❤️ IKM uke 47 ❤️

Det gikk nok ikke veien for min del denne gangen.. i dag begynte jeg å spotte. Tr er venta sødag siden el kom tidligere enn den skulle. Jeg har ett bittelite mikroskopisk håp att det er noe alikevel. Når jeg ble gravid i mai så blødde jeg de først 3,5 månedene.. negativ test I dag. Har aldri testet tidlig før, så vet heller ikke når testene mine evt har blitt positive :) om det ikke går nå, så har vi en sjangse igjen før vi må ha en pause fra prøving i 6mnd. Så jeg krysser fingrene:)
Festeblødning? :dontknow
Krysser fingrene med deg :Heartred

Det gikk nok ikke veien for min del denne gangen.. i dag begynte jeg å spotte. Tr er venta sødag siden el kom tidligere enn den skulle. Jeg har ett bittelite mikroskopisk håp att det er noe alikevel. Når jeg ble gravid i mai så blødde jeg de først 3,5 månedene.. negativ test I dag. Har aldri testet tidlig før, så vet heller ikke når testene mine evt har blitt positive :) om det ikke går nå, så har vi en sjangse igjen før vi må ha en pause fra prøving i 6mnd. Så jeg krysser fingrene:)
Krysser alt som krysses kan for deg :Heartred
Bortsett fra beina da:hilarious: Dårlig humor sent på kvelden :happy2

Alt håp er ikke ut før TR virkelig dukker opp. Selv om det sikkert er lurt å forberede seg mentalt på en ny pp. Håper det går deres vei snart :Heartred

Krysser alt som krysses kan for deg :Heartred
Bortsett fra beina da:hilarious: Dårlig humor sent på kvelden :happy2

Alt håp er ikke ut før TR virkelig dukker opp. Selv om det sikkert er lurt å forberede seg mentalt på en ny pp. Håper det går deres vei snart :Heartred
Neida, har ett liiiite håp! 8-) men tiden får vise. Bestilte meg værtfall masse tester av alle slag i dag siden evt neste pp blir den siste vi kan prøve på, på en gooood stund :-)

Men dagens test var negativ? Hvor mange dpo?
Ja, den var negativ. Ifølge premom så er jeg 12dpo i dag, men så hadde jeg positiv digital el test I 3 dager, så ut i fra den så kan jeg være 11dpo i dag, og Flo sier jeg er 10 dpo i dag 8-) men stemmer sikkert med 12 vil jeg tro :-)

Ja, den var negativ. Ifølge premom så er jeg 12dpo i dag, men så hadde jeg positiv digital el test I 3 dager, så ut i fra den så kan jeg være 11dpo i dag, og Flo sier jeg er 10 dpo i dag :cool: men stemmer sikkert med 12 vil jeg tro :)
Har du lagt ut bilde?

Hmm, spennendee :dance008

Ikke vært særlig aktiv her inne, men lover å bli bedre når jeg ser flere av dere i august-gruppa.
Etter noe som kanskje var en festeblødning mandag og tirsdag og mye murringer, tett nese og trøtthet, tok jeg sjansen på en test etter jobb i dag. Jaggu var den positiv.
Grunnet alder og tidligere sykdom hos samboer, hadde vi ikke særlig stor tro på at det ble spire på oss. Håper den holder seg fast og at vi får en tidlig august baby.
Håper å se mange av dere der inne.

Vedlegg

• IMG_1440.jpeg
    IMG_1440.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 86
  • IMG_1439.jpeg
    IMG_1439.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 82
Ikke vært særlig aktiv her inne, men lover å bli bedre når jeg ser flere av dere i august-gruppa.
Etter noe som kanskje var en festeblødning mandag og tirsdag og mye murringer, tett nese og trøtthet, tok jeg sjansen på en test etter jobb i dag. Jaggu var den positiv.
Grunnet alder og tidligere sykdom hos samboer, hadde vi ikke særlig stor tro på at det ble spire på oss. Håper den holder seg fast og at vi får en tidlig august baby.
Gratulerer :love7

Gratulerer :Heartred

Gratulerer :love017

Ikke vært særlig aktiv her inne, men lover å bli bedre når jeg ser flere av dere i august-gruppa.Etter noe som kanskje var en festeblødning mandag og tirsdag og mye murringer, tett nese og trøtthet, tok jeg sjansen på en test etter jobb i dag. Jaggu var den positiv.
Gratulerer så masse :smiley-bounce016
Knallpositiv og 2-3 allerede, woohoo:excited001
Håper på å møtes inne på august. Når er din foreløpige termin?

Hurra!!! Gratulerer :smiley-bounce012

Back
Topp