Skimter noeVis vedlegget 419901
Dagens test, 10 dpo. Kan det være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noeVis vedlegget 419901
Det var 5dpo som var umulig, og kun 3,6% på 6dpoKan du poste den igjen, det har blitt så mange sider her i mellom?
Lurer på ca dag det kan være mulig å få utslag på vanlig test med følsomhet på 25 og ikke 10 ml/ug eller hva det står.
Jeg ser!Vis vedlegget 419901
Hvor mange dpo?Latterlig, men her er mine tester mannen som ikke var gira på nr.3, ønsker ikke å bli informert om negative for tidlig tester fordi han blir skuffet så da får jeg dele her da
Hvilke dpo er du idag?Blenda igjen i dag, så den i går var nok bare en lurestrek
Æsj da... Hvor mange dpo er du nå?Blenda igjen i dag, så den i går var nok bare en lurestrek
10 dpo. Det er jo fremdeles tidlig, men mistet litt håpet siden jeg kunne se en antydning til noe i går..Hvilke dpo er du idag?
Hehe, mener du det?! Jeg synes egentlig også det, en liten skygge, men tør ikke håpe for mye er bare 5 dpo tror jeg.Hvor mange dpo?
Det er da en skygge der??
Ikke mist håpe det kan fortsatt være tidlig, med baby nr.2 fikk jeg ikke positiv før dpo 11 og da var den svak strek.10 dpo. Det er jo fremdeles tidlig, men mistet litt håpet siden jeg kunne se en antydning til noe i går..
Mener med baby nr.1.Ikke mist håpe det kan fortsatt være tidlig, med baby nr.2 fikk jeg ikke positiv før dpo 11 og da var den svak strek.
10 dpo..Æsj da... Hvor mange dpo er du nå?
Aha! Da er det nok for tidlig til å se en strek. Men skygge mener jeg å ha lest at babyplan har mye av..Hehe, mener du det?! Jeg synes egentlig også det, en liten skygge, men tør ikke håpe for mye er bare 5 dpo tror jeg.
ja, tiden vil viseAha! Da er det nok for tidlig til å se en strek. Men skygge mener jeg å ha lest at babyplan har mye av..
Ikke uvanlig med falsk positiv etter at tiden har gått ut. Sånn utover det har jeg liten erfaring. Hadde stolt på dem ferske og heller testet igjen om noen dager.Prøver her inne var bare 11 dpo i går, men tok en test på morgenen av ren rutine. Glemte bort hele tiden å så ikke på den før barna hadde dratt på skolen. Sikkert 30 min etter kanskje. Der så jeg ganske tydelig to streker. Tissa på nytt og brukte fler av makesure sine tester, det er ikke tidligtester. Ingen av de var positive. Gikk å kjøpte en rfsu tidligtest på matbutikken. Syntes jeg kunne skimte noe… ny test på morgenurin i dag. Negativ!! Noen som har opplevd dette? Legger ved bilder.