❤️ IKM uke 47 ❤️

Andre dag med mensen. Hopper inn i IKM uke 50, og satser på at det går bedre neste prøveperiode. Håper på at flest mulig her inne får positive tester i løpet av kommende uke, og takker for all støtte :Heartred Kommer til å følge med litt her også, for å se hvordan det går med dere!
Lykke til i neste pp :Heartred

Ikke uvanlig med falsk positiv etter at tiden har gått ut. Sånn utover det har jeg liten erfaring. Hadde stolt på dem ferske og heller testet igjen om noen dager.
Ja okej. Tatt en million tester i mitt liv å aldri sett falsk positiv selv etter tiden. denne var jo veldig tydelig. Tidligtesten fra rfsu med svak antydning er innen tidsfrist. :) Men som du sier ja. Får stole de på negative

Ryker på en test imorgen (da er jeg 7 dpo ifølge apper, men har ikke testet).
Blir det ikke denne runden så skal vi vente med å fortsette og prøve til jeg har fått TAC. Skummelt :nailbiting:

Ja okej. Tatt en million tester i mitt liv å aldri sett falsk positiv selv etter tiden. denne var jo veldig tydelig. Tidligtesten fra rfsu med svak antydning er innen tidsfrist. :) Men som du sier ja. Får stole de på negative
Håper den er viser seg å stemme. Jeg har selv fått noe falske positive opp gjennom årene. Altså ikke innenfor fristen men når jeg sjekker de lenge etterpå. Jeg har streksyn så tørr ikke å vurdere den ferske. Håper en test I morgen gir bedre svar og at den er tydelig positiv da :Heartred

Ryker på en test imorgen (da er jeg 7 dpo ifølge apper, men har ikke testet).
Blir det ikke denne runden så skal vi vente med å fortsette og prøve til jeg har fått TAC. Skummelt :nailbiting:
Tenker masse på deg :Heartred Håper utfallet blir bra uansett hvilken vei det går :Heartred

Jeg klør etter å teste i dag, ville dere kjøpt tidligtest eller vanlig? Er 14dpo.

12DPO idag og stort sett blendahvite tester. Negativ på Clearblue Fertilitetsmonitor…

Enda to dager til forventet menstruasjon så må vel bare vente å se, men tror ikke det gikk veien denne gangen :sad015
Håpet er ikke ute før tr kommer, men forståelse for hvor vondt det er å begynne å miste håpet :Heartred

Ja, dette gikk jo bra!
Snakk om å splash the cash når livet ellers suger, uff haha. Driter I det :hungover: :hilarious:

Her er mine klissvåte vanlige tester, strekene kom ganske med en gang.

IMG_20231118_141824.jpg

Ja, dette gikk jo bra!
Snakk om å splash the cash når livet ellers suger, uff haha. Driter I det :hungover: :hilarious:

Her er mine klissvåte vanlige tester, strekene kom ganske med en gang.

Vis vedlegget 419924
Åååå hurra!! Gratulerer så mye!!❤️❤️ :talk017Og en god klem for resten av det som skjer i livet, min mor fikk kreft da jeg gikk gravid med datteren min så kan forestille meg hvordan du har det nå, håper du klarer å glede deg over og kose deg med graviditeten midt oppi det tøffe og vonde ❤️:hug003

Back
Topp