❤️ IKM uke 47 ❤️

Dere som snakker og har erfaring med forhøyet hvilepuls tidlig: Hvor mye forhøyet har det da vært snakk om?
Nå tok jeg bare bilde fra tidligere innlegg, dette er fra forrige syklus. På den med blå, grønn og rød strek, er rød gravid og de andre ikke, sort skillestrek viser el. De to med bare rød strek er 1 uke fra el og 1 mnd fra el når gravid. Synes ikke økningen var så voldsom til å begynne med, men artig å sammenligne med inneværende.. Sikkert ikke til mye hjelp, hehe, men det er nå noe å sammenligne med eller noe sånt.. :love2
IMG_0331.png

Vedlegg

• IMG_0332.png
    IMG_0332.png
    330,2 KB · Visninger: 37
  • IMG_0333.png
    IMG_0333.png
    342,6 KB · Visninger: 38
Er det ikke _noe_ der? Jeg er ute med streksynet mitt idag tydeligvis :p hvor mange dpo?
9 dpo tror jeg (temper ikke, annet enn med klokka, så er ikke 100 % sikker på når eggløsning var) :) Krysser fingrene, men føler temperaturen burde vært høyere om det er noe reelt :dead:

Blir spennende å se med dine tester de neste dagene også!:):smiley-angelic001

11DPO og fortsatt bare svake, så vidt synlige streker.

Prøver å trøste meg med at jeg var ca 12DPO da vi fant ut vi var gravide med sønnen vår (tror vi, uplanlagt graviditet så aner ikke når eggløsning var), så håper det enda er håp…

Symptomene er der enda.
- Kvalme som blir borte når jeg spiser
- Prikking og ømhet i brystene
- Verkende følelse nederst i magen
- Hodepine som er av og på
- Så vannvittig trøtt hele tiden

Tror ikke TR kommer før mandag så er nok enda tid, men begynner å miste håpet litt…

(Nederste test er dagens)

Vedlegg

• IMG_6718.jpeg
    IMG_6718.jpeg
    1.008,1 KB · Visninger: 63
Det håper jeg du har:excited001 Nå smeller vi til altså:happy093.

Er nettopp det med de aksjene som har gjort det litt vanskelig å følge med på utflod og sånt:hilarious: Men i dag kunne jeg strekke det sikkert 10 cm, og det er eksepsjonelt til meg å være.
Jaaaa det gjør vi!!! Hihi er ikke så lett å skille alltid! Men 10 cm, wow! Det vil jeg si er eksepsjonelt ja!! :woot:

Her drives det fortsatt å ventes på EL :hilarious:
Liiiiten stigning nå på morgenen på testene:
Easy@home: 0,19
Babyplan: 0,13

Og ekstremt høy livmortapp - nå når jeg ikke opp lenger... Så NOE er på fære... :woot:

1000036664.png

Kjæresten tok seg makrell i tomat og holdt nesten på å kast opp. Graviditetetegn eller mitt naturlige hat til den lukta? Gudene vet.

Skal reise bort fra fredag-søndagskveld og da skal jeg ikke ha med noen tester, er jo bare å kaste penger ut vindu alikevel. :banghead::hungover:

Oppdatering.. snek med en test som jeg tenkte å ta på søndag..
må vel si til kjæresten, sånn at hvis den dagen jeg står med en positiv test så kommer det ikke som Lyn fra klar himmel at det blir tørke de neste ni månedene :oops:

Det begynte rolig i dag tidlig, så jeg tenkte jeg fikk se det an litt. Men utover dagen har det bare blitt mer. Så tror ikke det er festeblødning.
Nei... Høres kanskje ikke ut som det da... Jeg hadde blødning i februar som jeg var sikker på var mensen men når jeg begynte å teste etter EL 2 uker etter det så var jeg gravid. Mistet den desverre noen uker etterpå så tror ikke det var en bra ting med den blødningen, men kan være håp, hvis den også kom så unormalt tidlig for deg nå..

Blir så vanskelig å få tid til å henge med i svingene her inne :hilarious:
Spennende med test i morgen @PrøverLykkenIgjen ! Syntes jeg så strek på testen din:woot:
Håper du får EL nå snart @Alma<3 :Heartred

Her i gården håper jeg EL er i gang, rett rundt hjørnet eller nettopp overstått. La inn aksjer i gårkveld pga EL slim og masse EL smerter. Smertene vedvarer i dag. Håpe håpe:smiley-angelic001

Blir så vanskelig å få tid til å henge med i svingene her inne :hilarious:
Spennende med test i morgen @PrøverLykkenIgjen ! Syntes jeg så strek på testen din:woot:
Håper du får EL nå snart @Alma<3 :Heartred

Her i gården håper jeg EL er i gang, rett rundt hjørnet eller nettopp overstått. La inn aksjer i gårkveld pga EL slim og masse EL smerter. Smertene vedvarer i dag. Håpe håpe:smiley-angelic001
Hehe ja! Det går unna her inne! ☺️

Har nettopp testet (igjen) og de har steget! Nesten dobling fra kl 07 og murrer noe så inni hampen nå! :woot: ❤️

Håper dere treffer/traff!!! Blir spennende å se g testene etterhvert :love017

Melder meg inn litt sent da vi eeegentlig ikke prøver aktivt, men «traff» eggløsningen ganske godt.

Nittitre - 30 år - B1 - PP? - 8/11? - 21/11

Skal være 9 dpo i dag derfor EL kom når den skulle og har selvsagt begynt å teste. Noen som ser noe på disse? De tre øverste er fra i dag tidlig, mens den nederst er noen timer etterpå. Føler selv at jeg kan skimte noe på de øverste, men kan godt være at det bare en ønsketenking.

Vedlegg

• IMG_0441.jpeg
    IMG_0441.jpeg
    168,9 KB · Visninger: 72
Melder meg inn litt sent da vi eeegentlig ikke prøver aktivt, men «traff» eggløsningen ganske godt.

Nittitre - 30 år - B1 - PP? - 8/11? - 21/11

Skal være 9 dpo i dag derfor EL kom når den skulle og har selvsagt begynt å teste. Noen som ser noe på disse? De tre øverste er fra i dag tidlig, mens den nederst er noen timer etterpå. Føler selv at jeg kan skimte noe på de øverste, men kan godt være at det bare en ønsketenking.
Jeg føler jeg ser _noe_, men vanskelig å si :) håper babystreken kommer ordentlig! :Heartred

Back
Topp