte jo prøve jeg også:hilarious:
Det er så godt å lese at flere har det sånn :hilarious: :bag:

Av en eller annen grunn så har jeg nå fått magefølelsen på at det ikke har klaffet denne pp (heller). Ikke pga negative tester, det hadde jo uansett vært for tidlig. Men jeg fikk bare en sterk magefølelse på det. Jeg føler meg ikke gravid (gyn sa at jeg kom til å føle meg gravid på de pillene, men har ingenting annet enn de vanlige vonde puppene og noe murringer til tider). Flere som pleier å få slik magefølelse? Jeg vet ikke om det er for å beskytte meg selv slik jeg ofte gjør, eller om det er en ekte magefølelse som stemmer :shy:

Av en eller annen grunn så har jeg nå fått magefølelsen på at det ikke har klaffet denne pp (heller). Ikke pga negative tester, det hadde jo uansett vært for tidlig. Men jeg fikk bare en sterk magefølelse på det. Jeg føler meg ikke gravid (gyn sa at jeg kom til å føle meg gravid på de pillene, men har ingenting annet enn de vanlige vonde puppene og noe murringer til tider). Flere som pleier å få slik magefølelse? Jeg vet ikke om det er for å beskytte meg selv slik jeg ofte gjør, eller om det er en ekte magefølelse som stemmer :shy:
Signerer denne. Har alltid følt meg gravid før jeg har testet positivt. Hadde dårlig følelse forrige pp og denne.. :shifty::sorry:

Back
Topp