Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken jeg og. Men 7 dpo er jo veldig tidlig. Krysser fingreneVis vedlegget 419823Vis vedlegget 419824
Første test tatt, 7 dpo.. og jeg ser jo strek, men vet at disse er kjent for skyggestrek så jeg velger å holde håpet litt «lowkey»
Noe er det der.... krysser fingrene for en fin babystrek om noen dagerVis vedlegget 419826
Jeg FØLER at jeg ser en strek, men tror jeg har stirret på meg en liten hodepine også. Fant ikke eggløsningen, så jeg aner ikke hvor mange dpo
Heier videre på testene dinePorsgrunn svarte tilbake at de vil se ny test på 16dpo, skjønner forsåvidt det for å se om det går forbi ikm før de gir meg noe..
Her ser jeg noe, spennendeVis vedlegget 419826
Jeg FØLER at jeg ser en strek, men tror jeg har stirret på meg en liten hodepine også. Fant ikke eggløsningen, så jeg aner ikke hvor mange dpo
Hvor mange dpo er du i morgen?Blir min første i morgen også Litt tidlig for min smak men nå har jeg jo en pakke MakeSure som må brukes
PreMom sier 10, Flo sier 11. Personlig har jeg mest tro på 11 basert på symptomene rundt eggløsning, men later som det er 10 i morgen så har jeg fortsatt litt håp hvis testen er blendahvitHvor mange dpo er du i morgen?
Spennendee! Føler jeg henger så langt bak med mine 5dpoPreMom sier 10, Flo sier 11. Personlig har jeg mest tro på 11 basert på symptomene rundt eggløsning, men later som det er 10 i morgen så har jeg fortsatt litt håp hvis testen er blendahvit
Blir spennende i morgen, men magefølelsen er vel så som så. Når tenkte du å begynne å teste da?Spennendee! Føler jeg henger så langt bak med mine 5dpo
ELSKER at alle legger ut tester! Da kan jeg holde meg lenger!!
Mandag eller tirsdag om jeg klarer å holde megBlir spennende i morgen, men magefølelsen er vel så som så. Når tenkte du å begynne å teste da?
Vis vedlegget 419826
Det er en aktiv gruppe,ja. Og jeg liker det!Her var det skjedd mye en fredagskveld veldig spennende tester dere får, jeg venter spent på nye tester fra dere i morgen tidligjeg har testet positivt 7/8 dpo tidligere, er 4 dpo nåmen har ikke rette følelsen, men det får tiden vise
Altså.. Her er det vel ingen tvil?Vis vedlegget 419826
JaHåper så inderlig å kunne åpne termingruppa for August i løpet av neste uke!