Jeg innbiller meg litt det sjøl også, men samboeren har dratt meg pent ned igjen på jordaJeg har ikke peiling ang Clearblue, men det er jo uansett tidligog jeg tror jeg har et sabla streksyn, for jeg innbiller meg at jeg ser noe på testen din
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg innbiller meg litt det sjøl også, men samboeren har dratt meg pent ned igjen på jordaJeg har ikke peiling ang Clearblue, men det er jo uansett tidligog jeg tror jeg har et sabla streksyn, for jeg innbiller meg at jeg ser noe på testen din
![]()

Nå tok jeg bare bilde fra tidligere innlegg, dette er fra forrige syklus. På den med blå, grønn og rød strek, er rød gravid og de andre ikke, sort skillestrek viser el. De to med bare rød strek er 1 uke fra el og 1 mnd fra el når gravid. Synes ikke økningen var så voldsom til å begynne med, men artig å sammenligne med inneværende.. Sikkert ikke til mye hjelp, hehe, men det er nå noe å sammenligne med eller noe sånt..Dere som snakker og har erfaring med forhøyet hvilepuls tidlig: Hvor mye forhøyet har det da vært snakk om?
9 dpo tror jeg (temper ikke, annet enn med klokka, så er ikke 100 % sikker på når eggløsning var)Er det ikke _noe_ der? Jeg er ute med streksynet mitt idag tydeligvishvor mange dpo?

Blir min første i morgen ogsåNei, altså,nå er det gjortså blir en ny imorgen tidlig
![]()
Litt tidlig for min smak men nå har jeg jo en pakke MakeSure som må brukesJeg har altfor mange tester liggendeBlir min første i morgen ogsåLitt tidlig for min smak men nå har jeg jo en pakke MakeSure som må brukes
![]()

Men du har jo strek på testen din der!Her er det nå 8 eller 9 dpo. Er ikke helt sikker da jeg har fått to dager etter hverandre «maksimal» på clearblue digital monitor. Noen som vet om man regner 1dpo fra første dag etter maksimal? Men er ikke så mye å skryte av her heller![]()
Jaaaa det gjør vi!!! Hihi er ikke så lett å skille alltid! Men 10 cm, wow! Det vil jeg si er eksepsjonelt ja!!Det håper jeg du harNå smeller vi til altså
Er nettopp det med de aksjene som har gjort det litt vanskelig å følge med på utflod og såntMen i dag kunne jeg strekke det sikkert 10 cm, og det er eksepsjonelt til meg å være.

Er det heftig blødning eller kan det være en festeblødning?Jeg kan settes på TR. Skjønner egentlig ikke helt hva som skjedde nå, syklus på 22 dager er kort selv for meg...
Det begynte rolig i dag tidlig, så jeg tenkte jeg fikk se det an litt. Men utover dagen har det bare blitt mer. Så tror ikke det er festeblødning.Er det heftig blødning eller kan det være en festeblødning?
Kjæresten tok seg makrell i tomat og holdt nesten på å kast opp. Graviditetetegn eller mitt naturlige hat til den lukta? Gudene vet.
Skal reise bort fra fredag-søndagskveld og da skal jeg ikke ha med noen tester, er jo bare å kaste penger ut vindu alikevel.![]()
Mener du det?Men du har jo strek på testen din der!
Nei... Høres kanskje ikke ut som det da... Jeg hadde blødning i februar som jeg var sikker på var mensen men når jeg begynte å teste etter EL 2 uker etter det så var jeg gravid. Mistet den desverre noen uker etterpå så tror ikke det var en bra ting med den blødningen, men kan være håp, hvis den også kom så unormalt tidlig for deg nå..Det begynte rolig i dag tidlig, så jeg tenkte jeg fikk se det an litt. Men utover dagen har det bare blitt mer. Så tror ikke det er festeblødning.

Hehe ja! Det går unna her inne!Blir så vanskelig å få tid til å henge med i svingene her inne
Spennende med test i morgen @PrøverLykkenIgjen ! Syntes jeg så strek på testen din
Håper du får EL nå snart @Alma<3
Her i gården håper jeg EL er i gang, rett rundt hjørnet eller nettopp overstått. La inn aksjer i gårkveld pga EL slim og masse EL smerter. Smertene vedvarer i dag. Håpe håpe![]()

Nå kommer gullegget!Hehe ja! Det går unna her inne!
Har nettopp testet (igjen) og de har steget! Nesten dobling fra kl 07 og murrer noe så inni hampen nå!![]()
Håper dere treffer/traff!!! Blir spennende å se g testene etterhvert![]()
Jeg føler jeg ser _noe_, men vanskelig å siMelder meg inn litt sent da vi eeegentlig ikke prøver aktivt, men «traff» eggløsningen ganske godt.
Nittitre - 30 år - B1 - PP? - 8/11? - 21/11
Skal være 9 dpo i dag derfor EL kom når den skulle og har selvsagt begynt å teste. Noen som ser noe på disse? De tre øverste er fra i dag tidlig, mens den nederst er noen timer etterpå. Føler selv at jeg kan skimte noe på de øverste, men kan godt være at det bare en ønsketenking.