❤️ IKM uke 47 ❤️

1000001433.jpg

Jeg FØLER at jeg ser en strek, men tror jeg har stirret på meg en liten hodepine også. Fant ikke eggløsningen, så jeg aner ikke hvor mange dpo o_O

PreMom sier 10, Flo sier 11. Personlig har jeg mest tro på 11 basert på symptomene rundt eggløsning, men later som det er 10 i morgen så har jeg fortsatt litt håp hvis testen er blendahvit :p:hilarious:
Spennendee! Føler jeg henger så langt bak med mine 5dpo :hilarious:

ELSKER at alle legger ut tester! Da kan jeg holde meg lenger!!

8 dpo.. tiden går såååå altfooor sagte, har ikke trua på denne pp for har NULL symptomer men håpet ligger der❤️
Gyn sa forje fredag at om jeg ikke blir gravid innen 6 mnd så skal jeg henvises vidre for ordentlig og grundigere sjekk, også sa han at de månede skal jeg gå på dobbel dose letrozol.. mista litt håpet, han mente det burde skje snart mtp at jeg er så ung..

Her var det skjedd mye en fredagskveld :hilarious:veldig spennende tester dere får, jeg venter spent på nye tester fra dere i morgen tidlig:angelic:jeg har testet positivt 7/8 dpo tidligere, er 4 dpo nå:nailbiting:men har ikke rette følelsen, men det får tiden vise:happy:

Det gikk nok ikke veien for min del denne gangen.. i dag begynte jeg å spotte. Tr er venta sødag siden el kom tidligere enn den skulle. Jeg har ett bittelite mikroskopisk håp att det er noe alikevel. Når jeg ble gravid i mai så blødde jeg de først 3,5 månedene.. negativ test I dag. Har aldri testet tidlig før, så vet heller ikke når testene mine evt har blitt positive :-) om det ikke går nå, så har vi en sjangse igjen før vi må ha en pause fra prøving i 6mnd. Så jeg krysser fingrene:-)

Back
Topp