❤️ IKM uke 47 ❤️

Av en eller annen grunn så har jeg nå fått magefølelsen på at det ikke har klaffet denne pp (heller). Ikke pga negative tester, det hadde jo uansett vært for tidlig. Men jeg fikk bare en sterk magefølelse på det. Jeg føler meg ikke gravid (gyn sa at jeg kom til å føle meg gravid på de pillene, men har ingenting annet enn de vanlige vonde puppene og noe murringer til tider). Flere som pleier å få slik magefølelse? Jeg vet ikke om det er for å beskytte meg selv slik jeg ofte gjør, eller om det er en ekte magefølelse som stemmer :shy:

Ja, men jeg har hele tiden hatt en følelse at jeg ble gravid og at det kom til å gå bra denne gangen, men i dag så forsvant den følelsen helt.
Har hatt den god-følelsen siden jeg fikk mens.

Av en eller annen grunn så har jeg nå fått magefølelsen på at det ikke har klaffet denne pp (heller). Ikke pga negative tester, det hadde jo uansett vært for tidlig. Men jeg fikk bare en sterk magefølelse på det. Jeg føler meg ikke gravid (gyn sa at jeg kom til å føle meg gravid på de pillene, men har ingenting annet enn de vanlige vonde puppene og noe murringer til tider). Flere som pleier å få slik magefølelse? Jeg vet ikke om det er for å beskytte meg selv slik jeg ofte gjør, eller om det er en ekte magefølelse som stemmer :shy:
Kjenner meg litt igjen, men som du sier jeg er også usikker på om det er for å beskytte meg selv og ikke bygge opp forhåpninger. Bedre å bli positivt overrasket enn skuffet, liksom. Har ikke hatt noen god magefølelse på at det har klaffet denne gangen, men har hatt noen symptomer som har gjort meg usikker. Men selv om magefølelsen var dårlig så ble jeg likefullt skuffet over testene i dag…:confused:Men samtidig så har jeg aldri hatt noen god magefølelse tidligere heller, men har tross alt vært gravid tre ganger :hilarious:

Jeg hadde godfølelse før førstemann, før nr 2 hadde jeg dårlig følelse.. denne gangen er jeg veldig usikker. håper likevel for deg❤️

Absolutt!
Hadde godfølelsen sist PP før den plutselig forsvant, rett etter EL tror jeg. Men vanskelig å si om det var pga selvbeskyttelse eller ikke. Sånn for å være skikkelig kjip syns jeg ofte magefølelsen stemmer:sorry:

To av fire graviditeter har overrasket meg, men de to andre var jeg bombesikker på at den positive testen ventet:joyful: Nå i mai så *visste* jeg at jeg kom til å få to streker rett etter aksjelegginga:hilarious:

IMG_0700.jpeg

Ny test uten strek nå på morgenen, så begynner å tenke at det har vært skyggestreker/defekte tester de jeg synes var så tydelige tidligere.
^ som flere over skriver, så er godfølelsen borte for lenge siden :dead:

Jeg er så spent på å se om tr kommer om et par dager slik som vanlig :p gyn sa at hvis jeg ikke får positiv test innen 14dpo, så skal jeg slutte på progesteron. Men jeg ser ikke for meg at jeg skal komme så langt :hilarious:
Skjønner jeg godt.
Håper sånn du får to streker nå snart :D

Back
Topp